1 hafta sonra..
Serkan;
Sonunda hastane köşelerinden kurtuluyorduk..Bugün eylül çıkıyordu buradan..3 aydan sonra..Cemre gökhan ve güney bizim yanımızdaydı..Diğerleri evde bekliyordu..Melek ve Can o gün annelerine ilk kez kavuşmuşlardı.Eylül'ün uyandığı gün..O tablo mükemmel bir o kadar da buruk bir tabloydu..Eylül ağlıyordu..Çocuklarımızı kucağına aldığı gün..Çocuklar da günlerdir huysuzluk yapıyordu ama anneleri kucaklayınca ikisi de sustu..Bir süre sonra da Eylül'ün kucağında uyuyakaldılar..Almak istesekte Eylül vermedi çocukları..Ama onun da dinlenmesi gerekiyordu..Daha yeniden uyanmıştı ve kalbi henüz yorgundu..çocuklar o gün hastanede kaldı..Eylül'ün yanında uyudular..Eylülde uyuyunca onları izledim.Sonunda bu tabloyu görmüştüm..Bizimkiler yalnız bıraktı o gün bizi..Sabah erkenden de geldiler..O günden sonra 1 hafta geçti ve artık evimize gidiyorduk..
Gökhan:hazırız değil mi
Serkan:Evet kardeşim hazırız..Hadi aşkım..
Eylül'ün ellerinden tuttum..Hastaneden çıktık..Aslında birkaç gün daha kalsaydı hastanede iyi olacaktı..Ama ona da hak veriyorum..Zaten çocuklarımızdan ayrı kalmıştı 3 ay..Kendini iyi hissettiginden emin olunca bugün çıkması için onay verdim.Evin önüne gittigimizde herkes dışarıdaydı..bizi bekliyordu..Selin annemin elinde melek,annemin elinde can vardı..Eylül arabadan inip elimi bıraktı.Melek ve Can'a gitti hemen..Bende peşinden gittim..
Serkan:Aşkım,koşma bir şey olacak
Eylül:çok özledim onları,hem iyiyim ben aşkım merak etme..
Selin annemin kucağından Melek'i aldım..Selin annem Eylül'e sarıldı..Eylül nasıl Melek ve Can'ı özlediyse onları merak ettiyse selin annemde Eylül'ü özlemişti.Hepimiz gibi..
Selin:Hoşgeldin kızım evine..Yine bizimlesin çok özledik seni
Eylül:Bende sizi çok özledim anne..Yine yanınızdayım..
Güney kıskanmış olacak ki hemen yanlarına geldi..
Güney:Her defasında bizi korkutuyorsun kızım artık dikkat et bir de bana yaramaz diyorsunuz..Hem anne oldun yine dikkatleri üstüne çekmeyi başardın yine
Eylül:Acaba annemin sarılmasını mı kıskandın canım kardeşim..Bir de bana diyorsun ben anne oldum sen baba oldun ama çocuk gibi kıskanıyorsun yine beni
Güney,sen yanımızda ol da herkes sana sarılsın ben kıskanmaya razıyım diyerek sarıldı Eylül'e..Güney ve Eylül arasındaki bu güçlü bağa her zaman hayran kalmıştım..İnşallah Melek ve Can'ın da arasında hayatları boyunca böyle güçlü bir bağ olur..Ikisini birbirine emanet edebilirim..
Güneyde annesine ve Eylül'e sarıldı..İyiki onların olduğu bir aileye sahibim..İyiki onlar benim ailem..
Meral:Duygusal karşılama merasimi bittiyse içeriye girelim yoksa bende selin teyzeme sarılacağım ve ondan ayırmak sizin için zor olacak
Meral öyle söyleyince herkes güldü..Selin teyzede Meralin yanına gitti..
Selin:benim küçük kızım kıskandı herhalde..gel buraya..
Cemre:Bizde varız ama burada
Kızlar selin teyzenin etrafına toplandı..Oysa tüm ilgi benim karım ve cocuklarımdaydı..Eylül de annemin kucağından Can'ı aldı..Dördümüz yanyanayken kızlar ve selin annem sarılıyor diğerleri de onlara bakıyordu..Bende kucağımda kızımla birlikte benim için dünya güzeli karıma,çocuklarımın annesine bakıyordum..Mutluyduk..ve ilk defa dördümüz bu evin kapısındaydık..Kocaman ailemizle birlikte..Onları orada bırakıp evimize girdik..Bizden sonra onlarda girdiler..