Affet beni 4.bölüm

57 4 1
                                    

"Özgürlük bu olsa gerek,koşarken rüzgarı teninde hiss etmek,hızın artıkca tıpkı ağaclar gibi  onlar gibi…….
kötü anılarını da arkada bıraktığını anlamak evet özgürlük bu olsa gerek"
Onu görüpte durmayan arabalara rağmen Serkan pes etmedi .En sonunda bir otobüsün karşısını kesti.
SERKAN:Teşekkür ederim.
ŞOFÖR: Delimisin nesin,kendini öldürmeye mi çalışıyorsun ?
SERKAN:Ben otobüsten inmiştim ,sonra geç kaldığımı anladım.Bavulum bile otobüste kalmış beni istasyona kadar bırakırmısınız?
ŞOFÖR:Bu özel araç,ben seni bırakamam.kusura bakma.
SERKAN: ...bana yardım edin. Lütfen.Bakın ben Londradan geldim .5 saat kadar burdayım bir tane bile araba geçmedi .
Bu konuşma karşısında arkadan bir kız sesi duyuldu.Kız şoföre izin vermesini söyledi.
SERKAN:Teşekkür ederim nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum.
-Köyümüze hoş geldiniz,evet burda araç durdurmak oldukca zor. Bu arada ben Kader.
Serkan kızın elinden hafifce tuttu.
SERKAN: Bende Serkan...Serkan Özgün.
Kızın gülümsemesine karşı Serkan da hafifce gülümsedi.
KADER:Peki Londranın hangi şehrindeydiniz.?
SERKAN:Çelsi...
KADER: vay Çelsi!  seviyorum Çelsiyi.
SERKAN:Evet bende futbol hayranı olarak hem şehrimizi hem de Çelsi takımını seviyorum.
KADER:İstersen yanıma gelin,burası daha rahat.
SERKAN:Hayır teşekkür ederim ,burası da iyi.
KADER:hadi ısırmam merak etme.

SERKAN:Peki.
Serkan istemsizce ön koltuğa kızın yanına geçti.
KADER:Rahat olun, sanatınız ne?
SERKAN:özel bilim projeleriyle uğraşıyorum.
KADER:bu çok güzel e nasıl  bilim projeleri mesela?
SERKAN:aslında biz uçak projeleri üstünde çalışıyoruz desem daha doğru olur .
KADER:Siz uçak yapıyorsunuz öyle mi?
SERKAN:öyle de diye biliriz.
KADER:Bu çok iyi.Ben se  yarışlarla ilgili özel organizasyon düzenliyorum.Şu an  at oyunlarından en sevdiğim polo için bir sonrakı yarış kampına gidiyoruz.
SERKAN:İyiymiş.
KADER:Ben de Londrada okumayı istedim.Şimdi gidemem ama bir gün mutlaka gidicem.
SERKAN:tabi ki ayrıca beğeneceğinize  de eminim.
Kadar Serkana yakın davranıyordu,ama bu şimdiden Serkanı rahatsız etmişti bile.
KADER:Ama ailem önce evlenmem gerektiğini söylüyor.
SERKAN:Bu kötü fikir değil.
KADER:ya siz ?evlimisiniz?
SERKAN:Hayır!
***
Serkan Cemreyi aramak için pilanlar kuruyorken o sırada Güney peşindeki adamları kandırmaya devam ediyordu.
Yarışmacılar o sırada diğer otobüsle kampa varmak üzereydiler O kadar erkeğin arasında bir kızın onlardan geri kalmaması gerekiyordu.Kamp oldukca büyüktü. Cemre ilk kez buraya gelse bile at yarışları onu mutlu ettiğinden erkek kılığına girmesi bile onu endişelendirmiyordu.
Yarışmacıların başkanı  Mert Cemreye yaklaştı..
MERT:yarışmaya ilk kez mi katılıyorsun?
CEMRE:evet efendim.
MERT:Finale üç gün kaldı Eskiden hangi takımdaydın?
CEMRE:Efendim ben eskiden hiç polo yarışına katılmadım.Sadece atların bakımını üstlenmiştim.Ama ara sıra antremanları izliyordum.
MERT:Çoçuk bu final !sen yapa bilecekmisin?
CEMRE:efendim elimden ne gelirse yaparım.ben bu oyunu çok iyi oynuyorum bunu size kanıtlıycam

MERT:Umarım öyle olur.İsmin neydi senin?
CEMRE:Cemil ismim Cemil.
MERT:tamam Cemil git diğerleri gibi hazırlan.
Bu zaman Cemre tam antreman için hazırlanıyordu ki takım kaptanı ona ilk önce bavulları taşımasını söyledi Cemre ilk önce ona karşı gelmek istesede kendini ele aldı .Aslında bu iyiye işaretti.Hala burda olması ,demek oluyordu ki kimse onun bir kız olduğunu anlamamıştı.Demek ki peruk  ve bıyık işe yaramıştı böylece babası bile onu asla bulamazdı.
Cemre bavulları taşırken o sırada otobüsten inen Serkan Kaderin çabalarına rağmen burda kalamayacağını açıklıyordu.O şimdi burda zaman kayb edemezdi.Onun yoluna devam etmesi gerekiyordu.Cemreni bulmak onun amacıydı.
Ama Kader pes etmiyordu.Tam o an Serkan ve Kader, birine çarptıklarını fark ettiler
KADER:nereye gittiğine dikkat etsene!
Ama karşısındakı adam onlara öylece bakıyordu.Cemre şaşkındı O kadar zaman sonra Serkanı karşısında görmeği hiç düşünmüyordu.
KADER:seninle konuşuyorum,beni dinlemiyormusun?
Cemre birşey demeden düşen bavulları yerden kaldırdı ve hızla ordan uzaklaştı.
SERKAN:Neyse benim başım ağrıyor.Nerde dinlene bilirim.
KADER:hadi benim odaya gidelim ben sana ilaç bulurum hadi.
Serkan kızdan bir türlü kurtulamadığını anladı.Ama neyse ki Kader gerekli mazemeleri otobüste unuttuğunu hatırlayınca onu almak için otobüse kadar gitti.
Serkan  kurtulmak için iyi bir zaman olduğunu düşünüp arka kapıdan dışarı çıktı.Gitmek için etrafa bakındı ,ama bir anda biri onun ağızını kapattı.Serkan bir kaç saniye sonra bayıldı.
Kendine geldiğinde kendini samanlıkta eli ayağı sandalyeye bağlı buldu.
Karşısında mavi gözlü genc bir erkek duruyordu.
Serkan ne yapsa da bir türlü ipten kurtulamadı.
CEMRE:Beni nasıl buldun? Konuş!!Yerimi kim söyledi? Ayrıca  Kader burda ne arıyor?
SERKAN:mmmmhm
Cemre Serkanın ağızındakı bandı yavaşca kopardı.
SERKAN:Yardım edin burda kaçık biri var
CEMRE :sus! Sus! Yoksa  bu bıçağı kalbine saplarım.
Cemre elindeki bıçağı Serkanın boğazına götürdü.
SERKAN:Bak ben seni tanımıyorum neden bahs ettiğini de bilmiyorum.Kaderi de tanımıyorum o sadece yardım etmek istedi o kadar.
Serkan bunları söylerken onun gözlerine baktı .Tam şu an karşısındakının erkek değil kız olduğunu anladı Şaşkınlıkla 'Cemre???' Diye bildi sadece.
Cemre eliyle onun ağızını kapattı.
CEMRE:kapa çeneni.yoksa ben seni....
Cemre onay alınca elini geri çekti.
SERKAN:tanrı aşkına Cemre sen ne yapıyorsun? Bu kılık kiyafette ne? Gerçekten aklın yerindemi? Hemen çöz beni.
Cemre alayıcı bakışla ona bakıyordu.
CEMRE:neden? yine beni babama ihbar edesin diye mi?! Asla!!
SERKAN: ben buraya seni yakalasınlar diye gelmedim.
Ben...ben senden özür dilemek için geldim.
CEMRE: senin bana yaptığını unutmadım ve bunun içinde seni asla affetmicem Serkan Özgün.
Yemin ederim ki ,ben...
Dışarıdan gelen sesler yüzünden Cemre yine Serkanın ağızını kapattı.
SERKAN:Cemre yeter artık çöz beni ,böyle hiç rahat değil.
Cemre bunun aksine ipi bir daha kontrol etti.Sıkı bağladığından emin olunca gitmek için hazırlandı
SERKAN:Cemre ne yapıyorsun,ip zaten kan dolaşımını engelledi.Çöz beni,her şeyi açıklamama izin ver
CEMRE:yeter! Ben sana inanmıyorum.
Cemre  bandla yeniden Serkanın ağızını kapattı ve Serkanın bağırmasına rağmen ordan ayrıldı.Samanlığa sabaha kadar kimse gelmezdi. Böylece Serkan ağızındakı band yüzünden yardım isteye bilmezdi.
Odaya koşan Cemre çantasını topladı.Eğer Serkan burdaysa demek babasının da burayı bulması çok yakındı .Onun acilen kaçması gerekiyordu.Tam odasından çıkacakken Mert karşısını kesti
MERT:Cemil çantayla nereye böyle ?
CEMRE:Bennn....
MERT:Çantayı odana bırak  ve çabuk antremana git. Hemen!!!
O sırada Serkan ayağa kalkmaya çalıştı .En sonunda kendini dışarı atmayı başardı.Bağlandığı sandalyeyi ağaca vurunca ondan da kurtuldu.
SERKAN:Ahhhh
Serkan kampa geri döndüğünde Cemreyi bulmak için etrafına bakındı.Ama Cemre yerine Kader onu bulmuştu.
KADER:Serkan ? Ne oldu sana ,üstünün hali ne böyle?
SERKAN:hiç birşey ben iyiyim.
KADER:üstün neden bu halde?
SERKAN:Bennn aslında benim başım çok fenaydı bende seni bulmak için dışarı çıktım.Sonra ayağım takıldı yuvarlandım işte.
KADER:Gerçekten düştün mü?
SERKAN:eveeet? Öyle oldu.
KADER:hadi gidelim bak elin kanıyor, neden kendine dikkat etmiyorsun...
SERKAN:Hiç gerek yok ben gerçekten iyiyim.
KADER:Neren iyi her yerin mosmor olmuş hadi  gidiyoruz.
SERKAN:gerek yok ya.
KADER:Olmaz benimle geliyorsun.
Cemre geri geldiğinde Serkanın kaçtığını görünce sinirden çıldırıyordu .
O sırada Serkan Kaderin hemşirelik oyunlarından kurtulmaya çalışıyordu.
KADER:e ne zaman istasyona  senin bavuluna almaya gidiyoruz?
SERKAN:bavul mu? A bavul sen demiştin ya aldırırım.Ben de az önce karar verdim gitmiyorum.Burda kalıyorum.
KADER:Ben senin için herşeyi yaparım herşeyi.
SERKAN:Dinle beni ben burda kala bilirmiyim?
KADER:Tabi ki,dedim ya sen benim misafirimsin.
***
Kader herkesi bir araya toplayınca kimin yanında boş yer olduğunu sordu.Elleri havaya kaldıran  yarışmacılar bunun yeni güvenlik şefi için olduğunu öğrenince ellerini indirdiler
KADER:şakayı kesin,ben ciddi soru sordum.
CEMRE:O benimle kala bilir
KADER:seninle mi?
CEMRE:Benim odamda şimdilik arkadaş yok.
KADER:Ona iyi bak tamam mı?
CEMRE:Tabi ki hanımefendi.Ben ona çok iyi bakıcağım,buna hiç şüpheniz olmasın
Serkan şimdiden işinin zor olduğunu anladı.
Serkan güvenlik için ayrılmış kiyafeti giymiş  gecenin karanlığında yıldızları izliyordu.Aklına Cemreyle geçirdiğo güzel anılar geldi.
Ama Kaderin sesi herşeyi mahv etti.
KADER:sana bir sürprizim var.
SERKAN:Bana mı ? Nasıl bir sürpriz???
KADER:söylersem tadı kaçar .Birazdan dönerim burda ol.
Serkan Kader gittikten sonra ateş başına toplanmış arkadaşların yanına gitti.Fakat biraz uzakta arkası onlara doğru oturmuş yıldızları izleyen birini... dahası Cemreyi gördü.Hemen ona doğru gitmeğe başladı.Yanına varınca onun yanında oturdu
SERKAN:Bu o Kader mi?
CEMRE:benim burda olduğumu nerden öğrendin?
SERKAN:Ben senin evine gittim.
CEMRE:Ne? Sen benim evimdemiydin?
SERKAN:tabi ki evine gittim,çünkü seni görmek istiyordum.
Ben sadece seninle gurur duyduğumu söylemek istedim.
Sen gerçektende engellere rağmen  istediğini  yaptın.
Kendin söylemiştin...atın üstünde uzaklara gitmek özgür olmak istemiştin.Seni kimsenin durdurmasını istemiyordun.
Ben o geceye ait herşeyi hatırlıyorum.Seninle geçirdiğim her anı ....
CEMRE:Bende o geceyle ilgili herşeyi hatırlıyorum
SERKAN:Cemre dinle.... ben..o gece....
CEMRE:sus! Adımı söylemeyi de bırak!
Serkan Cemrenin gözlerinin dolduğunu görünce kendini lanetledi.
SERKAN:Cemre affet beni  lütfen...ben pişmanım  beni affedemezmisin?
CEMRE:Asla!
SERKAN:bir yolu olmalı ,sana kendimi affetirmenin bir yolu olmalı.
CEMRE:aslında var, öncelikle burdan git, o zaman seni affedermiyim affetmezmiyim düşünürüm. Bunu o zaman  düşünücem.
SERKAN:Ben sadece arkadaş olmaya çalışıyorum
CEMRE:arkadaş öyle mi? benim senin yüzünden neler çektiğimi,kimse anlamaz.Her gece....Her gece  seninle tanıştığım güne lanet okuyordum....Bin kere.
Sen burdaysan demek benim yakalanmam da kaçınılmaz.Söz konusu benim özgürlüğüm olunca sen  kötü etkiliyorsun.
Cemre kalktı ve odasına gitti.
Ama Serkan da peşinden gitti.
SERKAN:iyi ki lanetliyordun,böyle belki rahatlarsın biraz. Bak biliyorum benim yüzümden acı çektin
CEMRE: hayır yanlışın var ben senin yüzünden acı çekmedim,sen zerre kadar umrumda değilsin.Evet ben acı çektim ama hepsi kendi suçumdu,senin gibi birine kanmamam gerekiyordu.Sana söylememi istermisin yakalandıktan sonra neler yaşadığımı...hangi zorluklarla uğraştığımı ?.Beni kendi odama kitlediler.Dedem zaten beni sevmiyordu.Ama babam da yüzüme bakmaz oldu. Yaşar abim,beni dövmek için iyi bir bahane bulmuş oldu.Tüm bunlar senin yüzünden.Hatta sen ölüm döşeğinde olsan bile ben seni affetmiğcem.
Cemre sinir ve ağlamaktan kızarmış gözlerini sildi.
Sinirden nefes almakta bile zorlanıyordu.
SERKAN:Tamam bakalım sen daha ne kadar böyle direneceksin.
Serkan diz çöktü.
SERKAN:sen beni affedinceye kadar  burda böyle durucam ve özür diliycem.
CEMRE:bu ucuz numaralarla beni kandıracağını mı düşünüyorsun?
SERKAN:Bana başka çıkış yolu bırakmıyorsun ki?
CEMRE:peki ,ama lütfen beni takip etmeği bırak
SERKAN:Tamam
CEMRE:peki seni affediyorum şimdi çık git
SERKAN:Öyle değil ,beni gerçekten affetmeni istiyorum.
CEMRE:gerçekten mi? Senin gibi  korkak haini mi? Üzgünüm,ama ben o kadar iyi kalbe sahip biri değilim.
O sırada kapı çaldı .Kader Serkanı dışarıda bekliyordu.
CEMRE:Git ....bak kız arkadaşın seni çağırıyor.
SERKAN: umrumda değil,bırak çağırsın.Ama lütfen sen beni bir kere  dinle lütfen  açıklamama izin ver.
CEMRE:ne o ?yeniden yakalanmamı mı istiyorsun? Peki öyle olsun.
KADER:Serkan içerdemisin?
Serkan sinirle ayağa kalktı ve hızla dışarı çıktı.

***
KADER:sen bir yerde duramazmısın?
SERKAN:Üzgünüm ben sadece ...
KADER:sürpriz nasıl?
Gök yüzünü kaplayan havai fişekler etrafa bir başka güzellik saçıyordu.
SERKAN:harika..ne diyim..
Bunu camdan izleyen Cemre Serkanla Kaderin de orda olduğundan habersizdi.
KADER:ben bunun yarışmacılar ve özel misafirim için  iyi geleceğini düşündüm.
SERKAN:iyiymiş
KADER:Bu elbisede  nasılım ?
SERKAN:Şey hoşsun
KADER:al onu
SERKAN:Neyi?
KADER:elimi diyorum
SERKAN:tabi...
Onun elinden tutmasını Cemre fark edince odaya geri döndü.
KADER:bir erkek, bir kız  ve etrafta bu kadar güzellik...çok romantik değil mi?
Kader konuştuğu sırada Serkan Cemrenin odasına bakıyordu.
SERKAN:Ne? Birşey mi dedin?
KADER:Beni dinlemiyormusun yoksa başın  mı ağrıyor?
SERKAN:hayır ben iyiyim .
KADER:Her halde, ben sana şifalı ilaç verdim ya. Neyse ben gitmeliyim.
SERKAN:tamam,sonra görüşürüz
KADER:Birşey lazım olursa beni nerde bulucağını iyi biliyorsun.
Serkan Kader gidince derinden bir oh çekti.
Serkan odaya geri döndüğünde Cemrenin peruk ve bıyığı çıkardığını kızılı saçlarını taradığını gördü.
CEMRE:Çabuk kapıyı kapat.
Serkan kapıyı kapattı ve ceketini çıkarmaya çalıştı.
CEMRE:senden gelmeni isteyen oldu mu?
SERKAN:afedersin.
CEMRE:kiminle konuşuyordun?
SERKAN:Kaderle...
CEMRE:ne hakkında?
SERKAN:seni bulmak için bavul hikayesi yalanıma inanmış,bana yardım edeceğini söyledi.
CEMRE:Bu kadar mı?
SERKAN:evet başka ne ola bilir ki?
CEMRE:galiba onun için çok önemlisin, çünkü bana bir çantayı bile getirememişti.
SERKAN:Belki o ne yapacağını bilmiyordu.
CEMRE: a bak onu bana karşı savunmaya kalkma.
***
Cemre sıcak yatağında yatarken ,Serkan yerde bir türlü uyuyamadı.Soğuktan ayaklarını hiss etmiyordu.Biraz isınmak için Cemrenin yatağına doğru gitti.Cemre gecenin bir yarısı omuzunda bir el hiss edince bağırmamak için  kendini zor tuttu.
CEMRE:Serkaan? Ne yapıyorsun?
SERKAN:Cemre donuyorum ,yer çok soğuk...ben..
CEMRE:bana ne ya o kadar üşüdüysen git ,Kaderden battaniye al filan tamam mı?
SERKAN:Bu saatte mi?
CEMRE:Hiç merak etme o kadar iyi anlaşıyorsunuz ki,o aana hiç kızmaya kıyamaz.
Serkan sinirle ordan ayrıldı.Geri döndüğünde Cemreye baktı.Cemre uyuyor gibiydi.Serkan  bir sürü daha onu izledi sonra yerine gitti.Cemre gözlerini açtı ne yapsa olmadı,kızdı ,sinirlendi,yeri geldi odadan da kovdu.Ama Serkan bir türlü gitmek bilmiyordu.Neden bir özür için mi? Tüm bu yaşananları Cemreyi oldukca endişelendiriyordu.
O sırada Cemrenin dedesi boş durmamış ,yeniden Serkanın babaannesinden torununun yerini öğrenmek için çabalıyordu.
Güney arabası bozulduğu için uzunbir zaman araba bekledi.Tam bir araba fark etti,ama tabi o da Cemrenin ailesinin arabasıydı.Güney yine zor durumdaydı.Ama Serkandan iz yoktu......

 #cemser     Bir başka hikaye :sen ve ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin