Kucağma Otursana..!

2.5K 215 68
                                    

Öncelikle dün atamadığım için üzgünüm :(
Fırsatım olmadı kusura bakmayın.Ve gelelim bir diğer konuya Azad5683 adlı okuyucum multideki şeyi beğenmişsindir umarım.Eğer beğendiysen bana yorumlarda bildir.Diğer bir konumuz,2 arkadaşımız kitapta yer almak istediler.Bende dayanamayıp kabul ettim.Eğer sizden de kitabıma girmek isteyenler varsa bana yorumlarda bildirsinler.Ama sadece 3 kişiyi alacağım,onuda belirteyim.Bunuda kendimce çekiliş yapacağım.İsteyen çok kişi olursa o yüzden yapacağım çekilişide neyse lan çok konuşmuşum gitsem iyi olacak.İyi okumalar.^^
Zeynep canım bu bölümde sen varsın.Kalp krizi falan geçirme diye söyliyeyim dedim.^^

Jungkook
"Papatyam"

Miray
"Efendim bal bahçem."Allah Allah noluyoruz lan hepimiz masadaki ikiliye dik dik bakıyorduk.Ciddi mi lan bunlar şuan kusmak istiyorum.

Suga
"Midem bulandı benim."diyip dilini çıkarınca yumruğumu kaldırdım vurması için,oda hiç vakit kaybetmeden vurdu.Çok anlayışlı sevgili ah yerim ben bunu,tamam ben yapıncada mide bulandırıcı oluyor.Yok be benimki efsane oluyor.

Taehyung
"Şahsen bekar kalan bir adet Tae ah dostum ben gidiyorum."diyip arkasını dönüp uzaklaşmaya başladı.

Kyungsoo
"Ben niye burdayım ki.?"diyince ona döndüm. Sonrada gülmeye başladım,bu ne zaman geldi ki bende merak ettim.

Suho
"Chanyeol'u göreniniz oldu mu.?"diyince bu seferde ona baktık.Oda masada ki ikiliye kaşlarını kaldırırak bakmaya başladı.

Suho
"Noluyor lan."diyip bize dönünce Jimin sırıtarak konuşmaya başladı.

Jimin
"Maknae sevgili yapmış."diyip kolunu omzuna atmış olduğu kuzenime biraz daha yaklaştı.

Büşra
"Yanlarına gitmeli miyiz.?"dediğinde omuz silktim.
Şahsen o iki şahısı sinir etmek güzeell olurdu.

Suga
"Peh hayır,şimdi yine derseler o lafları bayılırım." diyince ona gülümseyip çaksın diye elimi uzattım.
Bu adam benim kafadan tam yav oda gülümseyerek yavaş biçimde elime çaktı.

Jimin
"Biraz dolaşalım."diyince ona tamam anlamında kafa salladık.Suho'da konuşmaya başladı.

Suho
"Chanyeol'u öldürünce size haber veririm."diyip uzaklaştı.Arkasından sırıtmaya başladım.O sırada da Suga beni elimden tutmuş çekiştiriyordu.Diğer eliylede maskesini takıyordu.Sonunda dışarı çıktığımızda dolaşmaya başladık.Baya bir uzaklaşmışa benziyorduk otelden.

Benimle şakalaşıp duran Suga'ya göz devirdim.
Saçımı çekince kolunu cimcirdim gözleri kısılınca yüzünü buruşturduğunu anladım.Zafer gülümsemesiyle önüme dönerken gördüğüm şeyle durakladım.

Jimin
"Ne oluyor orda.?"diyince omuz silktim.Resmen 7 kişilik bir kız grubu bir kızı sıkıştırmışa benziyorlardı.Yardım etmeli miydik bilmiyorum.
Evet bence etmeliydik,yerimde duramam.Şahsen ben dövüşmek amacıyla yardım edebilirim.

İngilizce konuşan kıza baktım.Sonrada ortalarında kalan kıza baktım.

"Şimdi bittin sen."diyip piç smile atıyordu.Tamam kötü kız bu sanırsam,evet bencede bu gibi görünüyor.Teke tekde kavga edebilirlerdi ama o korkudan yanında adam getirmiş.

Zeynep (Bu kitaba ilk kattığım okuyucum.;)}
"Gelin lan.!"diye Türkçe konuşunca Büşra ile refleks olarak kafalarımızı döndürerek birbirimize baktık.
Sonrada piç smile attım.Oda aynı derecede bana bakınca,yanimızdaki şahıslar bize uzaylı görmüşler gibi bakıyorlardı.

Onları umursamadan heran saldıracak gibi duran Türk kızımıza bakarak arkasından bağırdım.

"Yardima ihtiyacın var mı.?"diye Türkçe konuştuğumda kız bize şaşkın suratla bakarken gülümsedi ve hayır anlamında kafasını salladı.

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin