Multideee V & Hazal var.^^
İyi okumalar.^^Melis'ten
"Umarım bir daha görüşürüz.Seni gerçekten sevmiştim.Hâla sana olan sevgim hiç bitmedi.
Benden nefret etmezsin umarım.Sadece senin iyiliğin için gidiyorum.Seni çok seviyorum.Sarı Kafam.
Seni hep seveceğim.Pandam.
Seni asla unutmayacağım Yosunum.Umarım gelecek hayatında mutlu olursun.Hoşçakal."Suga'dan
"Ne demek gitti.!?"diye bağırdım.Ama kimse hiçbirşey söylemiyordu.Şuan şaka falan yapsalar gülücem.Belkide gülmiyeceğim,gerçektende saçmalıyorlar.Miray
"Tü-Türkiye'ye g-geri dönmüşler."diyince ona baktım.
Bana bir kağıt uzatarak söylemişti.Elindeki kağıdı sertçe çekip aldım.O sırada da Jimin kapıya yumruk atıyordu.Hızlı adımlarla kızların evinden çıkıp mektubu açmaya başladım.'Hepinizi çok seviyoruz.Sadece bir sebepten dolayı gidiyoruz.Belki uzun bir süre görüşemeyeceğiz.
Ama belki birgün tekrardan görüşebiliriz.Ama o zaman bizi affeder misiniz bilmiyoruz.Lütfen bize kızmayın herşeyi siz üzülmeyin diye yaptık.
Hoşçakalın.
Melis & BüşraSinirle kapıya tekme attım arkamı dönmüştüm ki bir adet ağlayan Büşra görmeyi beklemiyordum.Elinde valizleri ile beraber bakıyordu vede ağlıyordu.
Titrek bir şekilde yutkunup konuştum."Melis nerde.?"dedim.Daha çok ağlamaya başlamıştı.
Sinirden gözlerimi sımsıkı kapatıp dişlerimin arasından konuştum."O nerde.?"dediğimde yine cevap vermeyince kollarından tutup onu sarsmaya başladım.Hem bağırıyor hemde onu sarsıyordum.O ise dahada şiddettli ağlıyordu.
"Sana onun nerde olduğunu sordum.!Bana cevap versene!Gitmedi desene!Birşey söylesene!(Kafiye oldu anasını satayım.)"derken arkamdan evin kapısı açıldı.
Jimin
"Hyung bırak onu.!"diyip beni ittirdi.Sonrada ona sarıldı.Sinirle ellerimi saçlarımdan geçirip nefes verdim."Melis nerde.?!"diye sordum tekrardan,bana baktıktan sonra konuştu.
Büşra
"O gi-gitti.O-onu dur-durduramadım."diyince hayal kırıklığına uğramıştım.Beni sevmiyordu,yalan söylüyordu.Eğer beni sevseydi gitmezdi,ama nalet olsun ki o beni sevmiyor."Yalan söylüyorsun.!?"diyip üzerine giderken tuttular.
"Bırakın lan.!"diyip ordan uzaklaşmaya başladım.
Kafayı yemek üzereyim,resmen beni bırakıp gitti.
Beni hiç düşünmeden,umursamadan bırakıp gitti.
Eğer o beni kolayca bırakıp gittiyse bende onu kolayca unutabilirim.Evet bunu yapabilirim ve yapıcamda.Büşra'dan
Havaalanında:
"Melis bence geri dönelim.Ben onu kaybetmek istemiyorum."diyip tekrar ağlamaya başladım.Melis ise düşünceli bir şekilde karşıya bakıyordu.Biraz daha karşıya baktıktan sonra bana döndü.Melis
"Sen gelme,onun yanına git.Zorunda değilsin tamamı, ben gideceğim.Sen sevdiğin adamın yanına git." diyip buruk bir şekilde gülümsedi."Hayır beraber gidelim lütfen,sende gel bak Yoon-" diyemeden lafımı kesti.
Melis
"Hayır lütfen sen git."dedi tam konuşcağım zaman anons gibi birşey birazdan Türkiye'ye giden uçağın kalkacağını söyledi.Melis hemen yerinden kalkıp o geçiş yerine ilerlerken bende arkasından gidiyordum.
Ama biletim onda kalmıştı."Mel-"diyemeden geçmişti o yerden ve bana baktı.
Melis
"Sizi seviyorum.!"diye bağırdı vede el sallayıp gitmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)
Fanfiction7 kızın üniversite için Güney Korede okumak için gittiklerinde üst komşularının ünlü bir grup olduklarını bilmeyerek alt katta yaşamaya başladılar.Her sabah müzik sesleriyle uyanan kızlar daha fazla dayanamadılar ve bir gün kapılarını çalmışlardı ki...