15.BÖLÜM

338 31 11
                                    

Eylül;

Herkes dersine gitti.Masada songül,Güney,serkan ve ben kaldık.Songül ve güney kendi aralarında konuşuyordu.Bende telefonumda takılıyordum.Serkan'ın bakışlarını üstümde hissedince başımı kaldırdım ona baktım..

Eylül:ne oldu neden bakıyorsun öyle?

Serkan:efendim?

Eylül:bana bakıyorsun da

Serkan:ıı..şey..Dalmışım pardon

Eylül:ne düşünüyorsun?

Serkan:hiç ya..bugün annemler çağırdı da.Gitsem mi gitmesem mi diye düşünüyordum..

Eylül:anladım..

Serkan:sence?

Eylül:neden bana soruyorsun.Gitmek istiyorsan git

Serkan:neyse tamam..Derse girmiyor muyuz?

Güney:aslında hiç girmek istemiyorum ama mecbur..Hadi gidelim.

Serkan;

Dersten sonra biraz dolaştım sonra da annemgilin  yanına gittim.Yemek hazırdı..Masaya oturduk.Defne de benden sonra eve geldi..

Nazan:oğlum çağırmasaydık eve gelmeyecektin

Serkan:hayır anne gelecektim hafta sonu

Defne:yalana bak

Serkan:ya yalan değil valla gelecektim

Tevfik:okula gidiyor musun

Serkan:gidiyorum baba

Tevfik:iyi bakalım

Defne:bir dakika ya sen gülüyorsun

Serkan:efendim?

Defne:bir şey olmus sana yoksa yavaştan delirdin mi?

Nazan:defne nasıl konusuyorsun öyle

Defne:anne o günden sonra ilk defa gülerken gördüm Serkan'ı ne yapayım

Sahiden öyle miydi? Gülüyor muydum? Ne oluyordu bana? Peki bugün buraya gelip gelmemeyi Eylül'e sorma sebebim neydi? Sadece arkadaşın o senin serkan..seninle aynı acıları yaşayan,sevgilinin kalbini taşıyan bir kız o..

Defne:ne oldu ne düşünüyorsun

Serkan:kızım sen benimle uğraşmasana

Defne:iyi ya tamam.

Yemekten sonra salonda oturduk.Defne tabletteydi..Babamda televizyonda..Bende elime telefonumu aldım.Eylül'ün numarasını almıştım bugün.Kendimi ona mesaj atarken buldum..

Serkan:eylül?

10 dakika sonra cevap geldi..

Eylül:efendim serkan?

Serkan:yarın ne yapıyorsun? Ders yok ya

Eylül:bilmem evde olurum herhalde neden sordun?

Serkan:yarın bir şeyler yapalım mı?

Eylül:ne gibi?

Serkan:Dün gittiğimiz yere gitmek ister misin? Merak etme sadece yatta kalmayız.Orayı gezdiririm seni..güzel yerdir..

Eylül:tamam olur..

Eylül;

Sabah erkenden uyandım.Serkan saat 9 gibi gelecekti.Spor giyindim.Siyah bir tayt üstüne de beyaz bol bir tişört..siyah sırt çantamı da hazırladım.Serkan gelinceye kadar ikimize sandviç yaptım.Yolda yemek için..Yanına da dolaptan iki tane meyve suyu aldım.Saat 9 gibi zil çaldı gelen serkandı.

SENDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin