Multide BTS ve Kızlarımız var...
İyi okumalar...^^Şuan Aras ve Jin geldiler bize herşeyi anlatmaya başladılar.Hadi bakalım inşallah yakalanmıstır şu itler yoksa çıldırcam.Aras boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
Aras
"Onları bulduk ama.."dedi.Bizde hepberaber söyledik."Ama.."dedik.Bu seferde Jin devam etti.
Jin
"Aması biri kaçtı."diyince hassiktir çektim içimden."Meriç mi?"diye sorduğumda ikiside evet anlamında kafasını salladı.
Aras
"Ama hâla arıyorlar bakalım."dedi.Allahım nolur nolur bulsunlar.Pandam
"Adamı nasıl kaçırırsınız anlamıyorum."dedi.Jin
"Yoongi adam polislere silah çekti."dedi.Aras
"Neyse ya,artık Miada burda kalacak."dedi.Mia
"Niye ki?"diye sordu.Onun dediği şeye kocaman bir göz devirdim.Aras
"Niye mi,niye olsun adam senide öldürmek istiyor." dedi.Mia
"Ama benim kıyafetlerim falan nolucak.?"dedi.Hah burda haklı şimdi"Alıp gelelim."dedim.
Suga-Kai
"Ben götürürüm."dedi ikiside aynı anda,herkes onlara bakmaya başladı.Aras
"İkinizde gidin anasını satayım."dedi.Onlarda tamam anlamında kafasını salladı,sonrada ayağa kalktılar.
Bizde Mia ile beraber ayağa kalktık.Sonrada onların arkasından ilerledik.•••••••••
Arabada şarkı tartışması yaşayan ikiliye boş gözlerle bakarken artık daha fazla dayanamayacağımı anladım.Mia'yı arkaya çektim ve yerine oturttum.
Kai'nin elinede bir tane vurup radyoyu kapattım.Kai
"Ah acıdı!"dedi.Pandam
"Teşekkür ederim güzelim."dedi.Arabayı süren Suga'ya aynadan birşey değil dercesine gülümsedim.
Yanındaki Kai'ye öldürücü bakışlar atmaya başladım.
Yanımdaki Mia'yada öyle bakınca,hemen kafasını cama çevirdi.Sonunda gelmiştik,hepimizde arabadan indik.Mia ile Kai önden gidiyorlardı bizde arkalarından.Bu kadar büyük bir evde tek başına yaşadığına inanamıyorum.
Kapıyı açınca arkasından girdik.İçerden bir ciyak ses gelince yüzümü buruşturdum."Miaaa sen misin?"dedi kimse artık bu tarafa geliyordu.Kızı gördüğümde gözlerimi kocaman açarak bakmaya başladım.
Pandam
"Oha"Kai
"Yuh"dediler.Kız baya bildiğiniz altında götünü zor kapatan bir şort vardı.Üzerinde de südyen şaka mı yapıyorlar."Yoongi!"diye bağırdığımda hemen gözlerini kızdan çekti.
"Kai"dedim ama hâla bakıyordu.Suga'ya baktığımda oda hâla bakıyordu.İkisininde kafasına patlattım ve arkalarını döndürdüm.
Mia
"Hana sana kaç kere evde böyle durmamanı söylemiştim."diyince kız omuz silkip bir anda sırıtmaya başladı.Hana
"Suga oppa ve Kai oppa"diye geldi ve Suga'ya arkasından sarıldı.Aaayh bunu öldürcem şimdi evet yapacağım."Aaayh!"diyip kızın sarı saçlarına yapıştım.Hemen Suga'dan kollarını çekti ve benden kurtulmaya çalışıyordu.
"Oppaymış anasını sattığım sü-Mia bu senin neyin oluyor."diye sordum bizi ayırmaya çalışan Mia'ya bana bakıp konuştu.
Mia
"Üvey kuzenim."diyince tamam anlamında kafa salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)
Fanfic7 kızın üniversite için Güney Korede okumak için gittiklerinde üst komşularının ünlü bir grup olduklarını bilmeyerek alt katta yaşamaya başladılar.Her sabah müzik sesleriyle uyanan kızlar daha fazla dayanamadılar ve bir gün kapılarını çalmışlardı ki...