Własne zdanie.
Od zawsze rodzice powtarzają : miej własne zdanie.
Mają rację. Dlaczego mamy być tacy sami jak inni?
Przecież powinniśmy się różnić.
Naszą planetę opanowała chęć bycia takim jak inni.
Te wszystkie 'starter packi', dziewczyny, które koniecznie chcą być podobne do modelek.
Upodobaniamy się do naszych 'ideałów' co niekoniecznie musi być dobre.
Faktycznie przez wyrażanie swojej opini możemy doświadczyć nieprzyjemności.
Pytasz; jak?
Powiesz coś, co komuś innemu przeszkadza. Mam tutaj na myśli, skrajnie inną opinie na ten sam temat.
Ale ludzie, no ja was proszę : gdzie tolerancja?
Chociaż odrobina.
Tylko spokój może nas uratować.
Racja.
Jednak, aby zachować ten wewnątrzny spokój, otwórz się na innych.
Podejmij próbę zrozumienia innych. Włóż nie swoje okulary na własny nos.
Widzisz?
Tyle ile ludzi, tyle różnych opinii.
I to właśnie jest piekne, czyż nie?
Możesz myśleć to co żywnie Ci się podoba.
Możesz wyrażać swoją opinię, a przypomnij sobie z historii, czy było tak zawsze.
Przecież karano ludzi za utrzymywanie poprawności swego zdania.
Ale, ale...
Nie przesadzaj, nie rozgłośniaj go wszystkim.
Nie wszyscy muszą go znać. Miej ją, ale czasami lepiej będzie gdy zachowasz ją dla siebie.
Uderz w stół, a nożyce się odezwą.
Po co kusić los.
Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego źle. Gdy ktoś zapyta głoś odważnie swe poglądy.
Myślę jednak, że powinieneś uważać...
Tak, to bardzo dobre określenie: uważaj na to co mówisz, a raczej przy kim to mówisz.
Pamiętaj też, że Twoja opinia nie zawsze musi być słuszna. Przecież bardzo możliwe jest, że to tylko złudzenie, coś co tylko Ci się wydaje. Niestety tak bywa dość często, nasze przekonania nie zawsze są słuszne.
Serwus :)
Weronika xx
CZYTASZ
Dyskusje z samą sobą.
RandomEksperyment polegający na analizowaniu i dyskutowaniu na temat różnorodnych obrazków znalezionych w sieci. Będę starać się też odwzorować sytuacje z mojego życia i podyskutować o nich z samą sobą.