Multide Rap Monster ♥ Aslı var.^^
İyi okumalar.^^Miray
"Seni gerizekalı,pislik,uyuz,orangutan suratlı"diyip elindeki bardağı Kooki'ye fırlatınca olduğum yerde korkuyla sıçradım.Kooki hemen eğilip kurtulur kurtulmaz yanıma koşarak gelip arkama saklandı.Sanki ben dedim git öp diye,manyak lan bu çocuk.
Hayır bir insan sebebsiz yere niye öper birini bende bilmiyorum.Miray arkama gelmek isterken Kooki kendisiyle benide döndürüyordu.Büşra
"Yah sakin olur musun.?"diyince Miray ona bakar bakmaz.Kooki odanın kapısının oraya koşup odadan kaçınca Miray çığlık atti.Yüzümü buruşturup ona bakarken bir anda komidinin üzerinde olan vazoyu eline alıp Kooki'nin arkasından gitti.Bizde Büşra ile şaşkınlıkla birbirimize baktık. Sonrada arkalarından koşarak gitmeye başladık.
Yani başka birşey olsa bu kadar hızla koşmazlar.
Resmen çita gibi koşuyor ikiside,nasıl yetişicez bende bilmiyorum.Kooki merdivenlerden koşarak inerken Mirayda hemen onun arkasından iniyordu.Önde Büşra olmak üzere bende arkasından koşuyordum.Merdivenlerden ikişerli iniyorduk.
Yukarıya çıkan kişileri umursamadan ittirip aralarından koşmaya devam ediyorduk.Yukarı çıkan tanıdık sülietler ile onlara baktım.Kyungsoo
"Noluyo be.?!"diyince önümdeki Kai'yi ittirip aşağya koşmaya devam ettim.Uzaklaşmadan öncede Kyungsoo'nun sorduğu soruyu cevapladım."Miray sanırsam Kooki'yi öldürecek."dememle arkamdan bağırdi.
Kyungsoo
"Ha sorun yok aynı şeylermiş.!"diyince koşarken yüzümü buruşturdum.Bu çocuk ciddi mi be.
Geldiğimiz kata baktığımda yukarı katın aynısıydı.
Yani odalar falan vardı.Depar atan ikiliye bağırdım."Laan öldüm durun.!"diye koşarken biriyle çarpışmam bir oldu.
"Oha lan.!"diyip çarptığım kişiye baktığımda şaşkınlıkla kaşlarımı kaldırdım.
Key
"Çok özür dilerim,ben seni görmedim."diyince önce yutkundum daha sonrada nefes nefese konuşmaya başladım."Önemli değil,sorun yok."diyerek gülümseyip koşarak ordan uzaklaştım.Sonra biriyle daha çarpışınca bağırarak konuştum.
"Böyle şansın içine ben var- aa bebeğim sen miydin.?" diyip gülmsedim.Ama o baya ciddi ciddi duruyordu.
Korkmalı mıydım,evet kesinlikle korkmalıydım.Suga
"SHINEE üyelerinden biriyle mi konuştun.Ah hayır birde o şahısa gülümsedin."diyince ona ciddi misin bakışı atıyordum."Ee nolmuş.?"dediğimde yüzünü yüzüme yaklaştırdıktan sonrada konuşmaya başladi.
Suga
"Başka gruplardaki erkeklerle muhattap olmanı istemiyorum."diyince tam sorucağım sorunun cevabını suratıma yapıştırdı.Suga
"Bizim gruptakilerlede."diyince göz devirip yanından ayrıldım.Beni kısıtlaması en nefret ettiğim şeydi, ne yani kimseyle arkadaş falan olamayacak mıydım.
Heleki maknaleri bırakmak falan gerçektende saçmaydı.Birinin belimden tutup kendisine çevirmesiyle ona baktım."Ne istiyorsun.İstersen kendi arkadaşlarımlada muhattap olmayayım.Aras,Furkan vede Mete hangisiyle muhattap olmayayım hmm söylesene." dediğimde göz devirip bana baktı.
Suga
"Rahatsız oluyorum yah o kadar samimi olma kimseyle tamamı.Misal Araslarlada olma."diyince karnına yumruk geçirdim.O ise bana piç smile atmakla meşguldü.Kıskanıyorum demiyorda, rahatsız oluyorum diyor."Hödük."diyip arkamı dönüp giderken hızlı adımlarla yanıma geliyordu.
Suga
"Hödük derken,yavrum bana öyle şeyler deme kötü olur."diyince ona burun kıvırıp adımlarımı hızlandırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)
Fanfic7 kızın üniversite için Güney Korede okumak için gittiklerinde üst komşularının ünlü bir grup olduklarını bilmeyerek alt katta yaşamaya başladılar.Her sabah müzik sesleriyle uyanan kızlar daha fazla dayanamadılar ve bir gün kapılarını çalmışlardı ki...