SERKAN:Güney neden durduk?
GÜNEY:Abi sen bi gelsene benle.
Onlar arabadan indiler ve Cemreye arabada beklemesini söylediler.
GÜNEY:Sen delirdin mi? Daha bir kaç dakika önce tanıştığın bir kızı benim evime götürüyorsun,üstelik kızın babası mafya mı ,tefeci mi onu bile bilmiyoruz
SERKAN: abi saçmalama zaten çok kalmayız,kız trenle bir kaç dakika sonra burdan ayrılıcak.
CEMRE:arkadaşlar,daha konuşucakmısınız, ben sizi bilmem ama ben hiç rahat değilim ,artık gitsek mi?
GÜNEY:Tamam...
****
CEMRE:benim için elbise bula bilirmisin?
SERKAN:efendim?
CEMRE:Elbise diyorum,ben bu kiyafetlerle dolaşamam değil mi?
SERKAN:Bilmem ki...
CEMRE:merak etme ben ne olsa giyerim,erkek elbisesi olsa bile,yeter ki,bu saçma gelinlikden kurtulayım.
Serkan odada aramalara başladı Hala aklında Eylül varken yanındakı kızla uğraşmak çok zordu.
CEMRE:Senin ki ne yaptı?
SERKAN:hiç birşey
CEMRE:Ben senin kız arkadaşını sordum.
SERKAN:O beni terk etti.
CEMRE:O senden başkası için ayrıldı ve sende onun düğününü
mahv etmek istedin öyle mi?
SERKAN:Ben sadece konuşmak için gelmiştim.Onun kararından vazgeçireceğimi düşünüyordum.
CEMRE:yazık ya, masum aşık.
SERKAN:birşey mi dedin?
CEMRE:hiç ....gelirmisin?
SERKAN:pardon?
CEMRE:Saçımın arkasındakı küçük tokaları açamıyorumda yardım etsen ?
Serkan Cemrenin arkasından dolandı.
SERKAN:ve.....
nasıl yapılıyor anlatırmısın?
CEMRE:Sen hiç birşey bilmezmisin?!
SERKAN:tamam çözdüm.....peki sen .. ?
sen kimin için kaçtın
CEMRE:Kendim için!
SERKAN:kendin için mi?
CEMRE:Meğer kendin için kaçamazmısın illada biri mi gerekiyor kaçmak için? Sadece evlenmek istemiyor olamazmıyım? Aslında benim hayatımla ilgili başka pilanlarım var.Ben ne istiyorum onu yapıcağım.Aaaaa
Serkanın parmağı Cemrenin tokasına sıkışınca saçıda yolundu SERKAN:üzgünüm üzgünüm,acıdı mı?
CEMRE:Geçti merak etme.
SERKAN:ama ...
neden bu gün...neden daha önce kaçmadın?
CEMRE:Senin yüzünden.....
Bu zaman onlar birbirinin sadece gözlerine bakıyorlardı.Ama bu güzel anı Güney içeri girerek bozmuştu.Zaman gelmişti.Artık istasyona gitmek için hazırlardı.Serkan Güneyin arabasını ödünc alınca istasyona gittiler.Araba durmuştu,ama hala ikiside inmiyorlardı.
SERKAN:Cemre?
CEMRE:evet?
SERKAN:kaçmak ,sorunları çözmez ...
CEMRE:Biliyorum ama başka yolu yok.
Cemre arabadan indi ve Serkanla birlikte istasiyona doğru ireliliyordu.
SERKAN:bak düğün geride kaldı.Bence artık damat bile düğünden kaçmış gelin istemez,neden artık eve dönmeyesin.?
CEMRE:afedersiniz...İstanbul için bir bilet lütfen
...şey Serkan senin paran var değil mi?
SERKAN:evet ben ödüyorum
CEMRE:bugün Selim ,sabah Hakan onlar beni evlendirmeden pes etmezler!
...teşekkür ederim .Hadi gidelim.
SERKAN:onlar seni zorlayamaz !
CEMRE:yaparlar isterlerse.Köylü bir kız nerden bilsin onun için neyin doğru olduğunu.Evlenmek,çoçuk ve herşey çok iyi.benim ne istediğimi kimse umursamıyor.
SERKAN:evet...ama..belki..
