Panda & Bücür.

3.8K 274 12
                                    

Multide Gizem Aydın ve Jin (Kim Seokjin) var. ^^

Heyecandan ne şekle girdi suratım hiçbir fikrim yok.
Utandım da yanaklarım kızarmazsa iyi,iki saatte anca taşıyor buda beni.Düşüncelerimden ayrılma sebebim Panda'nın konuşmasıydı.

Panda
"Rahatın nasıl.?"diye sordu.

"Ne?"dedim.Anlamadım çünkü ciddi mi sorduğu soruyla.

Panda
"Kapıyı artık çalsanda açsalarda girsek.Daha sonra ayağın nasıl ona bakalım."dedi.Ona ha dedim ve bizim kapın ziline ard arda basmaya başladim.
Ama beni indirmedi hala ki kapı aniden açılınca Büşra bana çarpınca geri gitti.

Büşra
"Oha!"diye bağırınca içerden kızlarda koşarak geldi.
Rezil oldum hepiside pis pis sırıtırken Miray konuştu.

Miray
"Evlendiniz mi? Noluyo neden kimse bana birsey demedi."diye konuşuyordu.

Panda
"Artık girebilir miyiz.Gerçekten çok ağır bir arkadaşınız var."dedi.Kafamı hızla ona çevirince tahmin etmediğim birşey oldu.Alınlarımız ve burunlarımız birbirine deyince gözlerim kocaman şekilde ona bakarken.

Ayni anda hayvan gibi öksürünce bizim kızlar, kendime gelip geri çekildim.Beni iceri kuydu ve koltuklara oturttu.Kendinide hemen yanıma atıp yine bana ne kadar ağır olduğumla ilgili söyleniyordu.

"Oh olsun.İşe yaradın işte kötü mü oldu.Panda" dedim.Bana göz devirdi,kızlarda gelip oturdular. Hepiside bizden açıklama bekler gibi bakıyordu.

Panda
"Ayağnı aç bakayım."dedi.Pantalon esnek olduğundan yavaş şekilde yukarı çekmeye başladım.
Kızın vurduğu yere bakınca gözlerim kocaman oldu.
Morarmış vede şişmiş.

Aslı
"Ayağına noldu.!"diye bağırdı.Hepiside ayağıma bakmaya başladı.Büşra 'kim yaptı' bakışı atınca söyleyiverdim.

"Bir kızla kavga ettim.Oda ayağımi kıracaktı az kalsın.Ama ben onun kolunu kırdım."diyip zafer gülümsemesi attım.Rüya koşarak mutfağa gitti, sonrada elindeki buzla geri döndü.

Panda
"Tanrı aşkına sen mi başlattın.Ne dedin kıza" diye sordu.

"Sen biasıymışsın bana umarım o senin biasın değildir.Yoksa bir kızı patakladığı gibi benide pataklayacakmış.Bende ona inat biasım Yoongi diyince sinirlenmeye başladı.Ne yani benide mi döveceksin dedim ki güvenlik beni kulise girmem için çağırınca tam giderken kıza imayla sırıtıp dil çıkarıp gittim.Yani ne var diymi bunda salak kendi yaptı kendi buldu.Hah."diyip koltuğa sırtımı dahada çok yasladım.

Gizem
"Yoongi için kavga ettin.Ne o kıskand-"diyemedi öyle bir bakış attım ki aklı şaştı.Kafamı Yoongiye çevirdiğimde sırıtıyordu.

Miray
"Eee sonra noldu.?"dedi.

"Eben gelip beni kurtardı ve üff"dedim.Ayağıma buzu koyduklarında çok soğuktu.Miray bana göz devirdi,onada dil çıkardım.

Büşra
"Kıza naaptın.?"dedi.

"Daha birşey yapamamıştım."dedim.

Panda
"Kızın kolunu kırdın bücür."dedi.

"Birincisi haketti ve öyle kırdım.İkincisine gelirsek bana bücür deme"dedim.

Asya
"Yürüyebiliyor musun sen bakiyim."diye sordu.

"Evet"
Panda
"Hayır" ikimizde aynı anda söyleyince bir bana bir pandaya bakıyorlardı.

Panda
"Hadi yürü bakalim."dedi.Ona öldürücü bakışlar attım.Ama o ise benim sinir olduğum sırıtışını sergiliyordu.

"Şimdi görürsün sar- ayh panda insan niye saç rengini değiştirir.Yoksa ben lakap taktım diyemi değiştiriyorsun."dedim.Göz devirdikten sonra konuştu.

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin