Sinirli Bir Asya..!

3.8K 266 36
                                    

Multiye bakın bence,çok güzel olmuş demiii... ^^
Melis'in baktıği fotoğraflar olacak bunlar.

Suga'dan
Birinin saçımı okşamasıyla uyanıyordum.Ama bunu kim yapar.Kooki yapsa döverim,Tae yapsa onuda döverim,Jiminni yapsa onuda döverim.Kısacası maknae line grubunun hepisinide döverim.

Diğerlerinden Hoseok asla yapmaz.Jin hyung oda yapmaz o beni tekmeler saçımı okşamaz.Namjoon o yapsada döverim.Ama oda değil kesin bu eller küçük ve narin Melis olabilir mi.

Hızla gözlerimi açıp saçımı okşayan kişinin adını söyledim.

"Melis"dememle donup kaldım.Karşımda Yeri bana gülümserken,söylediğim isimden dolayı yüzü düstü.
Kesin İrene söyledi evimizin yerini yah ne güzel rahattı burası,sadece Exo üyleri ve diğer başka gruplarda biliyordu.

Got7, BigBang vesayre işte onlar biliyordu.Gelelim nasıl kurtulcam bu kızdan,resmen anlması kıt.

"Kimden izin alıp girdin odaya,hem burda Jin hyungta kalıyor."dedim.Evet ağır konuşmak en iyisi kızı sevmiyom dedikçe yapışıyor.

Yeri
"Melis kim Suga"dedi.Ona bir sanane derdim de demeyeceğim.

"Boşversene lütfen odadan çıkar mısın.?"dedim.
Ayağa kalkıp odadan çıkacakken konuştu.

Yeri
"Aşkım seni özledim.Çabuk hazırlan gel."diyip gitti.
Kafamı yastığa gömüp bağırmaya başlayacaktım.
Ama aldığım kokudan sonra vazgeçtim.Biraz daha kafam yastığa gömülü halde durunca kafamı kaldırdım.

Yataktan kalkıp banyoya girdim.İşlerimi halledip çıktım.Bugün boşuz tamamen o yüzden rahat bir şeyler giysem iyi olur.Puma markalı siyah beyaz eşofmanlarımı giydim.Tabanı beyaz üzeride siyah olan yine puma markalı sporlarımkda giyip odadan çıktım.

Merdivenlerden uyuşuk adımlarla inerken Yeri bana bağırmaya başladı.Aman ne korktum anasıni satayım.Yeri evden koşarak çıktı arkasından Wendy'de çıktı.

Jimin
"Jungkook sana anlatma dedim."diye bağırdı.

"Naaaptın lan."dedim.

Hemen yanımızdan koşarak kaçtı.Kesin birşey yaptı.

Jimin
"Ya Suga Hyung Yeri buna Melis kim diye sorunca bu salakta diyiverdi.Şimdi kızlarla kavga etmeye gittiler sanırım."dediSinili bir biçimde nefesimi dışarı verdim.Hemen onların arkasından koşarak gittim.

Aşağıya indiğimizde kapıyı Melis açmış,bu kız çok güzel giyiniyor.Ama neden dar giyiyor.Ah neyse Jimin lafa girdi.Ardından Wendy sonra ben Yeri derken diğer üylerde yanımıza gelirken,Kooki manyağını sonra tutaman diye bir tane tekeme attım.

Oda ikna etmeye çalıstı ama olmadı.Kai apartmandan içeri girdi konuşarak ardından diğer Exo üyeleride,Yeri hemen Melis kim diye sordu.
Hepimizde Melise bakarken,oda hemen el salladı.
Yeride hemen onun yakasına yapıstı.

Mudahele edeceğimde nasıl edeceğim.Yerinin yaptığı tehdit ve ardından Anladın Mı?diye bağırmasıyla bende dahil,Melis ile yüzümüzü buruşturduk.Diğer kızlar Melisin arkadaşları hâla karışmıyorlardı.

Sonra biranda Melis bağırınca Yeri korkarak arkaya gitti.Hem korkuyor hemde gelmis ne yapıyor.Buda ayrı bir dert ben ne yapabilirim.Melis sevgilin kim diye sorunca beni övmeye başladı Yeri tamam bundan şikayetçi değildim.Taki Melis kesene kadar.

Beni batırdıda batırdı.Hepsinede göz devirdim.Bu kızdan intikamımı çok pis alacağım.Beni herkese rezil ediyor.Panda lafının bana dediğini öğrene Yeri konustu.

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin