Nazan:Cemre iyimisin?
CEMRE:evet anne ben iyiyim
Nazan sabah telefonda konuştuğu Cemreyle şimdi ki Cemre arasında çok fark olduğunu anladı.
NAZAN:Melek, sen Güler ablanla mutfağa git,Güler ablan senin için pudink yapmış
MELEK:gerçekten mi ? O zaman hadi Güler abla acele edelim
Melek mutfağa koştu ,hizmetçi Güler de peşindenNAZAN:şimdi sakın iyiyim laflarıyla beni kandırma anlat ,ne oldu?!
Cemre sonunda olanları Nazan hanıma anlattı.
CEMRE:doğru,benim hatam çok,ama....
NAZAN:şimdi önemli olan hatalardan ders çıkarmak,en iyisi birde ben Serkanı ziyaret edeyim.
***
Nazan Serkanın odasına giderken ayakları içerden duyduğu sese karşılık durdu.
SERKAN:belki de haklısın yarın ki,kutlamalar için eksik olan şeyleri yemekte konuşmamız daha iyi...ama neden ev yani senin evinde...
SİBEL:Serkan biz konuları ev ortamında daha iyi çalışırız, böylece yarın için her şey eksiksiz olur
SERKAN:tamam
SİBEL:o zaman ,bana müsade....
Bu sırada Nazan kitli olmayan kapıyı açtı ve içeri geçti.Sibel Nazan hanımı görünce şaşırdı ama hemen toparladı.
SERKAN:anne? Senin ne işin var burda?
Nazan gözlerini kızdan almadan
NAZAN:hiç....oğlumu ziyaret edemez miyim?
SERKAN:edebilirsin tabi ki,evde her şey yolunda mı?
Nazan kızı inceledikten sonra kafasını Serkana çevirdi.Serkan annesini oldukça gergin gördü.
SERKAN:anne bu Sibel,arkadaşım
Kız elini Nazana uzattı.Nazan kızın elini sıktı.
NAZAN:ben de Serkanın annesiyim.Sibel?
SİBEL:evet ...?
NAZAN:rica etsem bizi yalnız bırakırmısın?
SİBEL:tabi... tabi...benim de işlerim...vardı.....sonra görüşürüz.
Sibel çıkınca Nazan kapıyı kapattı.Önce Sibelle ilgili konuşmak istedi.Ama Serkanın üstüne gitmek hiç iyi bir fikir değil di.
Bu yüzden
NAZAN:Serkan akşam Meleğe baka bilirmisin? Ben ve Cemre kiyafet defilesine gitmeliyiz,.... aslında Cemre gitmek istemiyordu ama kız son zamanlar çok şey yaşadı....bakarsın değil mi? Bende gelinimle biraz vakit geçiririm
SERKAN:ama ...anne...
NAZAN:itiraz istemiyorum, o senin de kızın ona bir kaç saat baksan yeter.Akşam görüşürüz.
Nazan mutlu ifadeyle odadan çıktı "oldu bu iş"
***
CEMRE:anne defile nerden çıktı...hem ben Melekle kalırım siz ...
NAZAN:Cemre defile falan yok ....Cemre beni iyi dinle ben Sibel gibilerini iyi tanırım onlar zengin birini buldular mı asla bırakmazlar!
Bir zamanlar Tevfik te beni sekreteri yüzünden terk etmişti.Ama ben bunun senin de başına gelmesine müsade etmem.Bak Sibel Serkanın zenginliği için onun peşinde değil mi?
CEMRE:evet ! Ama Serkan da buna müsade ediyor.
NAZAN:erkekler güzellik için öylelerine çabuk kansa bile Serkan farklı onun gözünde senden kiymetli kimse yok! Bunu en iyi ben bilirim. Ama sen işini şansa bırakma ! Yarın Serkanın yanına git ve senden ayrılırsa herşeyini ondan alacağını söyle,parasını bile, sonuçta zamanında senin paran olmasaydı,biz bu günlere gelemezdik!bunu öyle bir anda Sibelin duyucağı şekilde söylemelisin.
