---49---

212 24 6
                                    

Serkan:ne yani ayrılalım mı bunu mu istiyorsun!

Eylül:se-sen ne dedin! Sen ayrılmayı kafana koydun değil mi!! Iki gün küs kaldık diye ayrılmayı kafana koydun!

Serkan:hayır Eylül..Ben onu sinirle söyledim

Eylül:bitti serkan! Bitti!

Serkan:n-ne demek bitti ne diyorsun sen Eylül

Eylül:ayrılalım! Senin dediğin gibi olsun!

Serkan:saçmalama Eylül Nasıl yaparsın bunu

Eylül:1 haftada o kadar çok şey yaşadık ki !! Sen ayrılmayı düşünmeseydin bunu söylemezdin bana! Bitsin..boşanalım

Serkan:hayır hayır olmaz ben sensiz yapamam

Eylül:Git Esraya anlat dertlerini! Karına değil o hiç tanımadığın insana güven sen! Bizim özel hayatımızı anlat! Artık özgürsün.Yalan söylemeni gerektirecek bir karın yok artık!

Serkan;

Eylül kapıyı çarpıp gitti..Allah benim belamı versin! Hata üstüne hata! Ne yapıyorum ben ya ne yapıyorum!! Bitmişti işte..her şey tek bir kelime ile bitmişti..Evliliğimiz,hayallerimiz..Tek bir kelime ile sonlanmıştı..Darmadağın olmuştuk..Her şey çok güzelken nasıl bu hale gelmiştik biz ya nasıl!! Eylül'ün ardından bende çıktım evden kalamazdım orada daha fazla..Nereye gitmisti..Hem de o halde? Onu bulmam imkansızdı artık..

Güney;

Eylül ve Serkan'ı çok merak ediyordum..Songülde bunun farkındaydı..

Songül:Güney tamam sakin ol otur şuraya

Güney:olamıyorum songül..Görmedin mi hallerini

Songül:Eylül'ü aramamı ister misin?

Güney:iyi olur arasana bir

Songül Eylül'ü arar ama Eylül'ün telefonu kapalıydı..

Songül:kapatmış

Güney:nasıl kapatmış ya !

Songül:Serkan'ı da arıyorum..Serkan'ın telefonu da kapalı

Güney:Songül gel şunlara bir bakalım

Songülle birlikte evden çıktık..Ne Serkan'ın arabası vardı ne de Eylül'ün..Bizimkilerin yanına gittik..

Güney:hiç konuştunuz mu Eylülle?

Cemre:aradım ama kapalıydı telefonu

Songül:off bizde arıyoruz ama ikisinin telefonu da kapalı

Güney:ne oluyor abi bunlara

Meral:nazar nazar

Kader:ne diyorsun meral sen?

Meral:ee öyle göz değdi bakın meral demişti dersiniz

Güney:sacmalamayı bırakın da nasıl olacak böyle

Mert:kendi hallerine bırakalım bence

Songül:bu sefer öyle değil..Görmediniz siz onların halini..

Eylül;

Bitmişti her şey..1 haftada o kadar zarar verdik ki evliliğimize..Bir evliliğe güven ve yalan girmişse demekki hiçbir şey yolunda gitmiyormus..ayrılmayı kafasına koymustu ki böyle bir sey söyledi bana! Bitti kelimesinin ardında yatan hayallerimiz,evliligimiz..Koskoca 2 sene hatta daha fazlası..Yaşanılan onca şey..evlenmek icin attığımız imza sadece 4 ay gecerliymis meğer..Bu kadar kolay mıydı peki..Artık geri dönüşü yoktu..Geç saatte döndüm eve..Salonda oturuyordu gittiğimde..Tekli koltuğa oturdum..

Eylül:mezuniyete kadar kimseye bir şey söylemeyelim

Serkan:sonra?

Eylül:yarın avukata gidelim..Anlaşmalı olunca hemen boşanırız..Sonra da herkes kendi hayatına bakar..Mezuniyete iki hafta kaldı..O zamana kadar oyun oynayalım..

Serkan:peki nasıl istersen..

Odama çıktım..duş aldım..Çok yorgundum..canım yanıyordu..Son zamanlarda yaşadıklarımız kolay şeyler değildi..2 hafta bu oyunu sürdürmekte yoracaktı bizi ama onlara söylersek engel olurlardı..Buna karışmalarına izin veremezdik..

SENDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin