---4---

345 28 20
                                    

Serkan;

Off! Yine okul! Sabah alarm sesiyle uyandım! Gitmek istemediğim universite de 2.Yıl! Mezun olunca ne olacak anlamıyorum! Annem ve babamın zoruyla yapılan tercih! Bitmek bilmeyen okul! Hazırlanıp evden çıktım.Universiteye yakın bir ev almıştım kendime! Yalnız kalmak için..Arabaya binip gittim.Meraller her zamanki cafede oturuyordu.Beni çağırdılar gitmek zorunda kaldım.

Meral:selam canısı.

Serkan:selam.

Meral:bu yine bu suratla gelmiş.Serkan seni geçen seneden beri tanıyorum bir kere güldüğünü görmedim canısı neden?

Kader:ugrasmasana ilk günden çocukla

Meral:ne var öyle değil mi

Serkan:off meral.Çağırdınız geldim susacak mısın?

Meral:iyi ya sustum.

Serkan:Güneyle songül gelmedi mi?

Gökhan:yok kardeşim gelirler birazdan

Güney ve Songülle aynı bölümü okuyorum.Üçümüz de psikoloji okuyoruz.Geçen sene üniversiteye geldiğimiz ilk gün tanıştım onlarla.Meral kader cemre gökhan mert ve kerem ile de onlar sayesinde tanıştım.Çok sık takılmıyorum onlarla.Yalnızlığı tercih ediyorum.Her zamanki gibi

Eylül;

Güney ve Songülle birlikte Türkiyeye döndüm 2 gün önce.Henüz istanbul sokaklarına çıkmaya cesaret edemedim.Annem ve babam güney ve Songül'ün evinin yanında ev almışlar bana.Biliyorlar o eve gidemeyeceğimi.Geldiğimiz günden beri çıkmadım evden.Annemle babam geldi birkaç saat görüştük o kadar.Sabah güney ve songül geldi..Lanet olası okulun ilk günü! 2.Sınıf psikoloji! Hazırlanıp çıktık..Güneyin arabasıyla gittik.Kimseyi görmek istemiyordum.Ama herkesin geldiğimden haberi vardı güney sağolsun! Güney ve Songül'ü takip ettim.Bir cafeye girdiler.Herkes oradaydı..Yanlarına gittik.Sarılmak istediler geri çekildim..Tanımadığım biri vardı.Ayakta durdum.Songül ve Güney çoktan oturmuştu.

Meral,eylül! Hoşgeldin! Çok özledim seni

Kader,kuzum..İyiki geldin..Nasılsın?

Cemre,canım arkadaşım..O kadar özledik ki seni..

Gökhan,kardeşim hoşgeldin

Mert,nasılsın Eylül

Kerem,döndün ya yanımıza..Çok mutlu ettin bizi Eylül..Hoşgeldin kardeşim..

Hepsine baktım tek tek..Sırayla konuştular..

Eylül:Hoşbulduk.

Güney:eylül otursana.

Eylül:yok ben sınıfa gidiyorum.

Güney:dur bak seni serkanla tanıştırayım

Güney öyle söyleyince adının serkan olduğunu öğrendiğim çocuk kafasını kaldırdı..Kafamı çevirdim..

Eylül:Gerek yok.Adı serkanmış işte.Sınıfta görüşürüz.

Yanlarından ayrıldım.Hepsi Can'ı hatırlatıyordu bana..Hep birlikte yaptığımız şeyleri..Yanlarında durmak istemedim

Güney;

Eylül gidince bizimkiler soran gözlerle baktı..

Güney:neden öyle bakıyorsunuz

Cemre:Güney? Anlatmayacak mısınız nasıl ikna ettiniz Eylül'ü

Güney:ettik işte cemre sonra konuşalım olur mu

Cemre:peki tamam

Meral:bizle konusmayacak mı?

Songül:kimseyle konuşmuyor ki meral bilmiyorsun sanki

Kader:biz belki geri dönünce eskisi gibi

Güney:Değil kader..Eylül eskisi gibi değil..olmayacakta..

Gökhan:olacak güney..Eylül artık yanımızda eskisi gibi olacak..

Güney:inşallah kardeşim..Serkan kusura bakma Eylül'ün tavrı için..O hepimize karşı böyle..

Serkan:kim o ?

Güney:benim kardeşim..

Serkan:bilmiyordum bir kardesinin olduğunu

Güney:Kendisinden kimseye bahsetmemem için tembihlendimde..Londradaydı..2 gün önce geldi..

Serkan:anladım..neyse ben kalktım..Sınıfta görüşürüz..

Serkan kalkıp gidecekken meral Serkan'ı durdurdu..

Meral:O da senin gibi..kendisini Karanlığa hapsetmiş kendi gölgesinde yaşıyor..birbirinize benziyorsunuz..

Serkan hiçbir şey söylemeden gitti..

Güney:ne yapıyorsun meral?

Meral:Eylül'ün derdi ne biliyoruz.Ama Serkan'ın derdini bilmiyoruz.İkisi de aynı.Soğuk.Serkanla geçen sene tanıştık.Aynı ortamda ne zaman olsak suratı asık konuşmuyor sadece bakıyor.

Songül:eskiden eylül nasıldı hatırlamıyor musun meral?

Meral:hatırlıyorum songül! Eylül aramızdaki en mutlu kişiydi! Ama Can ölünce kayboldu..Gitti..

Güney:belki Serkanda öyleydi.Mutluydu..Ama başına bir şey geldi..Kayboldu..Serkan'ı çok az tanıyoruz.Derdi ne bilmiyoruz ama sende çocuğu bunaltma.

Meral:tamam tamam haklısınız.Sustum.

Serkan;

Dersin başlamasına daha 1 saat vardı.O ortamda daha fazla kalamadım sınıfa gittim.Sınıf boştu.Sadece 1 kişi vardı..En arka sırada pencere kenarına oturmuş ağlıyordu..Dikkatli baktığımda güneyin kardeşi olduğunu gördüm.Yanına gitmek istedim ama yapamadım.Çok soğuktu.Aynı benim gibi..Meralin dediği doğru olabilir miydi? Benziyor muyduk cidden? Ama ne yönden?

...

Hikaye hakkında çok güzel yorumlar aldım..Çokta mutlu oldum..Çok teşekkür ederim..Eylül döndü..Bakalım Can'ı ziyaret edebilecek mi ? Hapsoldugu karanlıktan nasıl çıkacak? Serkan da aralarına girmiş bu arada..Eylül gibi soğuk..Buz gibi..Meral'in söylediği gibi Gercekten birbirlerine benziyorlar mı? Umarım beğenirsiniz bölümü 🙏
İyi okumalar 💕 yorumları bekliyorum 🙏

SENDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin