---45---

258 25 4
                                    

Serkan;

Dün akşam Eylülle hayallerimiz gerçeklesti..O kadar mutluyum ki..Artık tamamen benimdi..Hayatımın sonuna kadar onunla uyanacak onunla nefes alacaktım..Düğünümüz hayal ettigimizden de güzel olmuştu..Tüm sevdiklerimiz yanımızdaydı..Sabah erkenden uyanıp Eylül'ü izlemeye başladım..Çok güzel uyuyordu..Artık her sabah onun yanında uyanacaktım..Onu uyandırmamak için yerimden kalkmadım...Kollarımın arasındaydı..Saat 10 gibi uyandı o da..

Eylül:aşkım günaydın

Serkan:günaydın karıcım

Eylül:biz karı-koca olduk değil mi

Serkan:evet aşkım artık benimsin

Saçlarından öptüm..Elleri ellerimin arasındaydı..

Eylül:her şey çok güzeldi..

Serkan:hayal ettigimizden de öteydi

Eylül:aynen öyle aşkım

Serkan:hadi bakalım kalkalım artık

Eylül:ben önce duş alıyım sonra kahvaltı hazırlarım canım

Serkan:sen duşunu al aşkım ben hazırlarım

Eylül:yardım etseydim

Serkan:olmaz bugün karıma ben hazırlayacağım

Gelip yanağımdan öptü..Sadece kahvaltı hazırlamama bile mutlu olan bir karım vardı..Gercekten çok şanslıyım..Eylül duşa girdi..Bende kahvaltımızı hazırladım...Domatesleri doğradıktan sonra arkamı döndüm..Eylül kapıda beni izliyordu..Saçını dağınık toplamış üstünde de şort ve benim gömleklerimden birinu giymisti..Evde tek başımızayken yaptığı bir şeydi bu..Gömleklerimi giyince çok tatlı görünüyordu..Ellerimi yıkadım yanına gittim..Ellerimi beline doladım.Onun elleri de benim boynumdaydı..

Serkan:ama sen çok güzel olmuşsun

Eylül:dalga geçme aşkım

Serkan:hayır karıcım ne dalgası gercekten çok yakışmış

Boynundan öptüm onu..Evliliğimizin ilk günüydü..Çok mutluydum..Eylül bana böyle baktıkça daha da mutlu oluyordum..Bir anda hayatıma girdi..Her şeyiyle benim oldu..

Eylül:çok güzel görünüyor her şey ellerine sağlık sevgilim

Serkan:afiyet olsun bitanem hadi gel oturalım artık

Kahvaltımızı yaptıktan sonra birlikte masayı topladık..Salona geçip oturduk..Eylül eline telefonu almıştı bende onun yanında ona bakıyordum..

Eylül:bizimkiler gruba fotoğrafları atmışlar aşkım gördün mü

Serkan:telefonuma bakmadım canım gel birlikte bakalım

O kadar çok fotoğraf vardı ki..Hepsi birbirinden özeldi..Sevdiklerimiz yanımızdaydı..Kocaman bir aile olmuştuk..Fotoğraflara bakarken zaman o kadar çabuk geçmiş ki..Birkaç tane de instagramda paylaştı Eylül..Bende daha sonra paylasacaktım..Sonra film izlemeye karar verdik..Mutfağa gidip bir şeyler hazırladık önce..Sonra da salona oturup film açtık..Karım kollarımın arasında..filmi izledik..Film bittiğinde Eylül'e baktım..Uyumustu..Kucağıma alıp odamıza götürdüm..Bende duş alıp uyudum..

1 hafta sonra..

Eylül;

Kocamla birlikte geçirdiğim bir haftanın ardından okulun açılması çok sinir bozucu olsada mecburduk okula gittik..ayrıca bu dönem de stajımız vardı.. haftanın üç günü özel eğitim kurumuna gidip oradaki çocukların psikolojik analizlerini yapacaktık..Serkan Songül ve Güneyle aynı kurumu tercih ettik..Okul ve staj yorucu olacaktı ama yapacak bir şey yoktu..Son 4 ayımız kalmıştı sonra mezunuz..Sabah erkenden uyanıp hazırlandık..Saat 9 da ders vardı ve işkence gibiydi..

Serkan:hazır mısın aşkım?

Eylül:evet canım hazırım çıkalım

Serkan:tamam o zaman hadi

Güneyle Songül erken gitmisler sanırım..Bizde okula gidip önce cafeye gectik..Bizimkilerle birlikte oradalardı..Serkan ikimize simit ve çay aldı geldi..

Güney:yine başladık ya işkenceden başka bir şey değil

Eylül:aynen öyle

Songül:neyse son 4 ay sonra mezunuz

Meral:evet ya mezun oluyoruz mezun

Kader:zaman ne çabuk geçiyor değil mi

Cemre:evet ya nereden bilebilirdik bir gün üniversiteyi kazanıp mezun olacağımızı

Songül:öyle oldu valla bakın bize evlendik bile

Güney:büyümenin en güzel yanıda bu işte sevdiğin insanla evlenmek

Mert:kardeşim sen zaten erkencisin hiç konuşma bence

Güney:sadece ben mi erkenciyim bakın burada evli iki cift var bence sorun sizde ben halimden memnunum

Serkan:valla bende halimden memnunum keşke daha önce evlenseydik

Eylül:serkaan

Serkan:ne aşkım öyle ama

Gökhan:kardeşim zaten aynı evde yaşıyordunuz yani

Serkan:ee sizde aynı evde yaşıyorsunuz bence sizde evlenin

Gökhan:oo çok var ona daha

Kerem:aynen daha erken

Mert:bende aynı fikirdeyim

Meral kader ve cemre birbirine baktı..erkeklerin öyle söylemelerine bozulmuslardı..Sonucta üniversiteden de mezun oluyorlardı..Acaba daha kaç yıl bekleyeceklerdi..

Kahvaltıdan sonra hepimiz derslere dağıldık..öğleden sonra staj yerine gidecektik..İlk günden başlamıştı..Bu kurumdan dolayı olacak şeylerden habersizdik tabi..

SENDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin