Multide yeni oyuncumuz var.Alex Rich (Franchisko Lachowski) birkaç bölümümüzde yer alacak.Şimdi de sizden vote ve yorumlarınızı yükseltmenizi istiyorum.^^
İyi okumalaaar...Evet muhteşem okula geldik,kısacası kendini birşey sanan insanlar,gıcık hocalar,ayrımcılık yapan hocalar.Ah daha fazla sayacağımı düşünmüyorum.
Yoongi ile benim çıkan haberlerimizden tabikide okulunda haberi olmuştu.Ama herkes inanmayıp dalga geçince,olay pekte uzamadı.Bende zaten ne dedikleri veyada düşündüklerini merak etmiyordum.Kimsede gelip bana hesap falanda soramıyordu.Niye?Çünkü kesin döverdim.Bu yüzden de hiç bulaşmadılar.
Eunji
"Vaaaaay vaaaaay vaaaaay!"diye gelip karşımızda arkadaşları ile beraber durup alkışlamaya başladı.
Neyin kafasını yaşıyordu bu kız gerçektende merak ediyordum.Bu geri böyle yapınca bahçedeki herkes bize bakıyordu.Eunji
"Hâla buraya nasıl gelebiliyorsun.?"diye bana bakınca ona tek kaşımı kaldırıp sorar bakışlar attım.
Sonra bir anda anlamadığım bir şekilde bir sürü erkek gelip ikişerli şekilde bizim kızları tutup benden biraz uzaklaştırdılar.Büşra
"Bırakın lan!"diye bağırıp onu tutan erkeklerden kurtulmak için çabalıyordu.Benide iki kişi tuttuğunda hiçbirşey yapmadan Eunji denen salağın karın ağrısıni öğrenmeye çalıştım.Gizem
"Ağzına senin......"diye küfür ediyordu.Kızların diğerleride kurtulmak için çabalyıp bağırıyordu.
Eunji denen çakma sarışın bana yaklaşıp, yakalarımdan tuttu.Eunji
"Seni aşağlık pislik,sen kimsinde Meriç'i hapse attırırsın."diyince alaylı bir gülüş attım."Baya baya kendi isteğiyle hapse girdi...Yazııık.!"diyip dudak büzdüm.Beni yakalarımdan sarsarkende bağırıyordu.
Eunji
"Seni pis s*rt*k,seni gebertirim.Kimsede elimden alamaz,çabuk şimdi gidip onu ordan çıkarcaksın.
Anladın mı beni pislik."diyip tokat attı.Asya
"O elini alıp koca kıçına sokmayan ne olsun.!?"diye bağırıyordu.Miray
"Seni öldürcem lan.!"diyerekten kızların hepsi büyük tepkiler veriyordu.Başımı Eunji'ye çevirdiğimde gülümsedim.Bana şaşkınca bakarken,bundan yararalanarak burnuna kafa attım.O yerle öpüşürken bende zaferle gülümsüyordum."Aras"dedi kolumu tutan erkeklerden birisi,onların baktığı yere baktığımda korkmadım değil.Aras,Mete vede Furkan elindeki bezbol sopalarıyla poz vermiş bir şekilde buraya bakıp sırıtıyorlardı.3'üde yavaş adımlarla yanımıza geldiler.
Furkan iyce pisikopata bağlamış gibi bezbol sopasını eline vurdururken,boynunu kütletiyordu.Mete duruşuyla yakıyor anasını satayım.Arasa diyecek lafım yok,o benim kuzenim yani benden beter.
Gerisinide siz anlayın.Aras
"Noluyo lan burda!."dedi dişlerinin arasından, yanımdaki çocukların sertçe yutkunuşlarını duydum.
Sonra bir anda bizi tutan erkekler maratonda koşar gibi kaçmaya başladılar.Bizde arkalarından bakıyorduk.Furkan
"Tüh len dövecektim ya ben.!"diye mızmızlanıyordu.Eunji
"A-Aras (yalan hıçkırık.)"nasılda oynuyordu şerefsiz, biran bende inanıyordum.Falan dermişim,ben bu kıza hiçbir zaman inanacağımı sanmıyordum.Aras
"Meriç iti artık yoook.Hadi bence senide burdan yollamalıyız ha ne dersin.?"diyip pisikopat gibi gülümsedi.Ayh aynı ben,şuan kendimin erkek versiyonunu görüyordum.Eunji bir anda Aras'ın ayağına sarıldı.Aras ne kadar koyvermesini söylesede koyvermiyordu.Şaşkın bir biçimde o kıza bakıyordum.Resmen şuan ayağına sarılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)
Fanfiction7 kızın üniversite için Güney Korede okumak için gittiklerinde üst komşularının ünlü bir grup olduklarını bilmeyerek alt katta yaşamaya başladılar.Her sabah müzik sesleriyle uyanan kızlar daha fazla dayanamadılar ve bir gün kapılarını çalmışlardı ki...