#18

49 12 14
                                    

"Problemem nie jest problem. Problemem jest Twoje podejście do problemu." ~ Kapitan Jack Sparrow

Taka też jest i moja opinia, kapitanie.
Nasze życie zależy od tego z jakim nastawieniem do niego podjedziemy.

Co się dzieje, gdy niewiadomo z jakiego powodu, po wstaniu z łóżka mamy dobry humor?

Nic tak łatwo go nie zepsuje, racja? Łatwo może i nie, ale da się go popsuć.

Jedank, myśląc pozytywnie, przywołujemy do siebie takie zdarzenia.

Na pewno spadniesz jeśli będziesz to sobie wmawiać. A co jeśli będziesz jak zaklęcie powtarzać, że Twoje działanie powiedzie się sukcesem?

Prawdopodobnie tak się stanie.

Gdy ze zniechęceniem i zrezygnowaniem podjedziemy do jakiegoś problemu nie rozwiążemy go, przynajmniej na razie.

Jak wiele zależy od podejścia?

Bardzo wiele...

Uciekając od problemu nic nie osiągniemy. Musimy się z nim zmierzyć, aby uzyskać jakiekolwiek rezultaty.

Nie zawsze będą one pozytywne. Może bardziej się pogrążysz, któż to wie?

A może Twój problem zniknie, w sensie : zostanie rozwiązany.

Jednak mogą być też z niego korzyści.

Spójrz :
Twoje życie może tak gwałtownie zmienić kierunek biegu, że przyjemnością może okazać się ten problem.

Zależy jak na to spojrzysz.

Pesymista zawsze zauważy tą gorszą stronę medalu, a Ty bądź choć jeden dzień optymistą.

Zapraszam wszystkich do nowej 'książki' mojego autorstwa, która powinna ukazać się jeszcze dzisiaj. "Umieraj z uśmiechem - powody do życia" - praca, której każdy rozdział zostaje podzielony na dwie części, jedna wychodzi z pod spojrzenia pesymisty, druga zaś optymisty. Serdecznie zapraszam. :)

Weronika xx

Dyskusje z samą sobą. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz