---43---

225 23 5
                                    

2 yıl sonra

Düğünden bir hafta önce

Eylül;

O kadar heyecanlıyım ki..Serkanla düğünümüze 1 hafta kaldı..Son sınıfız..Yarıyıl tatilinim ilk haftası evleniyoruz..Çok mutluyum..O teklifin üzerinden o kadar çok şey yaşadık ki..Serkan'ın teklifini kabul ettim..Hemde o an o dakikada..Her anı o kadar değerli ki..Hemen evlenmeyiz dedi..Zaten birbirimizi tam anlamıyla tanımıyorduk o zamanlarda..Bu 2 yılda daha çok şey öğrendik birbirimizin hakkında..Kavga ettik..eğlendik..gezdik..Çok şey yaşadık..Güneyle songül 6 ay önce evlendiler..Bizim evimizin karşısında ki evi almak istedi güney..gözünün önünde olacakmışım..Songülde kabul etti..Şuan oturduğumuz evde serkan ve benim evimdi..Evlenince de burada yasayacaktık..Son gelinlik provamız kaldı..Kızlarla birlikte oraya gittik..

FLASHBACK

İki yıl önce Londra

Serkan hazırladığı video bittikten sonra elimi bıraktı cebindeki yüzüğü çıkarıp diz çöktü önümde..Konuşmaya başladı..

"Biliyorum hiç beklemediğin bir anda oldu..Belki hazırlıksız yakalandın..Ama orada da söylediğim gibi benim evleneceğim tek kişi sensin eylül..seni çok seviyorum..Sen benim yeni hayatımın başlangıcısın..Senin sayende nefes aldım ben..Bundan sonraki hayatımda da sen olmazsan nefessiz kalırım,ölürüm..Kaybolurum..Sen varsan bende varım..Ama yoksan..işte o zaman ben bir daha asla olmam..Ben seninle birlikte Ömrümün sonuna kadar yürümek istiyorum..Ellerinden tutmak,gözlerinde kaybolmak istiyorum..Her sabah senin yanında uyanmak istiyorum..Hemen değil tabiki..Çünkü birbirimizi tanımamız lazım önce..Belki bu 10 yıl sürecek Belki de 2..Bilemem..Ama bildiğim bir şey var ben o güne kadar bekleyeceğim..Benimle evlenir misin? "

Evleneceğim biri varsa bu kişi serkan olabilirdi..Onunda söylediği gibi bu belki 10 yıl sonra belki de 2 yıl sonra olacaktı..Herkesin içinde evet dedim..Sımsıkı sarıldım ona..O da bana sarıldı..Öptü..Oradaki herkes bizi alkışlıyordu..çok kalabalıktı..Havai fişekler patlamıştı..Hayalimdeki evlilik teklifinin de ötesindeydi bu teklif..İyiki dedim..İyiki serkan karşıma çıkmış..Beni o hayatın içinden çıkarmış..

...

Kızlarla birlikte son kez gelinlik provasına gittik..Gelinligimi giyip çıktım dışarıya..

Cemre:eylül çok güzel oldun kardeşim

Meral:aynen canısı çok güzel oldun

Eylül:gercekten mi

Songül:tabi kızım

Eylül:çok teşekkür ederim

Kader:çok mutlu olursunuz inşallah kardeşim

Songül:olacaklar tabi kader..Bir dakika kader sen neden ağlıyorsun?

Kader:yok ya ağlamıyorum

Kader yine duygulanmıştı..o ağlayınca bende ağladım..Evlenmeye dai hiçbir hayalim yoktu ondan sonra..Ama karşıma serkan çıkmıştı..Bu 4 yılda o kadar çok şey yaşamıştık ki..

Gidip kadere sarıldım..O da bana sarıldı..

Meral:bir dakika ya biz olmadan sarılmak olur mu hiç hadi kızlar

Meral songül ve cemre de gelip sarıldı..Onlar gibi kardeşlerim olduğu için çok şanslıyım..Onlarda ağlamıştı..

Cemre:yaa yeter ama ağlamakta nereden çıktı şimdi

Meral:hep bu kader canısı her seferinde o başlatıyor bu ağlamayı bizde her defasında inanıp onunla birlikte ağlıyoruz

Songül:aynen ya kız kader sen böylesin

Kader:bilmiyorum ki bende

Cemre  gözyaşımı sildi..

Cemre:her şey çok güzel olacak

Eylül:evet biliyorum..Biz mutlu olacağız..

Gelinliği alıp ayrıldık oradan..Kızlar eve gitti..Songülde..Ben de evimize gittim..Serkan evdeydi..Salondaki sehpanın üzerinde iki tane ayıcık vardı..Birinde gelinlik vardı diğerinde damatlık..Çok şekerdi ikiside..Serkanda mutfaktan çıktı..

Serkan:aşkım geldin mi

Eylül:evet geldim canım..Ya bunlar ne Çok tatlı.

Serkan:beğendin mi gerçekten

Eylül:bayıldım

Serkan:eve gelirken gördüm hemen aaldım bende..

Ayıcıkları alıp odamıza çıkardık..Bir köşeye koyduk..Küçücük şeylerle mutlu ediyordu beni..Oyuncakları sevdigimi de öğrenmişti..çocuk gibi olabilir belki ama çocukluğumdan beri en sevdiğim seylerden biri çeşit çeşit oyuncakları severdim..O da bunu biliyordu..Sonra salona inip Serkanla birlikte yemek yaptık..Haftaya bugün bu masaya evli bir çift olarak oturacaktık..

SENDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin