GÜNEY KORE

10.7K 414 180
                                    

Multide Melis'in kuzeni Aras var.(Vinni Uehera)

Melis'ten
Resmen sıkıldım ya şu kızı döveceğim ama artık.
Kim mi Büşra ayısı git dedikçe hala tepemde söyleniyor.Ama ben kıçım ona dönük şekilde yatakta yatıyorum.
Büşra
-Len kuzeeen kalk artık yoksa uçağı kaçırcaz lan kime diyorum.
Ne uçağı lan hass hemen yatakta oturur pozisyonuna geçtim.Lan bugün koreye uçiyiz hemen yatağımdan kalkıp odamdaki banyoya koşturdum.
Büşra ise ben banyodayken birşeyler söyleyip gitti.
Üniversite için yani eğitimimizin devamı için korede okumaya karar verdik kızlarla kaç kişi dediğinizi duyar gibiyim.

Yedi evet yedi kişiyiz nasıl anlaşıyoruz.
Evet merak edici bir konu şöyleki Büşra denen şahısla kuzeniz tamamı benim kendi arkadaşlarım Miray, Aslı vede Gizem biz böyle dörtlü takılırdık.
Bu kuzenimle ayrı şehirlerde yaşıyorduk.
Daha sonrasında bizim kaldığımız yani İstanbul'a geri döndü amcamlar bu çok iyi oldu.Kuzenim benimle aynı okula gelince başka sınıftan iki kızla çok iyi arkadaş oldular.İsimleri Hazal Rüya ve Asya işte tanıştık kaynaştık buralara kadar geldik anlayacağınız.

Kendisiyle çok iyi anlaşirım kuzenim hehe ne demezsiniz.Güzel it ben ve kıskanmak saçmalamayın ah neyse hemen banyodan çıktım.Dolaba bakıyorum ama ne giysem falan diye kafa yormayacağım.Hemen bir siyah dar paça pantalon siyah beyaz kazağımıda giydim.Havası soğuk Şubat ayından çıktık nerdeyse siyahta kısa botlarımı ayağıma geçirdim.

Bavullarımıda alıp aşağya inmeye başladım.İnince kapının yanına koydum bavullarımı ve hızla mutfağa ilerledim yemek önemli her daim girdiğimde annem, babam,çatlak kuzenim,ablam vede en sevdiğim yiğenim zaten bir tane yiğenim var abim nerlerde Ağrı'da gardaşım asker manyak gitmek istedi.
Bizi unuttu sanırım aramıyor.

Bunları daha fazla dert etmeyerek Metin Can yani yeğenimi sıkmaya başladım kendisi 7 yaşında bana kötü kötü bakıyorda o maviş gözlerinden hiç korkmuyorum."Ya teyze bırak artık"dedi.Amanın bu doğduğunda ben 12 yaşındaydım.Resmen yaşlandım sandım ha bana teyze demeye başlayınca neyseki şimdi 19 yaşımdayım no problem diyebilir.

Ailemle konuştum falan aradan çatlakta lafa girdi.
Sonunda gitmek için ayaklandık neymiş şu diğer çatlak kuzenim bizi karşılayacakmış.Ben ne günah işledim anlamış değilim ya inanabiliyor musunuz.
Benim tam baba ve anne tarfından 21 lan tam 21tane kuzen neyse bizi karşılayacak olan erkek kuzenim.

O itte yakışıklı adı Aras yani bir ben mi çirkinim bana mı öyle geliyor.Hıh hiçte bilemnem bende güzelim peşimde koşmayan yok.*ha canım bende Adriana Lima egoya bak* üf sen kapa çeneni iç ses *yardım edeyim dedim havaya kalktı gidiyordu* tamam artık defol hah gitti sanırım.

•••••••
Havaalanına geldik bizim kızlara sarıldım hemen aileleride gelmiş.Benimkilerde tabi amcamlarda burda bende benimkilerle vedalaşıyorum.Ama annem ağlıyor ben ben napıyom bende ağlıyom.
Niye ağlıyom hiçbir fikrim yok.Duygusalım sayılır annemi ağlıyo görünce ağlıyom ama ben normalde olsam ağlamam çok dobrayım.

Zorda olsa annemden ayrıldım babama sarılıyorum.
Ablamda sıra bana dik dik bakıyor bende ona ki Metin Can "ah hadi teyze ya"dedi."Şimdi ben kime laf sokcam kız sen gidersen"dedi ablam bana doğru bana çok pis laf sokar o yetmiyor birde Büşra ile beraber oluyor amanın ölesim geliyor.

Evet doğru iyi laf sokamam hemen onada sarıldım.
Daha sonrasında eğilip Metoya sarıldım enik küçük kollarını boynuma doladı.Ağlamam geçmişti artık amcamlarla falan derken sonunda herkesle vedalaşınca ilerlemeye başladık. Sonunda ayrıldık yoksa uçağı kaçırcaz.

Miray
-Vay canım anam nasıl ağladı gı biran vazgeçsem diye düşünmedim değil-dedi.

Ona gülüp yoluma devam ettim.Büşra ve Hazal ben Rüya demeyi tercih ediyorum birşeyler konuşup gülüyorlar.Hadi yav adam bir ağlar hodul lan bunlar neyse ya

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin