---47---

238 23 12
                                    

Serkan:Eylül konuşalım lütfen bak.

Eylül:tamam serkan konuşalım.Anlat yalanlarını hadi!

Serkan:öyle söyleme lütfen..Evet esrayla buluştum o gün daha doğrusu sahildeki cafede karşılaştık..

Eylül:sen bana yalan söyledin serkan!

Serkan:kızmandan korktum çünkü..

Eylül:sen sadece stajda gördüğün biriyle nasıl dertlesirsin serkan! Nasıl bizi anlatırsın

Serkan:evet bir hata yaptım ama o gün iyi değildik Eylül

Eylül:bu mu açıklaman!

Serkan:sakin ol !

Eylül:hayır ya olmuyorum !! Nasıl yalan söyledin bana ya nasıl!! O kızın bizim hayatımızı bilmeye ne hakkı var !

Serkan:evet aptallıktı gerizekalıyım ben

Eylül:benden uzak dur serkan!!

Serkan:ne demek bu

Eylül:sana olan güvenimi sarstın demek !! Unuttun mu geçen hafta da sen söylemiştin bunu bana!

FLASHBACK

Eylül annesinin yanına şirkete gitmişti..mezuniyetten 1 hafta önce Serkan'ın doğum günü olacaktı..Annesiyle konuştu..Birlikte plan yaptılar..Annesi arkadaşının oğlunun organizasyon sirketinin olduğunu söyledi..eylülde buna sevinmişti..Her şey istediği gibi olacaktı böylece..Annesi arkadaşının oğlu Emreyi şirkete çağırdı..Eylül,selin ve emre oturup organizasyon için konuşurken serkan geldi..İceriye girmeden Eylül'ün emreyle konuşmasını duydu..Kapıda dinledi..Sinirlenip gitti..

Eylül:ya gercekten çok sağol emre

Emre:ne demek bu benim işim zaten her şey çok güzel olacak

Eylül:evet..Umarım bunu Serkan'a hissettirmeden hallederim..

Eylül işi bitince eve gider..Serkan salondaki koltukta oturuyordu..Sinirliydi..

Eylül:aşkım iyi misin

Serkan:cek elini Eylül

Eylül:ne oldu ya

Serkan:sana guvenmistim ben !

Eylül:ne diyorsun serkan sen

Serkan:duydum her şeyi

Eylül:neyi duydun ya ne diyorsun

Serkan;neredeydin bugün

Eylül:annemin yanındaydım bilmiyorsun sanki

Serkan:sen bugün sana olan güvenimi sarstın eylül!!

Eylül:ne oldugunu anlasam!!

Serkan:emre kim!!

Eylül:se-sen nereden biliyorsun emreyi

Serkan:duydum eylül her şeyi duydum!! Sen neyi bana hissettirmeyeceksin!!

Eylül:sen ne ima ediyorsun serkan!! Seni aldattığımı mı düşünüyorsun!!

Serkan:belki de..

Eylül:emre annemin arkadaşının oğlu! Organizasyon şirketi var! Senin doğum günün için organizasyon yapıyorduk! Her şey sürpriz olacaktı! Ama bir anlamı kalmadı!! Sen bu zamana kadar boşu boşuna benim yanımda olmuşsun sen bana güvenmemissin hiç serkan !!

Serkan:eylül..ben özür dilerim aşkım..Öyle duyunca kıskandım gercekten..özür dilerim

Eylül:bırak serkan!

Eylül sinirle evden çıkar..Serkan arkasından gider ama Eylül onu istemez..Ikiside o gece evde kalmaz..

...

Eylül: sen bana ilk basta guvenmedin sonra yalan söyledin!! Bizim hayatımızı gidip o kıza anlattın!!

Serkan:Eylül her şey kıskandığım için oldu aşkım yemin ederim..Ben sana tabiki güveniyorum

Eylül:emreyi yanlış anladı dedim affettim seni ! Ama bu yalanı kabullenemem serkan anladın mı beni!!

Serkan:b-bu ne demek

Eylül:bir süre birbirimizden uzak duralım!!

Serkan:hayır hayır Eylül bunu yapamazsın bize

Serkan;

Eylül beni dinlemeden odaya çıktı..Haklıydı..O benim için bir şeyler hazırlarken ben onun hakkında neler düşünmüştüm..Aklıma gelmemesi gereken seyler gelmişti..Ama o her şeye rağmen affetmisti beni..Allah kahretsin ya ! Nasıl anlattım her şeyi Esraya! Onun yüzünden yalan söyledim Eylül'e! Bir de mesaj atması..Her şey üst üste gelmek zorunda mıydı..Şimdi neler olacaktı? Uzak durabilecek miydim karımdan..Beni affedecek miydi..

SENDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin