Podziękowania + 2 część

4.6K 192 42
                                    

Na początku chciałabym podziękować tym, którzy mnie tak wspierali, kiedy miałam takie dni, w których już myślałam, żeby przestać pisać i tym którzy komentowali każdy mój rozdział.

Później równie gorąco chciałabym podziękować tym, którzy gwiazdkowali moje rodziały, ale nie wypowiadali się w komentarzach. Wasze avki też kojarzę miśki!

Teraz czas na tych, którzy czytali, ale w żadnen sposób się nie ujawniali, że to robią i nie chcieli mi pokazać swoich avków.

Swoją drogą, to z dnia na dzień zaskakujecie mnie nimi coraz bardziej.

Teraz chyba czas na wyjaśnienia dotyczące epilogu;

No to tak. Chciałam, żeby to zakończenie nie było takie jak w innych moich książkach. Trzeba przystopować, bo cukrzycy dostaniecie, a tego bym nie chciała! A parę łez nikomu nie zaszkodzi.
Dzisiaj mnie coś natchnęło i cały dzień pisałam, a to chyba dobrze, co nie?

Miałam nikogo nie uśmiercać i nie uśmierciłam. Trochę z Naomi pokombinowałam.

Nie wiem czy tylko dla mnie, ale ta rozmowa Aarona była dla mnie wzruszająca. Pokazałam go trochę od takiej lepszej strony. 

Kocham Aarona 💓💓

Moje plany:

1. Zabieram się za pisanie dalszego ciągu "Będziesz moja", która już kiedyś, kiedyś była zaczęta. Jeżeli ktoś z was nie czytał to zapraszam.

2. Chcę też w najbliższym czasie zacząć tak szczegółowo poprawiać "Kocham Cię Wariacie". Nie chodzi tutaj o same wątki czy coś, tylko o błędy, bo za rok dużo się jednak nauczyłam i jak nawet sama to czytam, to mi się płakać chce.

3. Najlepsze zawsze zostawiam na koniec.
Myślicie, że tak łatwo pożegnam się Z Aaronem i Naomi?! Otóż nie!
Tak, tak będzie druga część!!!!! Widzę już wasze uśmiechy na twarzach.
Ale nie tak szybko. Owszem będzie druga część, ale to dopiero w nieokreślonej przyszłości. Teraz skupiam się na "Będziesz moja", która będzie mieć tylko jedną część i wracam do was w tej księżce. Taki trochę bałagan mi powstał na tym profilu i muszę go ogarnąć.

Aa.. I kontynuacja będzie w tej samej książce, nie będzie osobnej.

Kocham was bardzo mocno, do zobaczenia moje miśki ❤❤❤❤

Po prostu walcz! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz