---26---

254 28 6
                                    

Serkan Eylül'ü kanlar içinde görünce şok olur.Daha yeni kavuştuğu sevgilisi yerde yatıyordu..Hayır böyle bir şey olamazdı.İkinci kez sevdiği insanın ölümüne katlanamazdı..Hemen Eylül'ün yanına koştu..

Serkan;

"Eylüül! Eylül aç gözlerini !! Ne oldu sana ! Aşkım ne olursun !! Eylül!!

Güneyler henüz eve girmemişti..Serkan'ın sesini duyunca koşarak Eylül'ün evine gittiler..Güney baktı kaldı..Dondu..Kardeşi yine can cekisiyordu..Herkes öyleydi aslında..

Songül:eylül! Eylül! Kardeşim!!

Cemre:bu-burada ne olmus gökhan! Ya bir şey söyleyin ne olmus eylül!!

Mert ve kerem Eylül'ün başında Eylül'ü sarsan Serkan'ın yanına koştu..Serkan şoktaydı.Kerem ona tokat attı..

Kerem:yapma! Serkan!! Sarsma Eylül'ü! Bak bana hiçbir şey olmayacak! bana bak!!

Gökhan ambulansı aramıştı çoktan..Herkes ağlıyordu..güney Eylül'ün yanına geldi..ellerini tuttu..Ağlayarak konuştu kardeşiyle..

Güney:Eylül! Bırakma beni ne olursun bırakma gitme Eylül gitme..dayanamam anlıyor musun beni buna dayanamam..

Mert:ya nerede kaldı bu ambulans!! Eylül aç gözlerini kardeşim bir şey söyle!!

Ambulans geldi..Eylül'ü hastaneye kaldırdılar..Haberi alan selin ve ekrem de geldi..ikiside yıkılmıştı.Serkan ve güney donmuştu..Selin hemen güneyin yanına gitti..

Selin:güney kardesine ne oldu ne oldu kızıma Güney!

Güney:..

Selin:songül sen söyle kızıma ne oldu..Öldü değil mi bu sefer eylül öldü

Songül:selin teyze..Vurulmuş..bilmiyoruz bizde ne olduğunu bilmiyoruz

Selin:kim yaptı bunu benim kızıma!! Onun kalbi dayanamaz ki buna dayanamaz..

Serkan etrafına baktı..Yine acı ceken aile..Arkadaslar..Ve iceride yatan bir sevgili..Kendini suçladı..kendi kendine konuşmaya başladı..

"Benim yüzümden oldu her şey benim yüzümden..Konusturmasaydım onu atılmayacaktık dersten..Eylül öldü bıraktı beni"

Sürekli bunu söylüyordu..Songül Serkan'a tokat attı..

Songül:kendine gel serkan!! Eylül ölmedi! Benim kardeşim bırakmaz bizi anlıyor musun beni bırakmaz bizi!!

Cemre:kim yaptı bunu ! Kim ne ister eylülden ya ne ister eylülden!!

Aradan 3 saat geçti..doktor ameliyattan çıktı..Konuşmaya başladı..

"Biz elimizden geleni yaptık..Aslında ameliyat başarılı geçti..Ama hastaya daha önce kalp nakli yapılmış..Onun için tehlike devam ediyor..Hastayı yoğun bakıma alacağız"

Güney:hayır hayır ben bu sahneyi daha önce yaşadım! Nasıl yoğun bakıma alacaksınız kardeşimi!

2 sene önce

Eylül ambulansla hastaneye getirilir..Ailesi ameliyathanenin önünde bekler..Haberi alan arkadasları ve onların ailesi de öyle..Ameliyat saatlerce  sürer..Doktor ameliyattan çıktığında hiç ümit vermez..Konusmaya başlar..

"Biz elimizden geleni yaptık..Ama durumu ciddi..Beklemekten başka caremiz yok"

Güney:açık konuş!!!

"Hasta ağır yaralanmış..Yaşaması bile mucize.. iç kanama olmasa bile kalp nakli yapılması gerekiyor..Üzgünüm ama hasta şuan komada.."

Kimse Eylül'ün yaşaması için ümit  vermiyor tabi..Herkes umudunu kaybediyor..Yine de hastane de bekliyorlar..Sürekli aynı şey söyleniyor..

"Hastanın hayati tehlikesi devam ediyor,yaşaması bile mucize"

...

Aradan bir kaç saat geçti..Herkes perişandı..Doktor bir hemsireyle birlikte odaya girdi..Geri çıktığında haberi vermek Çok zordu..

Güney:kardeşim iyi mi?

Serkan:bir şey söylesenize

Doktor:başınız sağolsun hastayı kaybettik..

Serkan:na-nasıl kaybettik! Ne demek kaybettik!! Onu kurtaracaktın sen!! Ameliyat başarılı geçti dedin !

Serkan doktora saldırmaya başladı..mert ve gökhan onu tutmaya çalışıyordu..Selin Bayılmıştı..Herkes ağlıyordu..Serkan Eylül'ün odasına girdi..Ellerinden tuttu..Hem ağlıyor hem de konuşuyordu..

"Eylül ac gözlerini doktor yalan söyledi biliyorum aç gözlerini ne olursun sevgilim! Sen bana sonsuza kadar yanındayım dedin eylül 1 hafta oldu bunu söyleyeli bu muydu bizim sonsuzlugumuz ne olursun aç gözlerini ! Ya ben sana yeni kavuştum daha dün annemgile gittik beraber eylül yapma bunu bana ben nasıl dayanırım.Ikinci kez sevdiğimi nasıl kaybederim.Eylül!! Hayır hayır kapatma üstünü nefes alamaz! Duymuyor musun beni ya ! Onun kalbi dayanamaz ! Kapatma diyorum!

Hemşire:yapmayın lütfen hastayı kaybettik.Kapatmak zorundayım..

SENDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin