---16---

281 31 12
                                    

Eylül;

Ben hiçbir şey diyemeden güney geldi..Gelenleri görünce şaşırdı..

Güney:siz..

Eylül:Güney tanıyor musun?

Güney:e-evet yani şey..

Ali:biz..

Güney:buyrun içeriye geçin kapıda kaldınız..

Ne olduğunu anlamıyordum..Güney gelenleri tanıyordu..Gelen kişilerde güneyi..

Eylül:bir şey söylemeyecek misiniz?

Güney:eylül onlar..Sana nakil yapılan kişinin ailesi..

Ne diyordu Güney? O genç kızın ailesi şuan karşımdaydı..Ne yapacaktım şimdi? Hemen yanlarından uzaklaştım..Mutfağa gittim..Serkan mutfaktaydı..Beni öyle görünce şaşırdı..Bir şey soramadan Güney geldi yanımıza..

Güney:Eylül..

Eylül:sen tanıyorsun onları..Sordum ben sana o kızın ailesini tanıyor musun dedim hayır dedin

Güney:gitmek isteyecektin..Üzülmeni istemedim..

Serkan:ne oluyor ya ne diyorsunuz siz?

Güney:iceriye geçelim sonra konuşuruz kardeşim..Hadi eylül gel..Bak onlarda çok kötü..

Güneyin elinden tuttum.Salona geçtik.Serkanda arkamdaydı..Serkan'ı görünce gelenler şaşırdı..Serkanda onları görünce öyle..Neler oluyordu?

Ali:se-serkan

Serkan:ali amca..

Zeynep:na-nasıl ya serkan sen?

Serkan:zeynep teyze siz?

Güney:bir dakika ya ne oluyor?

Zeynep:serkan senin burada ne işin var oğlum

Serkan:zeynep teyze güneygil benim üniversiteden arkadaşım..Geçen sene tanıştık..

Ali:Pe-peki Eylül?

Eylül:si-siz nasıl ya? Serkan?

Hayır serkan her şeyi planlamış olamaz.Melek'in kalbi bende diye yapmış olamaz bunları! Güneylerle tanışması da tesadüf olamaz! Biliyordu beni!!

Eylül:sen bu yüzden bize yaklaştın! Bana bu yüzden yakın davrandın!

Annesi geldi yanıma..ellerimi tuttu..Bens olayın şokundaydımm..Ellerim titriyordu..o kadının ellerini bıraktım..Odama koştum..kapımı kilitledim..

Güney;

Eylül'ün yaşamasını sağlayan kalbin sahibinin ailesi geldi..O gün orada gidip konuştuğum aile..zeynep teyze ve ali amca..O günden sonra hiç görmediğim iki insan..Eylül bunu atlatamadan Serkan'ın o aileyi tanıdığını öğrendik..Sevgilisinin ailesiymis..nasıl böyle bir şey olabilir! Eylül'ü öyle görünce onlar da gitmek istedi..

Ali:biz doğru bir zamanda gelmedik..Eylül'ü görmek istedik..Merak ettik onu..

Güney:Ben size bir gün onu getireceğim..Ama şimdi değil ali amca..Çok kötü oldu..

Zeynep:birden karşısına çıkmamalıydık..

Ali:biz gidelim artık..

Onlar gitti..Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum..

Güney:serkan anlat!

Serkan:Güney..gerçekten ben sizinle tesadüf eseri karşılaştım..Eylülden haberim bile yoktu..Bana kimse söylemedi Melek'in organlarının  kime verildiğini..Ben Eylül'ü tanıdıktan sonra öğrendim..

Songül:neden söylemedin o zaman serkan!

Serkan:işte bu yüzden..Öğrendikten sonra söylemek istedim ama yapamadım..

Cemre:bunları sonra konuşup Eylül'e bakalım mı?

Serkan:onunla ben konuşmak istiyorum..Izin verir misin güney

Güney:yapamam bunu serkan..çok üzüldü..

Serkan:konuşmamız lazım

Güney:bende geleceğim

Serkan:peki tamam..

Serkanla birlikte yukarıya çıktık..Eylül kapısını kilitlemisti..

Güney:eylül aç kapıyı lütfen

Eylül:..

Güney:aç kapıyı eylül ne olursun..

Serkan:eylül konuşalım bak her şeyi anlatacağım sana..

Eylül kapıyı açtı..Gözleri kızarmıstı..

Eylül:ne istiyorsunuz

Serkan:konuşalım eylül dinle beni

Eylül:asıl sen beni dinle!!

"Bak ben Melek değilim tamam mı! Bu kalp onun olabilir! Ama onun icindeki duyguları ben taşıyorum! Benim aklımla hareket ediyor o kalp! Benim için atıyor!! sen her şeyi biliyordun! Taşıdığım kalbin Melek'e ait olduğunu biliyordun! Bu yüzden yaklaştın bana ! Bunun için arkadaş olmaya çalıştın! Bunun için sürekli yanıma geldin! Dün cafede bu yüzden garip garip baktın! Bugün elini kalbime bunun için getirdin! Çünkü bende Melek'e ait bir şey vardı! Can'ı bu yüzden affetmemi istedin! Çünkü Melek'e ait olan bir şeyin üzülmesini istemedin! Buna dayanamazdın! Sen serkan özgün! Sen bu kalbin sahibi değilsin! Bunu bil! Çünkü bu kalbin asıl  sahibi öldü! Sen bana yaklaştın çünkü bende Melek'i gördün! Onu unutmak istemedin! Onun kalbinin yanında olmak istedin!! Onun sevdiği şeyleri yapmak istedin!! Bak peynirli böreği ben seviyorum Melek değil! Ben senden önce ölmek isterim şiiri benim şiirim Melek'in değil! Sakın bana yaklaşma serkan özgün tamam mı sakın! Çünkü bu kalp senin için atmıyor! Benim için atıyor! O kalp bana emanet! Melekten emanet! Ama sen bana Melek'in emaneti değilsin! Benim sahip çıkmam gereken tek şey Melek'in kalbi!

SENDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin