Kocasıyım Lan..!

2.1K 220 12
                                    

Multide Jin ♥ Gizem var.^^
İyi okumalar.^^

Melis'ten
Suga
"Sana inanamıyorum.!"diye bir anda bağırınca oturduğum yerden zıpladım.Şuan ondan azar yiyorum.Niye yiyin ne oldu falan diye merakta ediyorsunuzdur.Sağ olsun Yugyeom sayesinde herşeyi öğrendi.

Suga
"Şimdi baya baya onların koruması mi oldun.?" diye sorunca ona baktım.Sonrada normal birşeymiş gibi kafa salladım.Sinirle nefesini verdi,sonrada sağ elini sari saçlarına daldırdi.Bunu niye yaparlar bende bilmiyorum.Sanırsam insanı sakinleştiriyor.

Suga
"Yarın bu saçmalığı bitiriyoruz.!"diyince hemen itiraz etmek ağzımı aralamıştım ki sakın dercesine elini kaldırdı.Göz devirdikten sonra nefesimi dışarı verdim.

Suga
"Birde sürpriz bebeğim diyorsun."diyince ona yavru köpek bakışları atmaya başladım.Tamam biraz suçlu olabilirim,abartmayın sadece biraz suçlu olabilirim.
Şimdide dudak büzdüğümde arkasını dönüp otelin kapısını kilitleyip geri geldi.

Noluyoruz,korkmalı mıyım.?Ah evet bence korkmalıydım.Ona ne yapıyon bakışı atarken piç smile atıp duvara montelenmiş televizyonun yanına gitti.Onun yaptığı şeyi anlamak için arkasından seyrediyordum.Televizyonu açtıktan sonra ışıkları kapattı.

Sonrada diğer yatağın başlığına sırtını dayayıp ayaklarınıda yatağa uzattı.Ona anlamazca bakarken bana bakmadan konuştu.

Suga
"Sakın yanıma gelme film bitene kadar."diyince başımı televizyona döndürdüm.Ekranda yazan yazıyla gözlerimi kocaman açtım.Ne yani bana korku filmi mi izleticek.Ay hemen ona dönüp konuştum.

"Ama ben korka-"diyemeden o konuştu.

Suga
"Banane ne halin varsa gör."diyip piç smile attı.
Bu çocuk ciddi mi lan,korkudan ölmemi falan mı istiyordu.Hemen altımdaki yatağa onun gibi pozisyon aldıktan sonra kucağımada yastık koydum.
Ben bunları yapana kadar da film başlamıştı.

Filmdeki kadın çığlık atınca bende attım.Suga ise gülüyor,resmen şuan bana işkence ediyor.Niye bakıyorum bende bilmiyorum.Sadece merak işte.
Filmde sonlara doğru yaklaşıyorduk.Adamın önüne çıkan çarpılmış bir suratla korkup çığlık attım.

Bunları yapanın ben anasını satayım. Yastığa sıkı sıkı sarıldım ve bakmaya devam ettim.Bitti bitiyordu film,o kadar dalmışım ki farkında bile değildim.
Taki odanın penceresi açılıp birşeyin yere düşene kadar.Çığlık atarak yatakta ayağa kalktım.

Sonrada yan tarafımdaki yatakta olan Suga'nın kucağına atlayıp boynuna sıkı sıkı sarılmaya başladım.Öyle bir sarılıyodum ki canı çıkacaktı.
Sonra biranda televizyondan gelen ışıkta kapanınca dahada sıkı sarılmaya başladım.

Suga
"Bebeğim sakin o-"dedirtmeden ona bağırdım.

"Ne sakin olucam,ya o çirkin yaratık gelirse şimdi böyle şeylerin etkisinden çıkamıyorum."diyip boynuna dahada sıkı sarıldım.Oda güldükten sonra konuştu.Suaratını falan göremiyorum niye oda karanlıkta o yüzden neden olacak.

Suga
"Bari ışığı yaksaydık."diyince suratını göremesemde ona döndüm.

"Banane,ben burdan ayağa falan kalkmam."diyip kafamı o açılan cama çevirdim.

Suga
"Imm tamam seni korkak şey,o zaman başka şekilde odayı aydınlatalım."diyince belimdeki kolundan birini çekti.Sonra telefonunu karıştırırken feneri açtı.
Etraf aydınlanınca odaya baktım.Hâla sıkı sıkı sarılmaktada ısrarcıydım.

Biranda odanın kapısı tıklanınca yerimden hopladım.Sonrada Suga'ya dönüp açma dercesine kafamı salladım.

Suga
"Hadi ama bebeğim bakalım."diyip beni kucağına aldı vede yataktan kalktı.

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin