Multide Jin ve Gizem var.
İyi okumalar...^^Birinin kolumda birşeyler yaptığını hissettim.Sanki gıdıklıyordu ve buda uykumu bölüyordu.Sinirle eline bir tane geçirdim.Biraz sonra bir daha aynı işlem olunca konuştum.Niye korece konuşuyordum,bende anlamadım.
"Bana bak!O elini alır g-"diyemeden biri konuştu.
Pandam
"Eee naparsın?"diyince hafifçe gözlerimi araladım.
Sonra geri kapattım,çok güzel rüya görüyordum.
Gözüm kapalı bile olsa bu rüyadan uyanmak istemem.Hafif gülme sesi gelince bir gözümü açıp ona bakmaya başladım.Nasıl bir rüya görüyorsun,dediğinizi duyar gibiyim.
Öncellikle şöyle,bir tane yatakta ikimiz karşı karşıya yatmışız.Bana sırıtarak bakıyor,daha fazla dayanamdım ve onun kolunu çimdikledim.Hemen geri çekti kolunu.Pandam
"Aysh!Acıdı be!"dedi.Ona boş gözlerle bakarken,bir anda gerçek olduğunu algılayıp yatakta oturur pozisyonuna geçtim.Oda benimle beraber oturur pozisyona geçti.Etrafıma baktığımda,hiç tanıdık bir yere benzemiyordu.Kocaman bir oda iki kişilik yatak,piyano vardı.
Çalısma masası falan normal odada olan şeylerdi de büyüktü.Herşey beyazdı,odaya tamamen beyaz hakimdi.Piyano bile beyazdı."Burası kimin odası?"diyip ona baktım.
Pandam
"Benim odam."diyip omuz silkti.Ona kaşlarımı kaldırıp tekrar konuştum."Senin odan"dedim.
Pandam
"Bu diğer evimiz."dedi."Pardon ama kaç tane eviniz var."diye sordum.Yine bilmem dercesine omuz silkti.Ona şaşkınlıkla bakarken gülüp konuştu.
Pandam
"Burası fazla kalabalık,o yüzden buraya fazla uğramayız.Genellikle kafa dinlemek için çoğu zaman orda kalırız.Sadece iki tane evimiz var."dedi.Ona anladım dercesine kafa salladım."Peki ya diğerleri nerde?"diye sordum.
Pandam
"Dün Polise olanları anlattık.Bize o iti bulana kadar o evde kalmamızı,tehlikeli olduğunu söyledi.Tabi bunlar olurken sen kış uykusuna pardon sonbahar uykusuna yattın."diyince sağlam omzuna yumruk attım.Güldü ve yatağın başlığına sırtını yasladı.Pandam
"Sonra güzelim seni buraya kaçırdım.Hâla uyuyordun,nasıl uykuysa artık benden çok uyuyosun be!Neyse kızlarda burda Aras'ta büyük ihtimal bir daha sizi yanlız bırakmamk için burda,sanırım koltukla aşk yaşıyor."dediğine güldüm.Pandam
"Saat daha erken erken uyursak olacağı buydu.Neyse ne yapalım."diye sorunca düşündükten sonra konuştum."Hmm misal insanlara gıcıklık etmeyi severim . Gıcıklık yapalım."diyip ona bakmaya başladım.
Pandam
"Ne gibi,nasıl bir gıcıklık."diye sorunca aklıma ilk gelen şeyi söyledim."Ses topu var mı evde."diye sordum.
Pandam
"Var bebeğim."diyince ona bakarak konuştum."Hadi gidelim bebeğim."diyip yataktan kalkmaya başladım.
Pandam
"Bebeğimmiş,illa beni kışkırtacak."diye yataktan kalktı.Sonrada beni belimden ittirerek yön göstermeye başladı.Beyaz kapıyı açtığımda kocaman koridor vardı.Biraz ilerde de merdivenler sessiz adımlarla ilerlemeye başladık.Sonunda aşağı indiğimizde,yine kocaman bir salon ve salonda yerde falan yatanlar.Jimin Kooki'nin üzerine ayağını atmış,oda ayağa sarılıyordu.Hemen telefonumu çıkarıp fotolarını çektim.Jin ve Taehyung'da sarılmıslardı.Hemen onlarıda çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)
Fanfic7 kızın üniversite için Güney Korede okumak için gittiklerinde üst komşularının ünlü bir grup olduklarını bilmeyerek alt katta yaşamaya başladılar.Her sabah müzik sesleriyle uyanan kızlar daha fazla dayanamadılar ve bir gün kapılarını çalmışlardı ki...