Multide Lee Min Ho var.İyi okumalar.^^
Hatalarım varsa affolla.^^
Miray
"Ayh ayh geri mi döndük artık."diyip evin ortasında dönmeye başladı.Bende o sırada bavulumu çekiştirmekle meşguldüm.Asya
"Cnm evm"diyip kendini koltuğa yüz üstü attı.
Bu kız niye bu aralar yarım ağız konuşuyor bende bilmiyorum.Son bavulumuda merdivenlerin başına koyup gidip salondaki koltuğun birine kendimi attım.Karşıya dikkatle bakıyordum.Dün yaşanan olaylar aklıma gelince gözlerimi kapattım.Kapatır kapatmaz dünkü sahne gözümün önünde yaşanınca hızla geri gözlerimi açtım.Sağ elimin üzerine kafamı yaslayıp kızlara bakmaya başladım.
Gözlerim hafif hafif kapanırken ayağa kalkıp odama giderken kızlarada haber vermiştim.Çıkarken bavullarımıda yukarı çıkarmıştım.Sonrada kendimi sırt üstü yatağa atıp gözlerimi yumdum.Biraz sonrasında ise sanırım içim geçmişti.
•••••••••••••••••••••
Üzerime atılan ayakla yüzümü buruşturdum.Sağ ayağımla üzerime atılan ayağı ittirdim ve uykuma kaldığım yerden devam ettim.Bir beş veyada on dakika sonra algıladığım şeyle yanımda yatan kişiye baktım.Tanımadığım bir kızı görmemle çığlığı basmam bir oldu.
Yataktan düşmüştüm ama umrumda değildi.Şuan yanımdaki kimdi hiçbir fikrim yoktu.Kız yüzünü buruşturup bana bakarken hemen emekleyerek kapıya gidiyordum ki biri kapıyı öküz gibi açana kadar.Kafama çarpan kapıyla arkaya uçup yere yapıştım.
Jungkook
"NOONA İYİ MİSİN.?NAPIYORSUN KAPININ ARKASINDA KIZIM.?"diye bağırınca tepemdeki yıldızlara bakmayi bırakıp ona baktim.Biraz gözlerimi açıp kapadıktan sonra konuştum."Salak."diyip tavanla bakışmaya devam ettim.
Suga
"Noluyo lan.!?"diye sesini duyunca yerde yatarken kafamı tutmaya devam ediyordum.Hemen oturur pozisyona geçince Suga'nın yardımlarıyla ayağa kalktım.Suga
"Ne yaptı yine bu.?"diye Kooki'yi gösterince konuştum."Hiçbirşey sadece kaza oldu."dedim.
Miray
"İyisin diymi.?"diyince evet anlamında kafamı salladım.Ecem
"Bu kadar bağırmana gerek yoktu." diyip odamdan çıkan kızın arkasından uzaylı görmüşüm gibi bakmaya başladım.Halla Halla hem gel yatağama yat hem gel birde bağırdım diye trip at.O değil bu kız kimdi."Miray bu kim.?"dediğimde eliyle giden o kızı gösterdikten sonra konuştu.
Miray
"Zeynep'in kuzeni."diyince anladım dercesine kafa salladım.Miray
"İsmi Ecem."diyip göz kırpınca gülümsedim.İsmi güzlemiş şahsen diymi.Neyse beraber benim odamdan çıktığımızda aşağya inmeye başladık.
İndiğimde yine tanıdık olmayan bir kıza baktım.
Yani tanımıyordum kimdi ki bu acaba.Zeynep
"Ya selam nasılsın.Umarım kuzenim seni fazla korkutmadı."diyip arkasındaki Ecem'i gösterdi.
Bende önemli değil dercesine elimi havada salladım.Zeynep
"Oraya nasıl girdi bizde bilmiyoruz."diyip gülmeye başladılar.Bende hafif kıkırdadım.Ecem
"Bende bilmiyorum."diyip gülümsedi.Suga
"Güzelim biz şimdi şirkete gidicez.Evden dışarı çıkmayın tamamı."diyip göz kırpınca tamam anlamında kafamı salladım.Kooki ve Jimin giderken arkalarından Büşra ve Miray da gidiyordu.Sanırsam geçirecekler,bizde el ele kapıya gidiyorduk.Suga
"Beni özle tamamı."diyip sırıtınca göz devirdim."Tamam seni çok özliycem."diyip belinden sarıldım.
Suga sımsıkı sarılmaya başlayınca nefes alamadığımı fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)
Fiksi Penggemar7 kızın üniversite için Güney Korede okumak için gittiklerinde üst komşularının ünlü bir grup olduklarını bilmeyerek alt katta yaşamaya başladılar.Her sabah müzik sesleriyle uyanan kızlar daha fazla dayanamadılar ve bir gün kapılarını çalmışlardı ki...