Yarışma.

3.4K 273 17
                                    

Multide Büşra Kaya ve Park Jimin var.
İyi okumalar...^^

Tabikide kızlardan kurtulduk ne sandınız.Şimdi ise şu saçma dersi dinliyorduk.Az kalmıştı zaten dersin bitmesine,o yüzden kendimi teselli ediyordum.Ama sınıfın kapısı tıklanınca,erkek hoca girmesini söyledi.

İçeri BTS girdi.Yanlarında o menejerde vardı.Gıcık herif ondan intikam almalıydım.Daha birkaç kişi daha vardı yanlarında,içerdeki kızlar çığlık atmaya falan başladı.

Yüzümü buruşturdum.Gerçektende sinir bozucu bir ses çıkarıyorlardı.Menejer beni tanıdı sanırım ki sırıttı.Ona gözlerimi devirdim.Hocayla birşeyler konuşup bizim sınıfa döndü.

Menejer bozuntusu
"Evet çocuklar,burda neden olduğumuzun farkındasınızdır."dedi.Sonra birkaç şey daha söyledi.
Ama ben dinlemedim.

Menejer boznts
"Sesleri ve dansları iyi olanlar kimler."diye sordu.
Kızların hepiside kendilerini söyledi.Deh anasını yalana gel.Miray ve Hazalda el kaldırıyordu.Ben asla öyle birşey yapmam.Saçmalık benim için böyle şeyler, zaten sesimde kötüydü.

Menejer boznts
"Evet sırayla bütün kızlara soralım."dedi.Erkeklerden kimse kaldırmadı.Meriç ve çeteside manyak çocuk hâla bana bakıyor.Ona ne bakıyon diye kafa salladım ki biri bana seslene kadar.

Menejer boznts
"Hey sen yabancı,esmer kız."dedi.Kafamı o tarfa çevirdiğimde herkes bana bakıyordu.Ben ise nolduğunu anlamadım.

"Ne!"dedim.

Menejer boznts
"Sana az önce hangi kısımlarda yani şarkılarda hangi kısımlarda iyi olduğunu sordum."dedi.Ona anlamısça kafa salladım.

"Ben katılmayacağım için,beni es geçin."dedim.Bana kaşlarını kaldırıp bakmaya başladı.

Miray
"Ah hayır katılacak,o rap kısmında iyi gerçektende iyi bence onu kaçırmayın."diyince onun kafasına Mia'nın silgisini fırlattım.O kafasını tutarken menejer bana ismimi sordu.

"Üf Melis Kaya."dedim.

Menejer boznts
"Sen nerelisin bakalım."dedi.Ona ne kadar sanane demek istesemde demedim.

"Türkiyeden geldim."dedim.

Menejer boznts
"Yoksa sen şu Türkiyedeki sayılı zengin iş adamlarından olan Murat Kaya'nın kızı mısın.?"diye sorunca ona kafa salladım.Herif memnunca kafa sallayıp gülümsedi.Arkadaki BTS vay anasını bakısı atıyordu.

Sanki daha önce zengin insan görmediler.Sonunda bu saçmalıkta bitince,derste bitince kızlar ile beraber kantine indik.

Gizem
"Sizede geldi mi şu saçma yarışma için katılma şeysi falan."diye sordu.

Miray
"Evet,sizde katıdınız mı."diye sordu.

Büşra
"Ah saçma sapan şeyde ne yapalım ki,ama ne sinir adamsa isimlerimizi zorla yazdı.Birde babamın ismini duyunca,zengin olduğumuzu öğrenince yazdı."dedi.Tam bir saçmalıktı,zaten gele gele niye bu okula geldiysek.Hep Arasın suçu diymi.

Hazal
"Okul çıkışı başlıyor sanırım."dedi.Şahsen insanlara sesimi dinletmeyi sevmem.Kaçacaklarından korkuyorum.

Miray
"Melis ve Hazal hangi şarkıyı söyliyek."diye sordu.
Bir ben rap söylüyom ikisi vokallik yapıyor.Rap yapmak güzel bence diymi.

Hazal Rüya
"Hiçbir fikrim yok."dedi.Biraz daha düşünürseler kafayı yiyecekler.

Miray
"Ayhh!Yedi kişiyiz diymi.O zaman şey yapak.Exo'nun bir şarkısını söyliyelim."dedi.

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin