Devam Edelim Güzelim..!

2.4K 232 38
                                    

Multide Aslı ve Rap Monster var.^^
İyi okumalar.^^
3 bölüm attım.Umarım beni affetmişsinizdir.^^
Buda son bölüm.Yeni bölüm belki yarın gelebilir.

Miray
"Meliss."diyen Miraya tek gözümü açıp baktım.
Sonrada konuştum.

"Efendim."dedim.Bana gülümsedikten sonra konuştu.

Miray
"Artık kalkmak ister misin.?"diyince ona tamam anlaminda kafa sallayıp yatağımdan kalkmaya başladım.Oturur pozisyona geçip ona baktım.

"Ben birazdan gelirim."diyip gülümsedim.Tamam anlamında kafasını sallayıp odamdan çıktı.Biraz daha bugün olan şeyleri düşünmeye başladım.Zaten hemende gözlerim dolmaya başladı.

Ellerimle gözlerime yelpaze gibi yaptıktan sonra yataktan kalktım.Daha sonrasında ise odamdaki banyoya girdim.Aynadaki yansımamı görünce yüzümü buruşturdum.Göz altlarım falan mosmor olmuş o değil gözlerimde ağladığımdan dolayı kırmızılaşmış.

Daha fazla kendime bakmayıp,elimi yüzümü yıkadıktan sonra banyodan çıktım.Sonrada odamdan çıkıp aşağya inmeye başladım.Yavaş adımlarla indikten sonra sonunda merdivenler bitmişti.Salonda oturan kızlara yorgun gözlerle baktım.

Onlarda bana gülümseyen gözleriyle bakıyorlardı.
Sanırım artık döndüğümü falan sanıyorlardı ama şu Meriç denen gerizekalı yaklanmadan ortalarda görünesim yoktu.Ama daha ne kadar daha görüneceğim hiçbir fikrim yoktu.

Gidip Asya ve Miray'ın ortasına oturdum.Asya bana dönüp konuşmaya başladı.

Asya
"Aç mısın?"diyince hayır anlamında kafa salladım.

Asya
"Oruç mu tutuyorsun.?"diyince ona gıcıklık olsun diye evet anlamında kafa salladım.Bana göz devirip koltuğa sırtını yapıştırdı.Bende onu gıcık ettiğim için sırıtıyordum.

Haneul
"Eee bizim iş bitti mi artık.?"diyince arkama baktım.
Üçüde salondaki masada yayılarak oturmuşlar.Yani şöyle üçüde ayaklarını yemek masasına koymuşlar.
Soo Min ve Bomi'de o şekilde telefon oynuyorlardı.
Tam konuşacakken Büşra konuşmaya başladı.

Büşra
"Hayır!Kim demiş bitti diye?Artık seni gördüklerine göre burda kal.!Sizde tabi burda kalsanız iyi olur.
Soru yok?!İtiraz yok!"diyince sıkıntıyla nefesimi verdim.

Bomi
"Ha yani koruma işine devam.Okey sorun yok,ben Melisi korumayı sevdim.Zaten bize bişey yaptırdığıda yok.Kendi işini kendi hallediyor."diyince göz devirdim.Zaten bana normal insanlar denk gelse şaşardım.

Soo Min
"Evet ondan."diyip elini havada salladı.Ama kafasını telefondan kaldırmadan yaptı.İşte buda ayrı bir dert ne yaparsın.

"Ama şu okula hâla gitmeyeceğim onu söyliyeyim." dediğimde hepiside tamam anlamında kafalarını salladılar.

Miray
"Manyak asıl okula gitsen seni kolayca bulur." diyince ona baktım.

"Sen çok biliyon..O değilde Alex ile nasıl gidiyor." diyip göz kırptığımda utanarak gözlerini kaçırmaya başladı.

Miray
"İy-"diyemeden Gizem konuşmaya başladı.

Gizem
"Haa!Size onu diyecektim.Bu Alex ile falan sevgili değillermiş.Alex buna yardım ediyormuş ama hangi konuda bende anlamadım."diyince hepimiz Miraya bakmaya başladık.O ise Gizem nasıl öğrendi diye şok geçiriyor sanırım.

Miray
"Ya okulda peşimi bırakmayan sapık vardı.O sırada da zaten Alex görüp yardım etmişti.Sonra bu yalan ilişki gerçek oldu,siz Gizeme bakmayın herşeyi yanlış anlamış."diyince Gizem göz devirdi.

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin