Yıllar sonra..
Melek'in ağzından
Annem ve babam öleli 12 sene oldu bugün..Kardeşim ve ben 19 yaşındayız..Biz 7 yaşındayken trafik kazası geçirdik..Can,ben ve merve teyzem kurtulduk..Ama annem ve babam..Şimdi canla birlikte annem ve babamın mezarına gidiyoruz..Annem ve babam iki ayrı dünyada bir araya gelip aşk yaşamışlar hani dillere destan derler ya işte öyle..
Flashback/10 sene önce
Eylül ve serkan çocuklarını ve merveyi alıp tatile gitmek için yola çıkarlar..Tatil dönüşü uçuruma uçtuklarında Eylül ve serkan olay yerinde hayatını kaybeder..Merve de arka koltuktaki çocukları korumaya çalışır ağır yaralanır..Çocukların durumu ağır değildi..Ikiside normal odaya alındı..Mervenin kalp nakline ihtiyacı vardı..Nakil yapılabilecek tek kişi de eylülün emanet kalbiydi..Merve önce Ablası melek'i kaybetti..sonra eylüle abla dedi..ikisi de aynı kalbi taşıyordu..O kalbin şimdi de merveye nakil yapılması gerekiyordu..Hastanede herkes perişan..Güney..kızlar..eylül ve Serkanın aileleri...Arkadaşları..Eylül ve Serkan ölmüştü..Çocukların hiçbir şeyden haberi yoktu..
###
Onlarla o kadar az şey yaşadım ki..Hatırlamak imkansız..O günden sonra anneannemlerle babaannemlerle yaşadık..Bazen de dayımlara gidiyorduk..Herkes buradaydı ama annemiz babamız yoktu..Merve teyzem bize kendi çocuğu gibi baktı..Ev aldı kendisine siz bana ablamdan emanetsiniz dedi hep..bize kendi evinde oda bile yaptı..
Mezarlığa gittigimizde herkes oradaydı şaşırmıştık..
Can:Dayı sizin ne işiniz var burada
Güney:sizi böyle bir günde yalnız bırakamazdık buraya bugün geleceğinizi biliyorduk..zaten hepimizin her sene yaptığı şey değil mi bu
Dayım sımsıkı sarıldı bize..Bizde ona..Hıçkırarak ağlamaya başladım..Herkes öyle..
Melek:ben onları çok özledim dayı çok özledim neden bıraktılar bizi neden
Güney:bilmiyorum canım bilmiyorum bende çok özledim onları
Melek:Melek teyze ve can amca onları daha çok sevmiş bizden yanlarına gittiler işte
Can:keşke ben ölseydim de Onlar yaşasaydı
Güney:Sst..konuşma dayıcım böyle ne olursun konuşma..Bak bende annenizi çok özlüyorum..O benim kardesimdi..babanızı da çok özlüyorum..Babanız annenizi hep mutlu etti şimdi çok uzakta çok mutlular bir gün bizde yanlarına gideceğiz tamam mı
Melek:Mutlulardı değil mi
Songül:Çok mutlulardı..Çok sevdiler birbirlerini..sevdiler..
Can:Songül teyze bize bir gün annemizi anlatır mısınız
Songül:Anlatırız yine oturup saatlerce sohbet ederiz tamam mı
Can:Tamam..
Daha fazla konuşmadık..Dua ettik ağladık..Gittik..Bu akşam eylül ve Serkanın nişanı var..eylül dayımızın kızı..Serkan da cemre teyze ve gökhan amcanın oğlu..Babamın adını vermişler yıllar önce..Cemre teyzeyi doğuma götüren babam ve annemmis..Nişanın bugün olmasını canla birlikte biz teklif ettik..Onlarda olmaz öyle şey dedi..Halamın ölüm yıldönümünde benden bunu istemeyin dedi Eylül..Bizde bunu özellikle istedigimizi onların bizi mutlu görmek isteyeceklerini söyledik zorda olsa kabul ettiler..Akşam nişan oldu..Eylül çok güzel olmustu..Anneme benziyordu..halasıydı sonuçta..Anne babasız kalmıştık biz..ama annem ve babamı o kadar seven insan varmış ki bizi kendi çocuklarından ayırmadılar..onlarla çok vakit geciremedik belki ama iyiki onların çocukları olduk..Canla birlikte hayatımızı sürdürmeye çalışıyoruz..Can benim her şeyim..Hiç kırmadı beni..Hep el üstünde tuttu..Anne babamın sorumlulugunu üstlendi..Hiçbir şeyden eksik kalmayacaksın melek dedi..şimdi ikimizde istanbul üniversitesinde tıp okuyoruz..Anne babamız öldü..daha fazla çocuk anne babasız kalmasın diye bu mesleği tercih ettik..Herkesi kurtaramazdık belki ama bir çocuğun gelip annemi kurtardın diye gelip sarılması her şeye değerdi..
Melek ve Canın ölümü iki hayatı birleştirdi..ama mutlulukları çok sürmedi..Eylül ve serkan kısacık zamanda öyle bir aşk yaşadılar ki..Iki çocukları oldu..Onların ilk konusmalarına yürüyüşlerine ilk anaokuluna gitmelerine şahit oldular..Ama sonrası sevdiklerine emanetti artık çocukları..Melekin kalbi eylüle,eylülün emanet aldığı kalpte artık melekin kardeşi merveye amanetti..Merveye emanet olan tek şey kalp değildi elbette..Melek Serkanı eylüle emanet etti..Can eylülü serkana emanet etti..eylül ve Serkan da merveye çocuklarını emanet etti..Merve hiç evlenmedi..Emanetlerine sahip çıktı..
Son..
Bu hikayede beni destekleyen herkese teşekkür ederim🙏