CEMRE:Ama anne bunu söylersem ,Serkan üzülmezmi ?
NAZAN:Hiç bir şey olmaz ben onu tanıyorum,onun için paranın pulun değeri yok! Ama önce Meleği biraz çalıştırmamız gerek,
MELEK:ben burdayım
CEMRE:Melek ne alaka?
Melek odaya koştu.Zaten Nazan Melekle bazı şeyleri konuşmuşlardı.Şimdi Melek için en önemli şey babasını kötü cadının tılsımından kurtarmaktı.Melek bunu oyun olarak görse bile aslında anne ve babasının evliliğini kurtardığından habersizdi.Akşam Sibel başına geleceklerden habersiz iki kişilik masa ve yemek,mumlar kırmızı şerap her şeyi hazırlatmış ,iş bahanesiyle bazı konulara açıklık getirmek istiyordu.Kapı çaldı .Sibel mini eteğini daha da kaldırdı.Mutlu bir şekilde kapıyı açtı ,Serkana baktı ama yanında küçük misafiri görünce hüsrana uğradı
SERKAN:Sibel sana söylemeği unuttum,annemler evde yoktu,Meleği yalnız bırakamazdım ,biz çalışırken engel olmaz ,diyimi Melek?
MELEK:evet baba ben uslu kız olucağım ve bir köşede ayıcığımla oynarım.
SİBEL:Hiç önemli değil ,hoş geldin küçük kurabiye siz geçin ben hemen geliyorum.
Sibel koşarak masadan mumları topladı. Bi tabak fazla koydu.
Melek ayı oyuncağıyla oynasa bile gözü hep babası ve Sibeldeydi.Sibel dosyayı göstermek bahanesiyle Serkana yakın oturuyordu ki, Melek koşarak tam ortada oturdu.
MELEK:Baba ben çok acıktım.
Sibel şimdiden Melekden çekiceği olduğunu anladı.
SERKAN:ellerine sağlık,yemekler güzel olmuş,ama keşke bu kadar zahmet etmeseydin....sanki Melekle geliceğimi biliyormuş gibi , beğendin mi Melek?
MRLEK:fena değil, baba!patates tam pişmemiş gibi...ama sizi anlıyorum, çalışıyorsunuz....o yüzden ola bilir.
SERKAN:Melek çok ayıp...
SİBEL:Serkan tamam kızma,Melek kesin bir tek annesinin yemeklerine hayran
MELEK:evet annem daha güzel yapıyor.
***
Bir kaç saat geçti ,Melek bu sefer sürekli uykusunun geldiğini söyledi.Böylece Sibelin planları tam anlamıyla suya düştü.Serkan Melekle eve döndüğünde Cemre ve Nazanı misafir odasında kahve içerken yakaladı.
Nazan
-döndünüz mü?
SERKAN:evet de,hani defile uzun sürücekti.
NAZAN:evvet...ama zaten sıkıcıydı oğlum,biz de eve dönmenin iyi olucağını düşündük.E artık geç oldu, ben Meleği yatağına yatırırım,sizde çok yoruldunuz,allah rahatlık versin.
***
NAZAN:anlat bakalım,ne yaptın?
MELEK:biliyormusun babanne kadın gizlemeğe çalışıyordu ama benim yaptıklarım onu epey sinirlendirmişti.
NAZAN:aferin kuzum,görev başarıyla tamamlandı.
Nazan Meleğe kocaman sarıldı.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#cemser Bir başka hikaye :sen ve ben
Random#CEMSER-ait ilk hikayelerden. Lütfen oylamayı da unutmayın Çok iyi arkadaşlar hayatın zorluklarına karşı mücadele eder,zamanla bu arkadaşlık aşka dönüşür.Ama, malesef Serkan en iyi arkadaşı Cemreye aşık değil,başkasına aşık.Kalbi kırılan Cemre çare...