Hareket Edemiyorum..!

2.3K 236 26
                                    

BTS var multideeee ^^
İyi okumalaaaar.^^

"Evet seni dinliyorum."diyip Yoongi'ye baktım.Hızlı bir biçimde odasının kapısını kapattıktan sonra karşıma gelip durdu.

Yoongi
"Tamam...o kız beni tehdit ettiği için yaptım."diyince alaylı bir biçimde kaşlarımı kaldırıp sordum.

"Eee sonra."dedim.

Yoongi
"İşte sonrasında zaten sen geldin."diyince sinirli bir şekilde nefesimi verip konuştum.

"Ama baya sevdin sanırım,ben gelince fark etmedin bile,büyülendin sanırım ha belkide zevk aldın." dedim.Sabır dilercesine kafasını salladı.

Yoongi
"Saçmalamayı kes!Beni seninle tehdit etti.!"diye bağırdı.Önce affalasamda sonradan konuştum.

"Benimle derken.?"dedim.

Yoongi
"O gerizekalı kız bizim ilişkimizi kanıtlamak için bir sürü fotoğrafımızı çekmiş.Sonrada açıklarım diye tehdit edince mecbur kaldım."dedi.

"Hah sende çözümü onu öperek mi buldun.?!"diye bu seferde ben bağırdım.Göz devirip,sinirle iki elini saçlarını arkaya tarar gibi yaptıktan sonra konuştu.

Yoongi
"Evet çözümü onu öperek buldum.!"diyince sinirden kızardığıma emindim.Şuan olduğum yerde tepinmemek için zor duruyordum.Dişlerimi bastırmaya başladım.

"Allah belanı vermesin.!Birde gelmiş çözümü öperek buldum diyorsun.Ayhh seni döverim bak."dedim.
Alaylı bir biçimde sırıtmaya başladı.

Yoongi
"Ne o?Kıskandın mı?"diye kaşlarını havaya kaldırıp sırıtmasına devam etti.Ayağına bir tane tekme attığımda ayağını tutmaya başladı.

"Ni i?Kiskindin mi?Şimdi üzerine bir uçarım görürsün lafa bak."diye kendi kendime söyleniyordum.

Yoongi
"Artık seni öpebilir miyim.?"diyince kocaman gözlerle ona bakıp sonrada ona küfür ettim.

"S*kt*r git."dediğimde şimdide o bana kocaman gözlerle bakmaya başladı.

Yoongi
"Ney dedin bakayım!?"diye bağırıp üzerime doğru gelince yerimden kıpırdamamak için zor durdum.
Ama sonuç koşarak yatağının üzerine çıktım.

"Sen kendin kaşındın çocuk,geri bas.Niye öyle bakıyorsun,korkuyorum.Min Yoongi defol git." diye yatağın üzerinde ona bağırıyordum.Ama o çok yaklaşmıştı.

"Oda ne?!"diye bağırdığımda o tarafa bakınca yataktan koşarak atladım.Sonrada kapıyı açıp aşağya da koşarak inmeye başladım.Yani ne olduda bu duruma geldik,hiçbir fikrim yok.Lap diye son merdivenlerden de inince herkes bana bakmaya başladı.

"Hihi şey ya....Yugyeom bana yardım et."dediğimde beni duymadı bile,çünkü sevgilisiyle aşk yaşıyor.

"Hay senin ebeni...Bambam sen yardım et.Çünkü ben sana yardım ettim."dediğimde ayağa kalkıp yanıma geldi.

Bambam
"Evet nedir sorun prenses."diyince önce yüzümü buruşturdum.Sonrada merdivenlerden gelen Yoongi'yi gösterdim.Bir bana bir ona baktı,sonra tekrardan bir bana bir ona baktı.Sonrada konuşmaya başladı.

Bambam
"Ondan bende korkuyorum.Maalesef yanlızsın."diyip oturunca içimden Allah ne verdiyse sayıyordum.
Sonrada piç smile atarak ona baktım.

Bambam
"Niye öyle bakıyon.?"diye sorunca gülümsemem büyüdü.

"Li Ying diyorum yarın evinin önünde olur."diyip gidecekken birine tosladım.

"Önüne baksana be!"diye bağırıp tam gidecekken beni durdurdu.

Yoongi
"Benim ben."diyince ona boş gözlerle bakıp sıkıntılı bir nefes verip konuştum.

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin