Tipimiz Kayık.

3.4K 264 14
                                    

Multide Aslı Deniz ve Rap Monster (Kim Namjoon) var. ^^

Kıkırtı sesleri duyuyordum.Yani birileri gülüyordu, ben ise hâla umursamadan yanımdaki kişiye sarılıyordum.Çok güzel nane kokusu geliyordu yanımdaki kişiden buda tebessüm etmeme sebeb oldu.

Miray
"Bunu çekmezsem olmaz."dedi.Ama sessiz konuşuyorlardı.Ben duyuyordum da neyi çekecek.

Gizem
"Ben size kıskanıyor dedim.Alın kesin sevgili oldular."diye yakınıyordu.Tamam neyin kafasını yaşıyorlar.Bende anlamadım.

Hazal
"Nalet olsun çok yakışıyorlar.Kıskandım."dedi.Hafif olarak gözlerimi açmaya başlıyordum.

Büşra
"Cık cık cık biz kız dinlensin diye eve yolluyoruz.O ise burda sarılırak uyuyor."dedi.Gözlerim karşıdaki kişiyi görünce büyüdü.

Jimin
"Yani anlamadığım bize niye demediler."dedi.Yuh bunlarda mı burda rezillikten öldüm.

Jungkook
"Bu Suga Hyung kafasınca yapar herşeyi."dedi.Onlar görmesin diye gözlerimi kapattım.Ne rezil oldum tamamda şimdi kalkarsam,pis pis sırıtıp bakacaklar.

Jin
"Artık uyandırsak mı.?"dedi.Ah hayır defol git Jin senin aklına tükürürüm.

Aslı
"Bence uyanana kadar bekleyelim."dedi.Canım arkadaşım beniim.

Taehyung
"Ya uyanmazlarsa,Suga Hyung çok uyuyor."dedi.

Asya
"Meliste çok uyuyorda,şimdiye kadar uyanırdı. Seslerden rahatsız olur."dedi.Oy tamam sakin ol Melis,normal uyuyor gibi dursan yeterli.Yanımdaki şahıs kıpırdamaya başladı.

O değilde hâla sarılıyoruz.Hepsi bunun yüzünden, gıcık insan.Birşeyler mırıldanınca diğerleri konuşmaya başladı.

J-hope
"Uyanıyor sanırım."dedi.Herkesin tepemize toplandığına eminim.

Panda
"Ne bakıyorsunuz."dedi.Anam vay ne kadar da rahat bu çocuk

Büşra
"Bakılacak birşey varda ona bakıyoruz."dedi.

Miray
"Sevgili misiniz.?"dedi.Yah ne diyor bu kız,kendimi zor tutuyorum.

Panda
"Evet."diyince hemen gözlerimi açıp bağırdım.

"Ne!"diyip hemen kollarımı üzerimden çektim. Onunkileride ittirdim,zor uğraşlar sonucu ayağa kalkıp etrafımdaki kişilerin bana imayala bakmalarına aldırmadan karşımdaki pandaya bakıyordum.

Panda
"Sen uyumuyor muydun ya."dedi.Birde sırıtıyor.

Asya
"Önceden uyandın diymi."dedi.

"H-Hayır kim demiş,en son Miray'ın ve pandanın dediklerini duyunca kalktım."dedim.Hızlı konuştuğumun bende farkındayım.

Hazal
"Ne yani sevgili değil misiniz."dedi.

"Hayır.!"dedim.

Panda
"Güzelim niye saklıyorsun ki"dedi.Ne dedi güzelim dedi.Hey!takacağım konu bu değil.

"Ne diyorsun oğlum sen."dedim.

Gizem
"Sevgili misiniz?Değil misiniz?Beynim yanıyor."dedi.

"Değiliz,yalan söylüyor."dedim.

Panda
"Utanmana gerek yok.Ben söyleyebilirim."dedi.Ona sol ayağımla ayağına bir tekme attım.Yüzünü buruşturup ayağını tutmaya başladı.

Büşra
"Lan o zaman niye beraber uyudunuz.Sevgili misiniz.Değil misiniz."diye bağırdı.

Panda
"Bücüre napalım diye sorunca oda uyuyalım dedi" dedi.Herkes ooo larken ben hemen konuştum.

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin