sensiz geçmiyor bir anım

164 11 20
                                    

CEMRE:Serkan güzel mi?
SERKAN:....anlamadım?
CEMRE:diyorum ki...Kız o kadar güzel mi? Ben unutmuş onu izlediğin için söylüyorum!!
SERKAN:ya Cemre saçmalama !ben neden karımdan başka birisine bakıyım ki? Sadece emin değilim ,ama galiba bu kızı tanıyorum....
CEMRE:tanıyormusun ?!!! Ne güzel ! Yoksa eski çıktığın kızlardan.....ama sen de.. Eylülden başkasına bakmazdınki...
SERKAN:hayır, sanki 2 yıl önce tedavi olan hastalarımdan....
CEMRE: hastan mı?....ben en iyisi odaya çıkıyım.....malum...."bal ayımız"
sinirlenmek yakışmaz...
SERKAN:Cemre bekle ben de....
Cemre artık gitmişti.
Odada
Cemre aynanın önünde saçlarını tarıyordu.Gecelik bile beyaz teninde çok güzel duruyordu.Serkan içeri geçti.Sakin ve yavaş adımlarla Cemreye yaklaştı ona sarıldı
CEMRE:Tanışmanız bu kadar erken mi bitti.Ben daha...
SERKAN:Hadi Cemre ,yoksa ....kıskandın mı?
CEMRE:Kızı mı? Nesini kıskanıyım .....
SERKAN:zaten benimle evlendiğin için artık katlanırsın ,malum doktorların bayan hastaları çok oluyor..
Serkan bunu Cemreye bilerek söylüyordu.
CEMRE:ya kalsaydın o zaman neden geldin?
Serkan Cemrenin omuzundan bir öpücük kondurdu.
SERKAN:Ama benim karım sensin.Hem onlar sana asla yetişemezler bile..

Sen zaten aklımı başımdan almışsın bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sen zaten aklımı başımdan almışsın bile.
CEMRE:yaa...?
Serkan bu sefer onun yanağından öptü.
Bu sırada telefon çaldı ve Cemre yerinden kalktı ve telefonu açtı.
Cemre Melekle konuştu sonra yatağına oturdu.Kızının babannesiyle iyi olduğunu biliyordu.Nazan torun haberinden sonra çok değişmişti.Cemre buna çok mutluydu.
MELEK:anne babam da orda mı?
CEMRE:onunla konuşmak mı istiyorsun küçük cadı,benden sıkıldın mı?
MELEK:anne,sıkılmadım ama babamı çok özledim
SERKAN:evet prensesim ben de seni çok özledim...babanneni üzmüyorsun değil mi?
MELEK:hayır,şimdi çizgi filmi izliyoruz,siz ne yapıyorsunuz?
Serkan yatağa Cemrenin yanına oturdu ve parmaklarını onun saçlarında gezdirdi.
SERKAN:biz mi,hiç öylece oturuyoruz ve sana aldıklarımıza bakıyoruz...
MELEK:öylemi? Baba çabuk gelin ben sizi çok özledim
SERKAN:bizi mi yoksa hediyelerini mi?
MELEK:ikisini de
SERKAN:tamam o zaman,
bak, orda saat çok geç oldu,sen daha uyumadın. Biran önce Uyu ,bir bakmışsın biz gelmişiz.
MELEK:tamam babacım sizi çok seviyorum ,iyi geceler
CEMSER:iyi geceler
güzellik
Serkan telefonu kapattı.
SERKAN:nerde kalmıştık...
Cemre ayağa kalkmak istedi.Ama Serkan onu kendine çekti ve Cemre istemeden kendini onun kucağında buldu.
Serkan Cemrenin yüzüne dökülen saçları arkaya itti ve bunu çok yavaş yapıyor parmaklarını onun yüz hatlarında gezdiriyordu.
SERKAN:Cemre biliyormusun ben çok mutluyum,hayat bana istediğim her şeyi verdi.En büyük hediyesi sensin,ne tuhaf değil mi?seni bu kadar çok sevdiğimi geç anladım ama yine de şimdi benimlesin ,bir kızımız var
CEMRE:Serkan haklısın,ben de senin yıllar sonra benim peşimden koşacağını hiç düşünmemiştim.
SERKAN:öyle mi?ben mi koştum,yoksa...
CEMRE:ne? ben sana ....
SERKAN:şşş
Serkan parmaklarını Cemrenin dudaklarına götürdü.
SERKAN:iyi ki aşık oldun...yoksa ben sensiz bir ömür düşünemem,sakın .....sakın ...bir daha beni yalnız bırakma Asla!!!!!
Serkan Cemreni konuşturmadı ve onun dudaklarına sıcak bir öpücük kondurdu.Öpücük devam ederken telefon durmadan çaldı.Cemre istemeden Serkandan ayrıldı.
CEMRE:evet...Hayat sakin ol ne oldu?....bu nasıl oldu?
neden bana şimdi haber veriyorsunuz. .......ben yarın geliyorum
SERKAN:Cemre ne oldu????
Cemre telefonu kapattı.ve Serkanın sorularla dolu gözlerine baktı.
CEMRE:bizim dönmemiz gerekiyor!!Hemen!!
SERKAN:ne oldu?
CEMRE:yeni gelen kızlar Ceyda ve Nazlı..
SERKAN:ne oldu onlara ?
CEMRE:yurttan kaçırılmış !
SERKAN:nasıl olur? ya polisler,hem kim kaçırdı, babası mı?
CEMRE:hayır babası hala hapiste,kim kaçırdı bilmiyorum.Serkan bizim geri dönmemiz gerek.
SERKAN:tamam Cemre sen sakin ol !! Ben biletleri şimdi alıyorum.
CEMRE:sağol.
Serkan Cemrenin elinden tuttu SERKAN:Merak etme! Biz onları bulucağız!
CEMRE:Ya Serkan ben korkuyorum,Ben burdayken kim bilir onlar ne halde...
SERKAN:korkma, onları bulucağız

 #cemser     Bir başka hikaye :sen ve ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin