Multide Kai ve Mia var.^^
İyi okumalar.^^
Bu bölüm kısa oldu.Ama kızmayın olur mu?Suga'dan
"Melis cevap ver.!"diye bağırdığımda hâla ses gelmiyordu.Sonra bir anda telefon kapandı.Tekrar aradığımda saçma sapan şebeke sinyal dışında diye bir uyarı geldi.Büşra
"Nerdeymiş.!?"diyince ona baktım.Sonrada konuşmaya başladım."Bilmiyorum,sinyal çekmiyor sanırım veyada bayıldı."dememle beni ittirmesi bir oldu.
Büşra
"Hepsi senin yüzünden,pisliğin tekisin.Allah belanı versin be senin.!"diye vurmaya çalışıyordu.Ama Jimin onu tutuyordu,onları umursamadan evden çıktım.Sonra eve doğru koşarak giren Jungkook ile karşılaştım.Nefes nefese kalmıştı ve benden destek alarak duruyordu.Jungkook
"Noona'nın yerini öğrendim."demesiyle hemen onu yakalarından tutup bağırdım."Nerde söylesene lan."dememle önce göz devirdi ardından da konuşmaya başladı.
Jungkook
"Onu ormanlık alanda tutuyorlar."derken evin kapısı açıldı.Taehyung
"Noluyor.?"diyince Jungkook bana baktı tekrardan ve adresi verdi.Hızlı adımlarla arabama atlayıp verdiği adrese sürmeye başladım.Arkamdan geleceklerine emindim.Ama önce o it herif hâla ordaysa ona gününü göstereceğim.Sonrada Melis'i alıp gideceğim.Telefonum ard arda çalarken umursamadan arabayı sürüyordum.Sinirden direksiyonu sıkmaya başlamıştım.Onun dediklerine yine ve yine inanmamıştım.Hah belkide inanmak istemedim.
Sonrada ona güvenimi kaybettiğini söyleyip ağlatmıştım.Gerçekten kendimden nefret ediyordum.Herşey benim yüzümdendi.
"Nalet olsun.!"diyip direksiyona ellerimi vurdum.
Sonrada gaza daha çok yüklendim.Oraya hemen varmalıydım,eğer ona birşey olursa ah bunları düşünmek bile istemiyordum.Sadece onu hemen bulmak istiyordum.••••••••••••••
Biraz ileriye park ettiğim arabadan inip ilerlemeye başladım.Buralarda biryerde olamalılardı.Yavaş adımlarla ilerlemeye başladım.İlerde tahtadan olan evi gördüğümde hızlı adımlarla oraya gitmeye başladım.
Çok yaklaşmıştım ki içerden o Meriç denen it vede iki tanede dev gibi adam ona yardım ederek çıkıyorlardı.Ağzı burnu dağılmıştı kesin Melis yaptı,bundan emindim.
"Seni şimdi geberteceğim şerefsiz.!"diye bağırdığımda hepiside bana döndü.Yanındaki adamlar hemen bana bir anda silah doğrultunca olduğum yerde durup onlara baktım.
Meriç
"Hah bay bay.!"diyip evin arkasına yönelmeye başladı.Tam bir adım atmıştım ki adamlardan biri havaya ateş edince olduğum yerde durdum.Diğeri ise tam bana doğrultunca dişlerimi bastırmaya başladım.İki el silah sesi gelince adamlar yere yığıldı.
Ben şaşkınlıkla yerdeki yaralı bedenlere bakıyordum."Alın bunları.!"diye ses gelince arkama baktım.
Sanırım bizimkiler polislere haber verdi.Buraya koşarak gelenleri gördüğümde tahminimde de yanılmamıştım.Onları umursamadan o itin arkasından gitmeye başladım.Onu ilerde koşarak ilerlediğini gördüm.Hemen arkasından bende koşmaya başladım.Arkamdan birilerinin koştuğunu anladım,ama umrumda da değildi.O itle aramızda az bir mesafe kalmıştı. Sonunda onu yakaladığımda,kaçmak için debeleniyordu.
Ard arda onu yumruklamaya başladım.Sinirden kuduruyordum,Melis nerdeydi.?Hiçbir fikrim yok ama önce bu itten kurtulalım.
Taehyung
"Hyung!Bırak artık."diyip beni çektiler.Ben ise hâla üzerine doğru giderken,biri onun üzerine uçtu.
Baktığımda Aras olduğunu anladım,o vurdukça içim rahatlıyordu.Ama aklıma Melis gelince koşarak geri kulübeye döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)
Fanfic7 kızın üniversite için Güney Korede okumak için gittiklerinde üst komşularının ünlü bir grup olduklarını bilmeyerek alt katta yaşamaya başladılar.Her sabah müzik sesleriyle uyanan kızlar daha fazla dayanamadılar ve bir gün kapılarını çalmışlardı ki...