"iki yol arasında"

224 16 9
                                    

TUNCAY:Melek Cemrenin kızımıymış?.....
SERKAN:evet Tuncay ,ben hala bu nasıl olur anlamıyorum.
TUNCAY:Serkan bir şey sorucağım ,Meleğin senin kızın olma ihtimali ne kadar....  yani ya senin kızınsa?
SERKAN:Bilemiyorum,dün Melekle Cemreyi öyle görünce ona sormak istedim,ama yapamadım,dün çok şey olmuştu.Bide Cemreyi bu konuda sıkıştırmak istemedim.
TUNCAY:Peki ya Melek?
SERKAN:Melek , Cemreye benim onun babası olduğumu söyledi,e haliyle Cemre önce şaşırdı.Sanki nutku tutuldu.İşte o an Meleğin benim kızım olduğuna inanmaya başladım.Cemrenin yüz ifadesi sanki bir şeyler sakladığını söylüyordu.
TUNCAY:Peki Sonra?..
SERKAN:Sonra ne olsun abi ? Cemre Meleğin kaçırılmasında benim ilgim olduğunu falan düşündü.Oda şaşırttı ya beni...Neyse.......
Haliyle bende gerçekleri ,Eylülle Meleği evlatlık edindiyimizi anlattım.
TUNCAY:Desene yine ikisinin arasında kalıcaksın.Bence Eylül bunu duyunca , Meleği Cemreden uzak tutmaya bile çalışır.
SERKAN:Eylül öyle yapmaz, sonuçta Cemre Meleğin gerçek annesi...
TUNCAY:Görüyorum bu durumdan hiçte rahatsız olmuyorsun....ama tabi Melek annesini bulduya,şimdi sana da baba diyor.Tam bir aile kadrosu oldunuz
Tuncay güldü.
SERKAN:Bana gülmek yerine yardım etsen fena olmaz!
TUNCAY:ne yapıyım Cemreden çoçuğunun babasının kim olduğunu mu sormalıyım?
SERKAN:Cemreden değil, ama onu bulan adamlardan sora biliriz.Cemre bana olan kin ve öfkesinden dolayı yalan söyler,ama onlar gerçekleri biliyordur kesin!
Sabah Melek uyanınca, Serkanı aradı,onun olmadığını anlayınca üzüldü.
Eylül Meleğin neden bu kadar, üzgün olduğunu , sorunca o annesinin hastanede onu beklediğini söyledi.Eylül elindeki bardağı masaya bıraktı.
EYLÜL:Melek ....senin annen benim..
MELEK:hayır sen benim annem değilsin!!!benim annem beni buldu.
Eylül ne yapsa Meleği itna edemedi.Neler döndüyünü anlamak için, Tuncayın kız kardeşi Elifi aradı. Elif de bu hastanede çalışıyordu.
EYLÜL:Elif ,Melek sabahdan annesini bulduğunu falan söylüyor, Meleğin annesi hastanede mi?
ELİF:Eylül şey ..şey..evet aslında biz de bunu dün duyduk ta...
EYLÜL:Kimmiş ? Neden bu kadar zaman kızını aramamış?
ELİF:aslında aramamış çünkü kızının nerde olduğunu bilmiyormuş
EYLÜL:Peki kim bu anne?
ELİF:şey siz , Serkan söylemedi mi? Bu hastanede tedavi alan hastanın kızı adı neydi...şimdi  hatırlıycam...
EYLÜL:Cemre?!!!
ELİF:evet doğru Cemre. Eylül ama... Eylül beni duyuyormusun Eylül?
Eylül az önce duyduklarıyla yıkılmıştı.Melek Cemrenin kızı mı? Bu nasıl olur Peki ya babası....bu ..bu Serkan ola bilir mi,?  ama nasıl olur ?ben neden bu kadar ağır cezalandırılıyorum.Ama benim bunu bilmem gerek ,bunu anlamanın tek yolu yine Cemreyle konuşmaktan geçiyordu.
EYLÜL:Hadi Melek ,hazırlan seni annene götürüyorum
MELEK:gerçekten mi? Gerçekten beni annemle mi buluşturucaksın ?
EYLÜL:evet,acele et hazırlan!
MELEK:tamam ,.....Eylül abla, ...seni çok seviyorum.
EYLÜL:bende seni çok seviyorum Meleğim.
Hastanede Eylül Serkanla karşılaşmadan Cemrenin odasına doğru ireliliyordu.O sırada Meleğin tuvaleti gelince, Eylül Meleği götürmesi için Elifi buldu.
Kendisi Cemrenin odasına yaklaştı.Kapı biraz aralıydı.İçerden Cemre ve tanıdık olmayan yabancı bir erkeğin sesi geliyordu..
CEMRE:Lütfen Sinan bunu benim için yapamazmısın?
SİNAN:Ama HAYAT...yani Cemre;hala ismine alışamadım........ben bunu nasıl yapayım ,bu yalan sadece onu değil kızını ,seni de etkileycek.Hem gerçekler ortaya çıkarsa, yani benim abimin sen bulunmadan önce ,tam iki yıl önce öldüğü ve bu durumda Meleğin abimin kızı olmadığı anlaşılırsa ne yaparız.Gel bu inadından vaz geç ne olur, onu kızından ayırma.
CEMRE:Sinan ben bunu yapmazsam ,onlar Meleği benden alır,ben kızımı onlara bırakmak istemiyorum,bak böylesi her kes için iyi olur; zaten o evli, başka çoçuk evlat edine bilir, ben de kızımı alıp sizinle eve dönerim,sakin hayatımıza devam ederiz
SİNAN:Peki sen onu yeniden gördükten sonra ondan ayrı kala bilecekmisin?
CEMRE:ben...ben  bunu eskiden yaptıysam şimdi de yaparım....
SİNAN:tamam senin için ben  bu yalanı söylerim

Eylülün bacakları bir birine dolaşıyor, kalbinde ufaktan ağrılar hiss ediyordu.Elif ve Meleğin yanından geçtiğinin bile farkına varmadı.Elif seslense bile Eylülün onu fark etmediğini anladı Şimdi Eylülün yalnız kalıp kafasını toplaması gerekiyordu.
2hafta sonra

 #cemser     Bir başka hikaye :sen ve ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin