Arkadaşım olurmusun? -2bölüm

44 0 0
                                    

Cemre Eylülün babasından kızın evin arka tarafında spor salonunda olduğunu öğrendi.Koşarak spor  salonuna girdiğine Eylülü her zaman ki gibi yüksek müzikte dans ederken buldu.Bağırdı ,Eylül onu duymayınca,Cemre müzik kutusunu kapattı
Eylül Cemreyi şimdi fark etti.
EYLÜL:Cemre ne yapıyosun,ya benim üniversiteler arası dans yarışmasına hazırlandığımı bilmiyormusun?
CEMRE:Şu an ondan daha büyük bir sorunumuz var.
EYLÜL:Ondan büyük ne ola bilir ki?
CEMRE:Serkan geri dönüyor....
EYLÜL:Serkan mı? Çoçukluk arkadaşımız mı?
CEMRE:Evet,o.......
EYLÜL:eeeee ne var bunda? Sorun ne? Ay dur! Sakın bana çoçukken söylediğin yalanı sürdürdüğünü söyleme...
Cemre masumca evet dedi ve başını aşağı dikti.
EYLÜL: Yaa Cemre sen bunu daha o zaman bitireceğini söylemedin mi?
CEMRE:Ya ne yapsaydım çoçuktuk onun üzülmesini istememiştim.
EYLÜL:bunun içinde şimdiye kadar konuşmuşsun,e
benden ne istiyorsun?
CEMRE:Dedim ya Serkan yıllar sonra geri dönüyor,öyle çok kalamaz ,işten on gün için izin almış ailesiyle geri geliyor. Bu yüzden senden yardım istemeğe geldim.
EYLÜL:Nasıl bir yardım?
CEMRE:Guya bu kadar zamandır onunla yazışan gerçektende senmişsin gibi davranmanı istiyorum
EYLÜL:Başka?! Ya saçmalama! Ben bunu nasıl yaparım? Bu kadar zamandır onunla yazışan sensin,ya konuşmalarınızdan birşey sorarsa ben ne derim..."Serkancım bir dakika beklermisin seninle gerçekte mesajlaşan ben değilim Cemre ,ben gidip ona sorup geliyorum "mu diycem.Yok ben yapamam.Ayrıca ya çirkin birine dönüştüyse, ya kel,eynekli falansa,ben yapamam.Ben kendim aşık olduğum biriyle evlenmek istiyorum.
CEMRE:demek öyle,
ya ne çabuk unuttun benden yardım istediğin günleri,üniversitede ,okulda sınavları kimin yardımıyla en yüksek notlarla bitirdin.Sen dans için dersleri ekerken kim senin yokluğunu hiss ettirmedi.
EYLÜL:peki,peki kabul .. ..ama bu kadar şantaj yapmasan?
Her ikisi gülmeğe başladılar.
EYLÜL:anlat bakalım nasıl biri?
CEMRE:bilmiyorum ki?
EYLÜL:resimini filan görmedin mi?
CEMRE:hayır,ama bence çok yakışıklı biri
EYLÜL:ya sizin konuşmalarda çok demodeymiş,neyse gelsin bakalım "Mister Amerika"
CEMRE:"Mister Amerika" mı? Ama onlar şu an Londra 'da yaşıyorlar.
EYLÜL:Ya sende iyice  Tarık hocaya benzedin.Ben coğrafıyayı n'apıyım.Ben "Mister Amerika "diyorsam, Öyle ! Geleceği varsa ,göreceği de var
CEMRE:neyse teşekkür ederim.
EYLÜL:Değmez kardeşim için herşeyi yaparım.En değerli ve gerçek arkadaşımı sıkıntıda bırakıcak değilim.

Serkanın ailesi oğullarını hava alanında bekliyorlardı.
NAZAN:Acaba işten izin alamadı mı?
TEVFİK: dedi ya on gün için izin aldım diye.Kesin trafiğe takılmıştır.Gelir şimdi.
O an Serkan insanların arasında beliri verdi . O elinde çantasıyla mutlu suratla onlara doğru koşuyordu.
TEVFİK:dedim işte geliyor,bak nasılda mutlu,yeniden kızları görücek ya,şimdi kimse onu tutamaz. Hadi gidelim yoksa uçağı kaçırıcağız
***
Cemre ve ailesi ,Eylül ve babasıyla birlikte hava alanında misafirleri bekliyorlardı
CEMRE:Eylül neden mavi lens taktın? Biraz sade olman daha güzel olmaz mı?
EYLÜL: canım arkadaşım,üniversitede ben böyle dolaşmıyormuyum?
CEMRE:Evet?
EYLÜL:İşte ya üniversite arkadaşlarımdan  biri burda beni  görürse...
Bana diyeceğine sende  kitaplardan başını kaldırıp,biraz makyaj yapsaydın daha iyi olurdu.
Cemre birşey söylemek istedi ama aklına Serkanın sözleri geldi" ben seni her halinle tanırım,gözü kapalı olsam bile,çünkü kalbimle seni  bulucağım.
EYLÜL:Cemre dalmanın sırası değil? Bak babamlar öne gidiyor,galiba onları gördüler.
CEMRE:Hadi bizde gidelim....
EYLÜL:Ben mister Amerikanın ayağına gitmem bırak o gelsin.
Ama Cemre duramadı biraz öne gitti.O an Cemre  uzun yıllar geçmesine rağmen Serkanı tanımıştı.Serkan yakışıklılığından ödün vermemişti.Şu an onlara doğru geliyordu.
EYLÜL:Cemre vay dediğin kadar varmış,gerçekten yakışıklı olmuş.
Cemre şu an onu duymuyordu,kalbiyle birlikte ona doğru yaklaşıyordu.Belki de o da fark etmiştir.Sonuçta çoçukken Cemre ve Eylülün saçları aynı renkde  koyuydu.Cemre büyüyünce saçlarını kızıla boyatmıştı.Ama şimdi tanıyacakmıydı ki? Serkan onunla o kadar şey paylaştı ki,onlar çok yakınlar,kesin anlar...
Ama Cemrenin beklemediği birşey oldu.Meğerse Serkan ona değil ,onun arkasındakı Eylüle bakıyormuş.Şu an da Cemrenin yanından koşarak gitti ve Eylüle sarıldı.Eylüle.....
Cemre Serkana verdiği sorudan cevabını almıştı.Serkan kalbiyle değil,gözüyle seçmişti.O da Eylüldü....










 #cemser     Bir başka hikaye :sen ve ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin