Eylül;
Serkan kapıyı açtı..Gelen tabiki Güney ve Songüldü.Güneyin kucağında Eylül vardı.Songül de Güney'e söyleniyordu..
Serkan:Hop hop sakin olun ne oluyor?
Songül:Ya kardeşim kusura bakmayın sabah sabah geldik
Serkan::Yok yok zaten öğlen oldu ne oldu?
Songül:Güneyi zor tuttum sabahtan beri..Melek ve Can'ı görecekmiş..Rahat bırak biraz dedim dinlemedi..Eylül'ü de alıp çıktı evden bende arkalarından geldim
Eylül:Gelin hadi kapıda kaldınız..Ne olacak sanki songül? Geç otur hadi..Sen de ver bakalım benim kızımı güney
Güney:Al bakalım halası
Şapsallar ya hiç büyümeyecekler.Eylül'ü kucağıma alıp bende oturdum..Çok tatlıydı..2 haftalık olmuştu..Hem anne hem de hala olmuştum..Muhteşem bir duyguydu..Eylül kucağımda uyuyunca Songülle birlikte melek ve Can'ın odasına çıktık..Melek'in yatağına yatırdım Eylül'ü..Sonra da aşağıya indik..Can güneyin kucağındaydı..Melekte ana kucağında uyumustu.Bende kahve yapmak için mutfağa geçtim..Songülde yanımdaydı..
Songül:Eylül iyisin değil mi kardeşim
Eylül:İyiyim Songül gerçekten..
Songül:Çok korkuttun bizi
Eylül:Bende çok korktum..Eğer bir şey olsaydı bana sizi hiç göremeycektim..Çocuklarıma annelik yapamayacaktım
Songül:Neyse konuşmayalım bunları..yanımızdasın ya gerisi önemli değil
Gülümsedim Songül'e..Kahvelerde olunca salona geçtik..Can da uyumustu..Hep birlikte sohbet ettik..
Güney:tatile gidelim mi ne dersiniz?
Eylül:Nereden çıktı bu ?
Güney:Aylardır neler yaşıyoruz..gidip biraz kafamızı dinleyelim..Çocuklarımızla ilk tatilimiz olur..
Serkan:Çok iyi fikir kardeşim gidelim valla
Songül:Bana da uyar hepimizin ihtiyacı var buna
Eylül:Tamam olur..nereye gidelim?
Güney:Bodruma gidelim ne dersiniz
Eylül:Olur gidelim
Güney:Tamam bizim arabayla gideriz..Çocuklar var ya rahat olur
Serkan:Aynen öyle araba iyi fikir..Otelde kalmayalım ama 1 aylık ev kiralayalım bize yetecek kadar
Songül:Valla süper fikir serkan
Güney:o zaman iki gün sonra gidiyoruz
Eylül:bizimkilere de söyleyelim ya Hep birlikte gidelim yanyana ev kiralarız..Onlarda bizim yan tarafımızı kiralar..İki ev yeter
Serkan:Aynen öyle söyleyelim aşkım
Güneyin ortaya attığı fikir çok iyi oldu..Bizimkileri de çağırıp anlattık planımızı kabul ettiler..Gerçekten bu tatile hepimizin ihtiyacı vardı..akşama kadar hep birlikte oturduk..Çocuklar uyanınca bizimkiler onlarla ilgilendi..çocuklar gerçekten çok seviyorlardı onları..Onlarda çocuklarımızı..3 ayda öyle alışmışlar ki.iyiki evlerimiz yan yana diğer türlü düşünemiyorum her gün bizde kalabilirlerdi..onlar gidince çocukları odalarına götürdüm..Serkanla başbaşa kalacaktık sonunda..Çok özlemiştim onu..Onunda beni özlediğini biliyordum..Odamıza gittim..Yatağımızın üstünde kırmızı güller vardı..Yerde de küçük küçük mumlar..Benim kocam bunları hangi ara yapmıştı ki..Kapımızı kapatınca yanıma geldi..Ellerimi tuttu..
Serkan:Aşkım beğendin mi
Eylül:Bayıldım sevgilim..Çok güzel her şey..Çok teşekkür ederim
Serkan:Seni seviyorum
Eylül:Seni seviyorum
Dudağımdan öpünce bende karşılık verdim ona..Bu adam benim huzurumdu..mutluluk kaynağımdı..Benim kocam,çocuklarımın babasıydı..Dünyanın en mükemmel eşine sahiptim bence..Odamızda başbaşa vakit geçirdik bu gece..Evliliğimizin ilk zamanlarında yaptığımız gibi..Serkan müzik açtı..Dans ettik..Bir zamanlar serkana yazdığım mektupta mutlu son olarak kalalım demiştim..Yanılmışım bizden olsa olsa mutlu sonsuz olurmuş..Bu adam beni de çocuklarımı da sonsuza kadar mutlu edecekti..Emindim buna..Baba olmak ona çok yakıştı..İyiki dedim..iyiki bu adam benim kocam..Bizim Mutluluğumuz için her şeyi yapan bu adam iyiki Melek ve Can'ın babası..