---56---

250 26 11
                                    

Eylül;

Taksiden indim..heyecanlanmıstım.Herkesi o kadar çok ozlemistim ki..Nasıl olacaktı bilmiyorum..Ellerim buz gibi olmuştu heyecandan..yavaş yavaş iceriye doğru yürüdüm.Görevliden cemre ve Gökhanın nikahlarının kıyılacağı salonu öğrendim..herkesin hazır oldugunu nikah memurunun da 10 dakika sonra geleceğini söyledi..Salona doğru yürüdüm..Kapıyı açtım..iceriye baktım..Ön sıranın hepsinde bizimkiler vardı..Hepsi Çok güzel olmuştu..Kapıyı tamamen açıp iceriye girdim..Beni görünce hepsi ayağa kalktı..Gelmek istediler gelemediler..Sadece baktılar..Sonra güney koşarak geldi yanıma..Annemlerde oradaydı tabi..

Güney:Eylül..Ama sen..ne-neden

Eylül:kekelemeyi bırak güney..geldim işte..Kardeşlerimin nikahını kaçıracak değildim..

Sımsıkı sarıldı bana..Bende ona sarıldım..Salondaki herkes bize bakıyordu..Birçoğu tanıyordu zaten beni..Bende onları..Sonra bizimkiler geldi yanıma..Gökhan ve cemre de masalarından kalkıp el ele geldiler..Cemrenin elinden tuttum..

Eylül:çok güzel olmuşsun kardeşim..

Cemre ağlamaya başladı..Ellerimle gözyaşlarını sildim..

Eylül:ağlama ama..

Cemre:bugün burada olmanı o kadar cok istedim ki yarım saat önce de söyledim..Keşke daha önce söyleseydim o zaman gelirdin

Sarıldı bana..bende ona sarıldım..Benim gözümde dünyanın en güzel gelini olmuştu kardesim..

Eylül:bu anınızı kaçırmamam gerekiyordu..

Cemre:beni çok mutlu ettin eylül çok teşekkür ederim kardeşim iyiki geldin

Nikah memuru gelince gökhan ve cemreyi masalarına gönderdim..Bizde koltuklara oturduk..cemre ve Gökhana degilde bana bakıyorlardı..Bakışları uzerimdeydi..bende cemre ve Gökhana baktım..Sonuçta buraya onlar için gelmiştim..

Serkan;

Eylül gelmişti..O kadar özlemistim ki onu..geldiğine inanamıyordum sanki gelmemişte onun hayalini görüyordum..Cemre ve Gökhanı degilde eylülü izliyordum..zaten güzeldi..Daha da güzel olmuştu..Biraz kilo da almıştı..Cemre ve gökhana bakıyordu..gülümsüyordu onlara eli karnındaydı sanırım..Dikkatli baktım..evet karnındaydı..Sanki hamile gibi..saçmalama oğlum ne diyorsun sen..Eğer öyle bir şey olsaydı Eylül söylerdi bana..Bebeğimi saklamazdı benden..peki yaptıysa?Ben bunları düşünürken nikah coktan bitmişti..Salonda sadece bizimkiler vardı..Annemler..Selin annemler..Herkes Eylül'ün başındaydı..sırayla sarılıyordu hepsi Eylül'e..Sarılamayan tek kişi bendim..Deli gibi sevdigim kadına dokunamıyordum..Yemeğe gidilecegini bildikleri için gittiler..Eylül'ü sonra yine göreceklerdi zaten..Bu kez de bizimkiler Eylül'ün başındaydı..Yanına gidecektim ki Eylül ayakta durmakta zorlandı..Düşecek gibi oldu..Güney tuttu..

Güney:eylül! Eylül!

Songül:kardeşim iyi misin

Eylül:iyiyim iyiyim şuraya otursam iki dakika? Çok fazla ayakta durdum onun için oldu

Cemre:gel gel otur şöyle

Eylül bir koltuğa oturdu..Eli yine karnındaydı..Gözüm sürekli oraya gidiyordu..Yanına gittim..Elinden tuttum..Hemen geri çekti elini..

Eylül:ne yapıyorsun serkan?

Serkan:iyi misin eylül?

Eylül:iyiyim sadece başım döndü yorgunluktan.Elimi tutma.

Serkan:Eylül hamilesin sen

Eylül:n-ne diyorsun sen

Ben öyle söyleyince herkes Eylül'e baktı..Yakınına gelince emin oldum..Evet hamileydi..Karnı çok az belirgindi..Ama anlaşılıyordu..Elimi karnına götürdüm..

SENDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin