Fontos!!!!

2.7K 140 28
                                    

Sziasztok! Nem is tudom hol kezdjem! Nagyon piszkálja a csőröm egy kis apróság!

Amint olvasgattam ma wattpadon rá bukkantam egy történetre (nem nevezném meg egyenlőre), ami nagyon hasonló az enyémhez. Először úgy voltam vele, persze, előfordul. De amikor már az 5. hasonló cselekményt véltem hasonlónak, kezdett gyanús lenni. Úgy voltam vele, biztos hülye vagyok, és csak rémeket látok! De aztán kértem barátnőm, keszti07 segítségét, hogy olvasson már bele, mondja azt, hogy bolond vagyok! De nem! Ő is észrevette, hogy itt valami nem stimmel.

Kérdem én! Miért nincs az embereknek saját ötlete, fantáziája, ha már annyira írni akar? Miért kell másoknak a történetét másolni, lopni? Persze, nem azt mondom, hogy nem lehet hasonlóság, mert legyen. De könyörgöm, a történet alapja majd nem ugyanaz, a cselekmények többsége megegyezik.

Ha nincs ihlet, ötlet, akkor addig ne kezdj el írni! Főleg, ha az tele van helyesírási hibákkal, értelmetlen mondatokkal, ráadásként összefüggéstelen cselekmény szálakkal.
Nem szoktam kiborulni, ezért elnézéseteket is kérem. De ezt most muszáj volt veletek megosztanom, tudnotok kellett róla.

Egy darabig követem a történet folytatását, és ha megint felfedezek hasonlóságot, akkor azért már fel fogok szólalni, és "nyilvánosságra" fogom hozni!

Ne haragudjatok, hogy raboltam az időtöket! Holnap új résszel szolgálok! Puszi!

NagypályásokWhere stories live. Discover now