Multide kızlarimiz var.
Suga'dan
Kız çatlağın teki resmen hem bana çarpıyor hemde bana kızıyor.Nasıl birşeyse ya onu takmayacağım ama şimdide arkadaşları ile tartışıyorum.Niye onu kızdırdığım için daha sonrasında bizim grupta beni korumak amaçlı arya girdi.Sonunda kavga değilde laf dalaşımız bitti.Yani ne gıcık bir kız grubu bu böyle anlamadım.Bize gelen arabanın içine bindik.Big Hit şirketine gidiyorduk.
Çünkü dans provamiz var.Jimin
-Kızlar güzeldi ama yalan yok- dedi.Jin
-Hiçte bile hepiside kendini beyenmiş birşeydi- dedi.Taehyung
-Onlar yani ikisi bizim armymiz oluyor o yüzden kötülemeyin- dedi.Doğru şu esmer olan biran bana bakıp gülumseyince benim sandım biası ki Kook çıktı.Ama umrumda değil ne hali varsa görsün birde benim taklitimi yapmaya kalktı.Ama iyi kaçtı aradan ki yine beni tersledi.
Yani bunlar Türk mü öyle sanırım bize o kadar konuştuğuna göre ama niye bu kadar sinirlendi bilmiyorum.Umarım gideriz Türkiyeye ve ordaki armylerimiz ile buluşuruz.(Amin inşallah ^^)
Jungkooki
-Kızlar Türk aman tanrım daha yeni şey ettim- dedi.Bununda jeton nasıl birşeyse artık atsan atılmaz satsan satılmaz.Seviniyor şimdide manyak ergen hadi bakalım niye bize haber vermedi manyak herif
alt katın alındığını daha doğrusu bilsek napıcaktık.Uykumuzu alınca sabaha karşı müzik açmak istedik.
Yani burası uzak evlerden kimse yaşamıyordu.O yüzdende bizde şarkı açtık.Saçma sapan danslardan sonra kapımız çalınmıştı.Hiç merak etmeyerek koltuğa oturup gözlerimi kapattım.Jin Hyung açmaya gitmişti sanirım daha sonrasında kız sesi duyunva aceleyle gözlerimi açtım ki vav bana bakan bir kız uykulu şekilde biran rüya falan görüyorum sanmıştım ama hayır.
Güzel esmer tatlı ayh ne diyorum.Daha sonrasinda gitmişlerdi.Sonrada olanlar bunlar neyse geldik şirkete teker teker inmeye başladık. Ama şu ikili önce ben incem tartkşması çikardı kim mi Kooki ve uzaylı bende dayanamadım ittirdim.
İkiside yeri boylayınca gülmeye başladım.Ama onlar hala nolduğunu anlamadılar bana dönünce öldürücü bakışlar atmaya başladılar.
-Alın ikinizde aynı anda indiniz- diyip bende indim.
Daha sonrasında da içeri girecekken o duymak istemediğim ses Yeri Red Velvet evet o grubtaki kız onunla promosyon gereği sevgili olduk.Yeri
-Suga aşkım beklesene- dedi.Onu umursamadım bile direk şirkete girdim bizimkilerinin ardından dans sütüdyosuna ilerledim direk ki karşıma menejer hyung çıktı.Menejer
Başkan seni ve Jimin'i çağırıyor.- dedi.Ona tamam anlamında kafa sallayıp dans sütüdyosunda dans eden Jimin'e herşeyi anlattım.
Şimdide odaya gidiyoruz sonunda geldik.
Kapıyı tıklattık ve o kalın sesini duyunca girdik.Başkan
Hah geldiniz mi çocuklar- dedi.Çocuk ne ya neyse ya bunu sorun etmiyorum.Sonra tekrar kapı tıklandı hepimizde o tarafa bakarken Yeri ve Wendy içeri girdi.Birde menejerleri var.Başkan
Sonunda kızlar sizde gelmişsiniz neyse oturun bakalım- dedi.Hepimiz sandalyelere oturduk.
Acaba ne konuşacağız ki merak ediyorum.-Sizi buraya şunu söylemek için çağardım.Hani promosyon gereği sevgilisiniz ya artık BTS'ten sevgili yasağını kaldırdık.- dedi.Oh ne güzel aman buna daha sonrada sevinebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)
Fanfiction7 kızın üniversite için Güney Korede okumak için gittiklerinde üst komşularının ünlü bir grup olduklarını bilmeyerek alt katta yaşamaya başladılar.Her sabah müzik sesleriyle uyanan kızlar daha fazla dayanamadılar ve bir gün kapılarını çalmışlardı ki...