CEMRE:okumak mı istiyorsun ,onlar boş işler en iyisi evlen.kiyafetlerine dikkat et ! a bak bu erkekle evleneceksin..
ben yaptım çoçukluğumdan beri onların her istediğini yaptım .Ben korkuyordum ...aslında evden kaçmayı daha bir kaç ay önceden pilanlamıştım.Ama bir türlü cesaret edemedim.
.... bu gün ...sen geldin...senin sayende anladım ki,bu hayatda istediğine ulaşmak için herşeyi göze ala bilen birçok deli var benim gibi.Serkan sen beni kurtardın .Bana yeni hayat verdin ve bu çok tuhaf olsa bile .Ben şimdiden sana arkadaşım diye bilirim.Teşekkür ederim .
Cemre bu sözlerle bir anda Serkana sarıldı.
CEMRE:galiba telefonun çalıyor.
Serkan cebinden telefonu çıkardı ve Cemreye uzattı.
SERKAN:Galiba senin arkadaşın..
CEMRE:Alo? Herşey iyi mi? Getirdin mi? Kader seni gerçekten çok seviyorum. orda kal ben şimdi geliyorum.
Cemre telefonu kapattı ve Serkana iade etti.
CEMRE:arada görüşürmüyüz?
SERKAN: asla !
Serkanın gülümsemesine karşı Cemrede kocaman ve çok içten gülümsedi.
CEMRE:asla asla deme.
Cemre gidince Serkan uzun bir süre onun kalabalıkta kayb olmasını izledi.
Cemre Kaderin verdiği yere gelince karşısındakılar onun gülümsemesinin kayb olmasına neden oldular.
Serkan istasyondan çıkmak üzereydi ama telefondakı mesaj sesine durdu.
"Cemre ben çok üzgünüm" yazısını gören Serkan herşeyi anladı.
Cemre öylece şaşkınlıkla dedesi ve abisinin ona doğru gelişini izlerken bir anda bileğinde bir el hiss etti.
SERKAN:koşalım
CEMRE:Ne?
SERKAN:belki ben bir düğünü durduramadım,ama bunun da olmasına izin vermem .
CEMRE:ama...
Serkan Cemrenin elinden sımsıkı tuttu.
SERKAN:Cemre çeneni kapa ve koş!
YAŞAR:Durun , durun Dedim!!!
Serkan ve Cemre ilk önce trenlerin arasından geçip sonra istasyonun arkasından nerdivenlerle diğer tarafa ordan da arabaya geri döndüler.
Onları atlattıklarını sandıkları için arabayla ordan uzaklaştılar.Ama kameraya yakalandıklarından habersizdiler ve şimdi polis arabası tam peşlerindeydi.Şansına serkan onlardanda kurtulmuştu.
SERKAN:emniyet müdürü....hiç önemli biri değil öyle mi?
Benim sonum geldi lanet olsun!!!! Lanet olsun!!!
Serkan sinirden arabaya vuruyordu.
CEMRE:dur arabayı mahv edeceksin.
SERKAN:araba mı ? Benim hayatım mahv oldu ! Beni canlı bırakmazlar.İşte kesin bu benim sonum.Ben kafamı nerde unuttum ,senin düğününe geldim onu bile anlamıyorum.Benim sonum geldi.
CEMRE:dinle beni...gerçi benim üzür dilemem artık hiç birşeyi değiştirmez ama....hatırlatırım ki bu sefer koşmamı söyleyen sendin,ben kaderime boyun eğmiş aileme dönmeye hazırdım bi kere.Ama sen hayır koş dedin. Değil mi?
Serkan sinirle Cemreye baktı.
CEMRE:Yani bu sefer ikimizde suçluyuz.....
Serkan aniden kahkaha attı.
SERKAN:ne dedin ikimizde berabermiyiz?hayır hayır hayır ben bütün suçu kendi üzerime alıyorum.Tanımadığı bir kızın demesiyle atla kaçan gerizekalı benim.Üstelik şimdi arabayı park ettiği yerde saklanmaya çalışıyor!Kimden mi ?
kaçırdığı kızın babasından bir emniyet müdüründen !!!!
CEMRE:sen iyimisin?
SERKAN:İyi görünüyormuyum?
