Eylül;
Serkan'ın konuşması bitince sessizlik oldu..Çok şaşırmıştım.Artık emindim..serkan bana Melek'in kalbini taşıdığım için yakın değildi..Bana ben olduğum için yakındı..
Eylül:bana 2 gününü ayırır mısın?
Serkan:efendim?
Eylül:seni Londraya götürmemi istemistin..2 gününü ayırıp Londraya gelir misin benimle?
Serkan:gelirim..
Eylül:tamam o zaman hemen bilet ayarlayalım..
Hemen bilet ayarladık bu akşam gidecektik serkanla..Beni evime bıraktı..Kendisi de eve gidip hazırlanacaktı.Güneye serkanla birlikte Londraya gideceğimi söyledim..Hiçbir şey sormadı tamam dedi..Serkan'a gerçekten çok güveniyordu..Hazırlandım..Kapıda Songül ve güney vardı..
Güney:ne bakıyorsun kızım hadi gidiyoruz
Eylül:ne yani sizde mi geleceksiniz
Güney:saçmalama istersen..Serkan'ı alıp havaalanına gideceğiz..biz bırakıyoruz sizi
Gülümsedim..Arabaya bindik..Serkan'ı alıp havaalanına gittik..Serkanla yolculuk fena değildi..İyi bir yol arkadaşıydı..
Sonunda geldik..özlemiştim burayı..Taksiye binip evime geldik..Kapıyı açtım..
Eylül:hadi geç neden bakıyorsun öyle..
Serkan:sen geç önce
Eylül:Sen buraya gelen ilk kişisin..Yani songül ve güney kendi kafalarına göre geliyordu tabi ama benim buraya getirdiğim ilk kişi sensin..Bir dahaki sefere ilk ben geçerim merak etme..
Serkan:iyi o zaman..
İceriye geçtik..Kirli değildi..Biraz tozlanmıştı sadece..Etrafına baktı önce..Elinde küçük valiziyle..
Eylül:fazla siyah değil mi?
Serkan:evet..
Eylül:burayı beraber renklendireceğiz..
Serkan:nasıl yani..
Eylül:anlatırım..Ama önce şu kıyafetlerden kurtulmam lazım..gel üst kata çıkalım..
Elimizde valizlerle üst kata çıktık..özlemiştim odamı..Odamın girişine valizimi bıraktım..Sonrada yan odaya Serkan'ı götürdüm..
Eylül:biraz dağınık Güney sağolsun ama zaten kurtulacağız merak etme Böyle bir odada kalmak zorunda kalmayacaksın..
Serkan:ne demek bu?
Eylül:ahh çok soru soruyorsun serkan özgün
Serkan:sen misafirlerine Böyle mi davranıyorsun eylül ertürk
Eylül:misafir değilsin ki bak bu oda senin artık
Serkan:ne yapmaya çalışıyorsun
Eylül:bak yine soru sordun..
Serkan:anlat o zaman sende
Eylül:tamam anlatıyorum..Buraya geldik çünkü benim önce bu karanlıktan kurtulmam gerekiyordu..Bunu da sadece seninle yapabilirdim..Beraber bu evi düzenleyeceğiz..Soru sorma tamam mı..Bu evi renklendirdikten sonra konuşacağız
Serkan:peki tamam hadi başlayalım o zaman konuşmamızı sabırsızlıkla bekliyorum
Serkan'ın en çok bu huyunu seviyorum..sormadan uyuyor her şeye..
Eylül:tamam önce hazırlanıp alışveriş yapmamız lazım
Serkan:tamam..
Hazırlandım..siyah bir tayt giydim üstüme de bol bir kazak hava soğumustu.Serkanda spor giyinmisti..Alt katta buluştuk..Evden çıktık..Bana elini uzattı.O an sadece elini tutmak istedim..Elimi uzattım..Gülümsedi..Bende ona gülümsedim..
2 kutu beyaz boya aldık..ev zaten küçüktü..bu tüm ev için yeterliydi bence..Sonra benim odam ve artık Serkan'ın olacak oda için mobilya mağazasına gittik..Beyaz bir oda takımı aldım..dolap..Yatak..her şey beyaz olacaktı..Sonra Serkan için aldığımız odada..Mağazadaki görevliyle konuştum..hemen Bugün teslim edeceklerdi aldıklarımızı..Aynı yerden salon için koltuk takımı aldık..Koltuklar rengarenkti..modeli de çok güzeldi..Ve yemek masası..o da rengarenk..Her sandalye farklı renkte..Mobilyalar gelmeden eve gittik..Tüm evi boyadık serkanla..Serkan ara sıra gelip yüzüme boya sürüyordu bende ona yaptım..evle birlikte kendimizi de boyadık..Boyarken çok eğlendik..Aslında serkan yanımda iken eğleniyordum..Boyama işimiz bitince pizza sipariş ettik..Yemekleri yerken mobilyalar geldi..Eski eşyaları da onlarla gönderdim..Artık onlara ihtiyacım yoktu..Eşyaları yerlestirdik..Sabahki halinden eser yoktu..Siyahın içinden kurtulmuştu bu ev..cıvıl cıvıldı artık..Sahi bende o karanlıktan kurtuluyor muydum yavaş yavaş? Düşüncelerimi serkan bozdu..
Serkan:Konuşma zamanı geldi mi?
Eylül:sanırım..
Serkan:seni dinliyorum eylül ertürk..
Başladım konuşmaya..hissettiklerimi söylemeye..
"Beni sevdiğini söyledin dün..ben dün anladım ki sen bu kalp Melek'e ait olduğu için yakınlasmadın bana..Bana ben olduğum için yakınlastın..belki Melek'e benzediğim için oldu bu..Onunla aynı şeyleri sevdiğimiz için oldu belki de..Aslında buna sevindim biliyor musun..melek'e benzediğim için mutlu oldum..Çünkü Melek benim hiç tanışamadığım tanışamayacağım arkadaşım..Ona benzemek beni ona yakın hissettiriyor..Neden oldu bilmiyorum ama bende sana yakınlastım..Uzun zaman sonra seninle güldüm..Sen bana yeniden gülmek ne demek onu öğrettin..Senin yanında huzur buldum..Senin yanında güvenli olduğumu hissettim..Sen bana şeftaliyi sevmediğini ama benim elimden içmek için sevdiğini söyledin sonra da artık seftaliyi sevdiğini söyledin ya..Aslında bende sütlü cikolatayı sevmezdim..çikolataya bayıldığım doğru ama bitter cikolatayı severim..Ama artık sütlü cikolatayı da seviyorum..Çünkü sen aldın bana onu..Senin sayende affettim ben Can'ı..O gün senin sayende geçmişimi birazda olsa unuttum..O yatta mutlu ettin beni..O çikolatayla..İtiraf etmeliyim ki gerçekten çok güzelmiş sütlü çikolata..Senim sayende hiç tatmadığım bir tadı tattım..Ve bu karanlığa hapsolmuş evi senin sayende rengarenk yapabildim..şuan bu evde mutluysam senin sayende..Ve serkan özgün eğer sen bana bir söz verirsen benim hayatımda sonsuza dek yerin olacak..
Elini tutup kalbime götürdüm..
Hemde burada..Sonsuza dek..
Serkan:ne sözü ?
Eylül:melek ve can'ın ölüm yıl dönümünde birbirimizi hiç yalnız bırakmayacağız..Acımızı yan yana yaşayacağız..Çünkü eğer biz yanyanaysak bu Melek ve Can'ın sayesinde..
Elimi tuttu..Gözlerime baktı..Sonra sarıldı..saçımdan öptü..
Serkan:Sadece o gün değil her zaman yan yana olacağız..Acımızı da mutluluğumuzu da beraber yaşayacağız..Hemde sonsuza kadar..
Eylül:sonsuza kadar..