---6---

319 28 21
                                    

Serkanda sabah ellerinde çiçeklerle Melek'in yanına gider.

Serkan;

Aşkım..1 hafta oldu yanına gelmeyeli..Özür dilerim..Kendimi affettirmek için çiçek getirdim sana..Sen seversin çiçekleri..En çokta papatyayı..Hatırlıyor musun? Bir gün sınıfla pikniğe gitmiştik..Yemekten sonra herkes takılmıştı..bizde seninle bir yerde oturup sohbet ettik..Sonra papatyalar vardı..Ikimiz papatyaların arasına uzanıp fotoğraf çekilmiştik..Birkaç dal sana koparmıştım papatyadan..O kadar papatya olmasına rağmen sırf ben sana verdim diye o iki üç dal papatyayı çok sevmiştin..ömrünün sonuna kadar saklayacağını söylemiştin.o günden sonra Ömrün 1 yıl mıydı sevgilim? Keşke Ömrümün sonuna kadar saklayacağım demeseydin..Keşke ben o iki üç dal papatyayı koparıp sana vermeseydim.O iki dal papatyanın ömrü daha uzun olurdu..Belki senin ömründe daha uzun olurdu..şuan yan yana olurduk..yine üzdüm değil mi seni? Her defasında gelip ağlamayacağımı söylüyorum..Ama başaramıyorum..olmuyor..Çünkü senden sonra en iyi yaptığım şey ağlamak..zaten başka da bir şey yapmıyorum..Sana güneyi anlatmıştım hatırlıyor musun? İyi bir çocuk demiştim..alo desem hemen yanıma gelir..Öyle bir insan..Dün kardeşiyle geldi..Güneyin aksine soğuk,mutsuz biriydi..Bizim sınıfta..Londradan gelmiş..Biri bana birbirinize benziyorsunuz dedi..Aklıma takıldı ne demekti bu? Sorularıma cevap bulamadan kızın ağladığını gördüm..koşarak bahçeye çıktı..Güney gelip bana sordu bilmediğimi söyledim..Kardeşinin peşinden koştu..endiselenmisti..Songülle gittik bizde..Güneyin sevgilisi songül..Hiçbir şey anlamadan güneyin arabasını getirdim güneye sonra da gittiler..Anlatmak istediğim o kızda benim gibi acı çekiyordu..Belki de bu yüzden biri bizi birbirimize benzetti..Sen ne dersin? Öyle mi gerçekten?

Neyse ben çok konuştum aşkım..sende her zamanki gibi susup beni dinledin..şimdi yanımda olsaydın sus biraz derdin..bende küsmüş gibi yapardım..Sen de özür dilerdin..Tekrar konuşmaya başlardım..Böyle giderdi..Ben yine geleceğim..O zamana kadar rahat uyu olur mu..Belki geldiğimde anlatacaklarım olur..Sen susarsın ben anlatırım..sende benim anlatmamdan yorulursun..onun için şimdi rahat uyu..

Eylül; Can'ın yanından ayrılıp arabaya döndüm.Güney yoktu..Hemen Songül'e sordum..

Eylül:songül? Güney nerede

Songül:iki dakikaya geleceğini söyledi kardeşim

Eylül:peki tamam.

Songül:eylül?

Eylül:efendim?

Songül:ben her zaman senin yanındayım
Eylül:biliyorum songül teşekkür ederim

O günden beri herkes bunu söylüyordu.Evet ailem arkadaşlarım her zaman yanımdaydı benim.bunu biliyorum.Ama ben bir gölgeyim artık bunu kimse bilmiyor..Çemberin içine hapsolmuş,karanlığın içindeki bir gölge..

Güney;

Songülle birlikte arabada Eylül'ü beklerken Serkan'ın arabasını gördüm camdan..arabasını bizden uzağa park edip mezarlığa girmişti..Merak ettim burada ne işi vardı onun..Songül'e hiçbir şey söylemedim.Arabadan indim..Serkan'ın arabasının oraya gittim.Serkan'ı bekledim..Beş dakika sonra geldi..Ağlamıştı..Onu ilk defa ağlarken görmüştüm..

Güney:serkan?

Serkan:Gü-güney senin burada ne işin var

Güney:asıl senin burada ne işin var?

Serkan:şe-şey bir tanıdığımı ziyaret etmek için geldim.Sen?

Güney:şey bende öyle..iyi misin?

Serkan:iyiyim sağol..neyse yarın okulda görüşürüz

Güney:tamam kardeşim görüşürüz

Serkan gidince bende arabaya gittim..Hiçbir şey konuşmadan eve gittik..Eylül yalnız kalmak istediğini söyledi..içim hiç rahat değildi ama Eylül'ü gelir gelmez sıkmak istemedim..Songülle birlikte eve gittik..

Eylül;

Sonunda yalnız kalabildim..Zorda olsa gittiler.2 Yıl sonra ilk defa ona gittim..Sevgilime gittim..Karıştığı toprak parçasını avucladım..Her gittigimde yapacaktım bunu..O toprak parçası sevgilimin parçalarını taşıyordu..Toprağa karışmıştı benim Can'ım..Oysa önce evlenip beraber yaşlanacaktık..Sonra da beraber karışacaktık o toprağa..Tüm hayallerimiz gibi o da yarım kaldı..Sevdiğim benden önce karıştı toprağa..

SENDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin