Serkan;
Sabah erken uyanıp kahvaltının ardından çıktık evden..Eylül bizi gezdirecekti..Galeri ve sanat müzesine,hayvanat bahçesine,lunaparka falan gittik..Her yer çok güzeldi..Çok güzel yapılmıştı..Temizdi..Çok eğlendik fotoğraflar çekildik..Ama ben bugün çok heyecanlıydım..Çok özel bir gün olacaktı yarın.Ama önce bugün planlanması gereken bazı şeyler vardı..Saat 4 gibi güney bizimkileri eve gönderdi..Güneyin her şeyden haberi vardı çünkü.Yapacağım şey Eylül'e de bizimkilere de sürpriz olacaktı..
Güney:siz eve geçin biz 2 saate serkanla geleceğiz
Eylül:nereye gidiyorsunuz?
Güney:ya alınacak bazı şeyler var onları alıp geliriz
Songül:dün aldınız ya
Serkan:eksikti onlar hadi siz gidin hem çok yoruldunuz özellikle sen Eylül hadi
Eylül:iyi tamam
Zorda olsa gittiler..
Güney:bitirebilecek miyiz sence ?
Serkan:biter biter gideceğimiz yeri biliyorum
Güney:tamam o zaman hadi gidelim
Güneyle birlikte Eylülle buraya ilk geldiğimizde beni götürdüğü yere gittik..Irmağın olduğu yer..Eylülle sandala bindiğimiz yer..Irmağın kenarında oturacak yerler vardı..Çok canlı bir yerdi..Burası her şeyin başladığı yerdi..Sevgili olduğumuzun ertesi günü ilk geldiğimiz yer..Eylül'e burada evlenme teklifi edecektim..
FLASHBACK
Kızlar hep birlikte alışverişe gitmişti..Güneyle birlikte evde oturuyordum..Güneye söyleyip söylememe konusunda biraz kararsızdım..Sonuçta Eylül güneyin kardesiydi..Ve Eylülle iliskimiz yeni sayılırdı..Ama bu teklifi elbet edecektim ona..Benim evleneceğim tek kişi eylül olabilirdi..Cesaretimi toplayıp Güneyle konusmaya karar verdim..Elinde telefon vardı oyun oynuyordu..
Serkan:güney?
Güney:..
Serkan:Güney!
Güney:ne var oğlum ne bağırıyorsun
Serkan:konuşmam gereken bir şey var seninle
Güney:konuşuruz kardeşim ama şu bölümü geçmem lazım önce
Serkan:ya sonra oyna hadi
Güney:olmaz kardeşim songül bitti sen başladın ya sus biraz
Serkan:iyi öyleyse bende Eylül'e senden habersiz evlenme teklifi ederim
Ben öyle söyleyince elindeki telefonu karşıdaki koltuğa fırlattı..
Güney:n-ne dedin sen
Serkan:sen oyunua baksana kardeşim sonra konuşuruz
Güney:otur lan şuraya anlat seni dinliyorum
Serkan:Eylül'e evlenme teklifi edeceğim yani önce sana sormak istedim ne düşünüyorsun izin verir misin?
Güney:erken değil mi daha ?
Serkan:kardeşim..biliyorum Eylül senin kardeşin..bizim iliskimiz de daha yeni sayılır..Sizinkiler gibi yıllarca değil..ama bundan birkaç yıl gectiginde de evlenme teklifi edeceğim biri varsa o da eylül olacak..Hemen evlenelim demiyorum zaten..Henüz birbirimizi tanımıyoruz..Bilmediğimiz o kadar çok şeyimiz var ki birbirimizin hakkında..Onun için endişeleniyorsun..Bunun ne demek olduğunu biliyorum..Çünkü benimde bir kız kardeşim var..Ama Eylül ve benim ilişkimizin nasıl başladığını da biliyorsun..Ben Eylül'ü çok seviyorum..Eğer sende izin verirse Londraya gittiğimizde Eylülle bir yere gitmistik..Orada ona evlenme teklifi etmek istiyorum..Her şeyin başladığı yerde..