Onun nefesinin durduğunu anlamak,asla onu hiss etmemek duygusu senin kalbinin en derin yerlerine ok gibi batıyor.
Serkan şu duygularla Cemrenin soğuk ellerine dokundu. Cemrenin yüzü Serkanın göz yaşlarıyla ıslanıyordu.Ama Cemre onun ismini haykıran ,onsuzluğa alışamayan Serkanı hiç duymuyordu.O ARTIK YOKTU!!!! CEMRE YOKTU!!!"HAYIR" "HAYIR "HAYIR"!!!!
Serkan telefonun sesine kabusdan uyandı.Başını döndürdü ,Melek mışıl-mışıl uyuyordu.
Serkan elini yüzünü yıkadı.Bilalın saldırısından bir hafta geçmişti.
Serkan Meleği annesine bırakdı ve Cemrenin yanına gitti.Cemre daha uyanmamıştı.Ama durumu iyiye gidiyordu.
Cemre gözlerini açıyordu.Beyaz bir oda ve çiçekler vardı.Ama Cemre onu bir daha gördüğü için,daha çok mutlu oldu.Serkan çoçuk gibi masum ve içten bir gülümseme ile karısına yaklaştı.
SERKAN:teşekkür ederim .
Cemre onun gözlerinde buluşdu.
CEMRE:oğlun için mi?
Şu an Cemre şaka yaparak ,Serkana iyi olduğunu hiss etdirmeğe,çalışıyordu
SERKAN:bana geri döndüğün için......
Kız ve erkek fark etmiyor,önemli olan ,bizim onları birlikte hayata alıştırmamız.
"SENİ SEVİYORUM Cemre ''CEMRE:bende seni....
Hemşire elinde minik bebek Cesurla onlara yaklaştı.Serkan Cemrenin elini bırakmak zorunda kaldı.Çünkü hemşire Cesuru Cemrenin yanına koydu.Serkan ve Cemre mutlulukla Cesuru izlerken bu tabloda birileri eksikdi Ve budur Nazan Melekle birlikde odaya girdi.
NAZAN:Cemre bizi çok korkutdun.Şimdi iyisin değil mi?
CEMRE:evet iyiyim,anne .
Kızım,yaklaşsana ,bak seninle buluşmak isteyen biri var.Mutluluk ve huzurun buluşduğu tablo .
Zaman hızla ireliliyordu.Rıdvan hapisten çıkmış, sık-sık Ceydayı ziyaret ediyordu.Sonuçda o hatasını anlamış, ,amcasını durdurmaya çalışmıştı.Ama yine yalanlara kanmış olsa bile yaptıkları için; cezasını çekmiş,şimdi dışarıdaki hayatla en önemlisi ,annesi ve kız kardeşinin emaneti küçük kardeşi Ceydaya kavuşmuş olduğu için mutluydu.Cemre onun kız kardeşini görmesine izn vermişti
***
Mutfak
Cemre yine sihirli parmaklarını çalıştırmış, Melek ve Cesur için büsküvi yapıyordu.Cesur annesinin yaptığı kekleri,büsküviyi çok seviyordu.
Bu gün önemli gün olduğu için Serkan ortalıkta yokdu.O Cesura hediye bakıyordu.Cesur bu gün ilk okula başlamıştı.
Serkan Cesurun minik hallerini ,gece yarısı ,Cesur uyandığında,Cemreyi uyandırmadan Cesuru uyutması ,hepsi dün gibi hatırlıyordu.O zamanlar Serkan Cemrenin çabuk iyileşmesi için her şeyi yapıyordu.SERKAN: evet bu, siyah araba olsun...
-peki efendim.Serkan arabayı okulun önünde park etti.Melek önce geldi,sonrasında Cesur .
Sarı saçları gök mavisi gözleri minik burnu...
Cesur babasını görünce ona doğru koştu.Babası onu kucağında arabaya götürdü.Cesur bütün yol ,bu gün gördüklerini ablasına anlatıyordu.Melek onu dinlerken ,mutlu oluyordu.Bir zamanlar oda aynı şeyleri yaşamıştı.Cesur kapıda onu bekleyen annesine doğru koşuyordu.
Akşam yemekten sonra ,Melek ders çalışmak için odasına çıkmış,Cesur babasının hediye ettiği,arabayla oynuyordu.Serkan mutfakta düzenlemeler yapan Cemreye yaklaştı.Arkadan ona sarıldı.
CEMRE:Serkan ne yapıyorsun?
SERKAN:hiç,sana sarılıyorum...
CEMRE:çoçuklar görücek...
SERKAN:Cemre.....sakin ol,biliyormusun şu an benden mutlusu yok!!!
Sana bir şey söylemek istiyorum,bi itiraf diyelim..
CEMRE:yoksa yine kadın mı?
SERKAN:kadın mı?!saçmalama.Kaç sene oldu,sen hala benim senden başka birine bakıcağımı mı zann ediyorsun?
CEMRE:ola bilir....
SERKAN:Cemre....
Serkan Cemrenin omuzuna hafif bir ısırık attı.
CEMRE:Serkan yapma! tamam seni dinliyorum....
SERKAN:Hatırlıyormusun lise zamanıydı.Ben sana Eylülle buluşucağımı söylemiştim.
CEMRE:Serkan neden bunları konuşuyoruz ki?
SERKAN:o gün biz Eylülle dolaşırken, bize bir çiçekçi yaklaşmıştı.Eylül baktırmak istemedi,ama kadın ısrar etdi.O gün kadın ona bana çok güvenmemesi gerektiğini aradığı mutluluğu bende bulamıycağını söylemişti.
Ben kadının yalan konuşmalarını dinlememek için ,Eylülü alıp ordan uzaklaşıyordum.Kadın benim karşımda dayandı ve bana
'Kalbindekini saklamayı bırak,yoksa sonra gec kalırsın.'O zamanlar onun ne demek istediğini anlamamıştım.Kalbimde sana karşı sakadığım o aşkı ,çok gec kabullendim.Bu yüzden de çok zorluk çekdik.Şimdi çok mutluyum.İyi ki ,,benimlesin benimsin.
Cemre ağlamamak için kendini zor tutuyordu.O Serkana döndü ve ona sımsıkı sarıldı.
Onların çoçukluktan başlayan arkadaşlık aşkı, yıllar içinde çok zorluklar gördü,ama tükenmedi,daha da güçlü sevgi bağlarıyla bir birine kenetlendi ve hep devam etti.Bazan oldu ufak tartışmalar, kırgınlıklar ama bu aşk basit bir aşk değildi ,kolay bitsin.Burda arkadaşlıktan başka bir birini deli gibi seven iki aşığın sevgisi saklıydı.
Kavgaların biri yine kıskanclık için olmuştu.Bu Melek universiteye gittiği dönemde olmuştu ,yetimhaneye yardım başvurusu için gelen Kerem beyin Cemreyi konuşmak için yemeğe davet ettiğinde olmuşdu.Tabi o zaman da Serkan adama gününü göstermişti.Cemre önce ayıp olduğunu düşünüp,kızsa bile,sonra Serkanın bunu kıskandığı için yaptığını anlayıp,uzun süre yanlış anlaşılmayı ona hatırlatarak dalga geçmişti.Onların böyle ufak tatlı tartışmaları çok olsa bile,bütün bunlar onların zamanla tükenmeyen aşkı içindi.
Hayat devam ederken Cemre ve Serkan mutlu evlilikleriyle yeni hikayelere imza atıyorlardı.O hikayelerde Meleğin evliliği, Cesurun babası gibi sevdiğinin peşinden uzaklara gitmesi ve başka neler neler.......
Ama onlar kendince bir başka hikaye.
Bizim hikayemiz se burda sonlanıyor.
Umarım birlikde ,olduğumuz bu zamanlarda sıkılmamışsınızdır.Sizlere yaşana bilecek hikayelerden bir başka hikaye yaratmak çok zordu .Bu hikaye bitmiş ola bilir,ama cemser hikayelerinin devam etmesi dileğiyle hoşçakalın!♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#cemser Bir başka hikaye :sen ve ben
Random#CEMSER-ait ilk hikayelerden. Lütfen oylamayı da unutmayın Çok iyi arkadaşlar hayatın zorluklarına karşı mücadele eder,zamanla bu arkadaşlık aşka dönüşür.Ama, malesef Serkan en iyi arkadaşı Cemreye aşık değil,başkasına aşık.Kalbi kırılan Cemre çare...