CEMRE:O yüzden sordum ya..
SERKAN:tamam! tamam!
bizim bir şansımız daha var,ben seni geri götürücem ve babana o kadar silahlı kişiyi görünce korktuğumu ve bu yüzden sana kaçmayı söylediğimi itiraf edicem.Anlar değil mi?
Eve!t umarım anlar.Dur!!! neden ben götürücekmişim ,bırak onlar gelsinler.
Böylesi daha iyi ,seni burda bırakıcağım onlar seni bulduğunda ben artık burda olmam,olur biter!!!
Serkan Cemreyi arabanın yanında bırakıp gidiyordu.Ama Cemrenin sorusu onu durdurdu.
CEMRE:Neden bana kaçmayı teklif ettin?
SERKAN:Ne?
CEMRE:neden seninle kaçmamı istedin?
Serkan yavaş adımlarla geri geldi.
SERKAN:bilmiyorum ben......
ben sadece senin filmlerdeki gibi konuşmandan etkilendim.Doğru zamanda doğru yerde.... bir anlık bende inam doğdu.Kendimi kahraman gibi hiss ettim.
Ama biliyormusun bu bir film değil!!! bende bir kahraman değilim!!!
Bu zaman Serkanın Cemreye bıraktığı telefon çalınca Cemre telefonda "babanne " sözünü gördü.
CEMRE:babannen arıyor cevap vermemi istermisin?
Serkan babaannesine Güneyle birlikte olduğunu söyleyince telefonu kapattı.
CEMRE:mavişim ne?
SERKAN:Sen neden bahs ediyorsun?
CEMREben sağar değilim duydum işte ,babaanne sana mavişim dedi.
SERKAN:tamam babaannem öylesine söyledi uzatma.
CEMRE:güzel isimmiş,bundan sonra bende sana söylerim.
SERKAN:Şakası bile kötü.
CEMRE:Bence güzel neyse eve gitmek istiyormusun?
SERKAN:Evet
CEMRE:hadi gidelim.
SERKAN:Oldu başka,
sen benimle gelmiyorsun ailenin yanına dönüyorsun,ara onları...
CEMRE:Ama babaanne bekliyor.
SERKAN:Benim babaannem beni bekliyor,senin ki seni..
CEMRE:Benim babaannem yok
SERKAN:O zaman annen bekliyor.
CEMRE :Benim annem de yok.
SERKAN:ben...ben çok üzgünüm
CEMRE:önemli değil,sadece ... sadece herkes senin gibi şanslı değil Bazılar sevgiyi hem anneden,hem de babaanneden alıyor.Bazılarıysa hiç tatmıyor.
Cemre sahtelikle öyle bir ağlıyordu ki Serkan çok üzgündü.
SERKAN:tamam ağlama, ben gerçekten üzgünüm... dur bi dakika sen ...sen şimdi de beni sahte göz yaşlarınla mı kandırmaya çalışıyorsun?
CEMRE:Biraz. Olmadı mı?
SERKAN:sen hiç durmazmısın?
CEMRE:Asla,beni dinle maviş...ben şimdi özgürüm ,istediğim her şeyi yapa bilirim.Hayatımda ilk kez bir kuş kadar özgür olmak istiyorum.Ama tabi sen beni anlayamazsın çünkü sen bir erkeksin.Sen kesin istediğin herşeyi yapmışsındır.
SERKAN:Cemre ben seni anlaya biliyorum.
CEMRE:Ne Biliyirmusun ? Ben sana inanıyorum yani beni anladığına.Bak Serkan değişiklik benden çok sana gerek.Çünkü sen kısa süre önce aşkından vazgeçmek zorunda kaldın.Serkan gel burdan gidelim,hayata yeniden başlayalım, kimse bize ne yapmamız gerektiğini söylemesin,biz kendimiz karar verelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#cemser Bir başka hikaye :sen ve ben
Random#CEMSER-ait ilk hikayelerden. Lütfen oylamayı da unutmayın Çok iyi arkadaşlar hayatın zorluklarına karşı mücadele eder,zamanla bu arkadaşlık aşka dönüşür.Ama, malesef Serkan en iyi arkadaşı Cemreye aşık değil,başkasına aşık.Kalbi kırılan Cemre çare...