Multide Asya ve J-Hope var.^^
Buda bir diğer bölüm hadi iyi okumalar.
Geç geldiği için tekrardan özür dilerim.^^1 AY SONRA
MELİS'TEN
Hmm merhaba nasılsınız.?Beni soracak olursanız hiçte iyi değilim.Şuanda zaten yine acı çekiyordum.
Onuda mı merak ediyorsunuz.Bence biliyorsunuz.
Şu 1 ayda resmen mahfoldum,arkadaşlarımdan ayrı kalmak çok pis koydu.O değil en çokta Yoongi onu gerçektende özledim.Hah karşısına çıksam,eminim ki beni affetmeyecek.
Buna adım kadarda biliyordum.Peki ya diğerleri onlarda aynı şekilde bana kızacak bağıracak sonrada belki beni bırakacaklardı.O yüzden karşılarına çıkmayada korkuyordum.Büşra
"Ne kadar daha böyle uzaktan izleyeceksin.?" diyince ona döndüm.Şuan nerde olduğumuda merak etmişsinizdir.Türkiyeye hiç dönmedim,neden mi dönmedim.Hani bana Türkiyeye gidersem beni kaybedersin demişti ya o yüzden dönemedim.Çünkü onu kaybetmek istemiyordum.Bu 1 ay içinde saklana bildiğim kadar saklandım.Bunuda tabi Jimin ve Büşra sayesinde başarmıştım.Bana gerçektende çok yardımcı oldular,o değil kendime yeni arkadaşlar edindim.3'üde kız vede koreliler.Gerçektende iyi kızlardı.
Aslında onları beni korumaları için Büşra zorla tutmuştu.İlk başlarda ne kadar soğuk davransakta git gide alışmıştık.İsmileri ise Soo Min ismi hep aklıma Min Yoongi'yi getiriyordu.Diğeri ise Bo Mi tatlı kızlardı gerçektende hepisinide seviyordum.Bir diğerininki ise Haneul gerçekten çok ciddiydi.İşinde ciddiydi işte ve buda güzeldi.Baya baya iyi dövüşüyordu.Sadece Haneul değil Soo Min ve Bomide aynı şekilde profosyenellerdi.
"Bilmiyorum."diyip tekrar önüme döndüm ve Yoongi'yi izlemeye devam ettim.Evet tam 1 aydır onu uzaktan izliyordum.Her zaman evlerinin arka bahçesinde oturup şarkı sözleri yazıyordu.Bende hergün onu gördüğüm için mutluydum.Büyük ihtimal kafasını dağıtmak amaçlı yazıyordu.
"Sen neden benimle tırmanıyorsun ki kızım git şurdan"dedim Büşra'ya bana omuz silkip konuştu.
Büşra
"Aksiyonu severim kuzen."diyip sırıtınca göz devirdim."Senden kıskanıyorum Yoongi'yi in aşağı hadi bakem."dedim.Bana burun kıvırıp tekrardan konuştu.
Büşra
"Aman iyi be!Bende eve gidecektim."diyip inmeye başladı.Soo Min ve Haneul ona yardım edip inmişti aşağya bana el sallayınca bende ona salladım.Sonunda gidince tekrardan Yoongi'yi gözetlemeye başladım.Sıcak havada siyah giyinmek çok kötüydü o değil birde ağzımda siyah bir maske var.Yoongi eve doğru ilerleyince hayran hayran onu izlemeye devam ediyordum.Gözden kaybolunca sıkıntıyla nefesimi verip,aşağya inmeye başladım.
Kızlar yardım ettiklerinden dolayıda kolayca inebilmiştim.Haneul
"Bence artık çocuğun karşısına çık."diyince ona baktım."Kolaydı sanki."diyip göz devirdim.
Bomi
"Evet bence çok kolay."diyip arkasındaki duvara yaslanıp kollarınıda önünde birleştirdi.Onada kısık gözlerle bakıp konuştum."Hayır değil."dediğimde bana emin misin bakışları atıyorlardı.
Soo Min
"Çocuk ünlü sanırsam neydi şu hah BTS grubunun rapperıymış,ama yinede kolay ben olsam bende çıkardım."dedi tam ona birşey diyecekken sağ tarafımızdan tıkırtı gelince maskeyi yüzümü kapattırdım.Sonra o tarafa döndüğümüzde gördüklerim kişiyle şok oldum.Şuan kimler mi bize bakıyor.Jungkook, Sehun,Tae, Kai,Baekhyun, Chanyeol, Kris,Bambam,Mark,Jackson
Yugyeom vede Nana bakıyorlardı.Sertçe yutkunduktan sonra kafamdaki gözlükleri gözüme indirdim.Soo Min konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)
Hayran Kurgu7 kızın üniversite için Güney Korede okumak için gittiklerinde üst komşularının ünlü bir grup olduklarını bilmeyerek alt katta yaşamaya başladılar.Her sabah müzik sesleriyle uyanan kızlar daha fazla dayanamadılar ve bir gün kapılarını çalmışlardı ki...