Eylül;
Sabah songül odama gelip uyandırdı..
Songül:eylül kalk kardeşim
Eylül:saat kaç songül
Songül:10 oldu..Hadi kalk birlikte kahvaltıya gidelim
Eylül:evde yaparız ya
Songül:olmaz hadi hem benimde kafam dağılır hadi hazırlanıp çıkalım
Eylül:peki tamam..Güney nerede?
Songül:o işe gitti
Eylül:sen neden gitmedin
Songül:biraz başbaşa kalalım dedim hadi
Hava çok sıcaktı..bir şort ve tişört giydim..Hazırlandıktan sonra Songülle birlikte arabaya binip sahildeki cafeye gittik..Kahvaltı söyledik..
Songül:ee anlat bakalım
Eylül:ne anlatacağım ki..
Songül:Eylül 3 ay oldu..Ama neden boşandığınızı bilmiyoruz..Ikinizde bir şey söylemiyorsunuz..
Eylül:bitti işte Songül..Konuşmanın ne anlamı var?
Songül:siz birbirinizi seviyordunuz eylül..Nasıl bitirebilirsiniz bu evliliği..
Eylül:biz sorunlar yaşadık..Aşamadık bitti..
Songül:Nasıl sorunlar işte..Yine içine atıyorsun her şeyi..
Eylül:boşver..
Songül:anlat kızım bak şu çayı üstüne dökmemi istemezsin değil mi
Eylül:Songül..
Songül:hadi bekliyorum..
Eylül:serkan için doğum günü partisi ayarlayacaktım ya..
Songül:evet biliyorum selin annemin arkadaşının oğlu yardım edecekti organizasyonda..
Eylül:işte her şey oradan başladı..Annemin sirketteki odasında annem ben emre oturuyorduk..Organizasyonu ayarlamıştık..Emre her şey çok güzel olacak dedi..Bende inşallah serkana bunu hissettirmeden yaparım dedim..Serkan kapıdaymış meğer bana sürpriz yapmak için şirkete gelmiş..Bu dedigimi duymuş..Eve gittim sinirliydi..onu aldattığımı ima etti..kavga ettik..o gece ikimizde evde kalmadık..sonra barıştık..Bana guvenmemesine rağmen barıştım onunla..Bizim stajdaki Esrayı hatırlıyor musun?
Songül:evette ne alaka?
Eylül:o gece onunla karşılaşmış serkan..Ama bana lise arkadaşıyla buluştuğunu söyledi..bir gün film izleyecektik..serkan mutfaktaydı..Bende iceride..Serkana mesaj geldi..Esradan..Dertlesmek istersen ben buradayım canım yazmış
Songül:ohaa! Ne diyorsun Eylül..
Eylül:Serkan'ın beni aldattığını düşünmedim ama bana guvenmemesinin ardından yalan söyledi bir de hiç tanımadığı birine bizi anlattı..Bana guvenmedi ama Esraya güvendi..3 gün konuşmadık..siz çağırdığınızda gelmedik..Okulda ne oluyor diye sorduğunuz günün akşamı tartıştık..Ayrılma lafı geçti..sinirle söyledim falan dedi bana..bu üçünü de affetmeo istedim..Belki affederdim de ama bana gitme demedi..Serkan benim londraya gideceğimi biliyordu..Gitme demedi hiç..Zaten birkaç gün içinde de ayrıldık..
Songül:inanmıyorum ya..Bir organizasyon uğruna ne hale geldiniz..Üstelik Serkan'ın doğum günü için yapılan bir organizasyon..
Eylül:belki de böylesi iyi oldu..evliligimiz güvensizlik üzerine yürüyormuş..Bunu öğrenmiş oldum..
Songül:söyleme öyle eylül..siz birbirinizi seviyorsunuz..Dün serkan elini karnına koyup hamilesin sen dediginde birbirinize Nasıl baktığınızı gördük..Sahi bu bebek anne babasız mı büyüyecek..
Eylül:biz zaten birbirimizi sevmistik Songül..Ama artık önemi var mı sence? Anlattıklarımı sana Güney yapsaydı ne hissederdin?
Songül:biliyorum haklısın bende senin gibi düşünürdüm..Peki gitme deseydi ne olacaktı?
Eylül:bilmiyorum belki de gitmezdim ayrı olsakta kalırdım burada..
Songül:affeder miydin peki?
Eylül:bilmiyorum..belki zamanla..Neyse kapatalım mı bu konuyu?
Songül:tamam kardeşim..bu arada sen çok güzel bir anne olacaksın..Tamam çok kilo almamışsın ama şuan bile çok güzel görünüyorsun
Eylül:teşekkür ederim kardeşim..güzel bri duygu songül..inşallah sende bu duyguyu en yakın zamanda yaşarsın..
Songülle birlikte biraz yürüyüş sahilde..Gitmem gereken bir yer vardı..Songül'e eve git dedim ama dinlemedi beni..Mecbur onunla gidecektim..