Eylül;
Cuma akşamından beri serkanla konusmuyorduk..Beni çok kırmıştı..Beni sinirlendiren şey güvenmemesinin ardından bana yalan soylemesiydi..3 gün oldu..Konuşmak için birkaç defa yanıma geldi ama ben istemedim..Bizimkilerle de görüşmedik..dün akşam songül aradı..Bizde toplanıyoruz sizde gelin dedi..Yorgun olduğumu söyleyip reddettim..Sabah erkenden uyanıp duş aldım..Sonra da Hazırlandım..Ben duştayken serkan da odaya gelip hazırlandı sesi geliyordu..Arabamın anahtarını alıp çıktım evden..Serkanda sanırım arkamdan çıktı..Okula gittigimde bizimkiler cafedeydi..Yanlarına uğramadan sınıfa gittim..
Serkan;
Eylül o günden beri yüzüme bakmıyor..Haklı da aslında..Ama onu çok özledim..Sabah erkenden hazırlanıp çıktı evden..Bende arkasından arabama binip okula gittim..Bizimkiler cafedeydi..Yanlarına gitmeden giristeki banka geçip oturdum..
Güney;
Cafede oturuyorduk..Hepimiz buradaydık.Ama eylül ve serkan yoktu..Önce Eylül'ü gördük..Yanımıza ugramadan gitti..Sonra da serkan aynı sekilde..Ayrı ayrı gelmişlerdi..
Songül:ne oluyor bunlara ?
Cemre:3 gündür sesleri de çıkmıyordu.Kavga mı ettiler acaba
Güney:kavga etmeseler neden ayrı ayrı gelsinler suratlarını görmediniz mi
Kerem:Dün akşam onun için gelmediler demekki
Songül:dertleri ne acaba gidip konussam mı Eylülle
Meral:şimdi sinirlidir bence hiç gitme
Güney:ben giderim.
Gökhan:Güney dur bence gitme meral haklı
Güney:Ya görmediniz mi abi hallerini merak ediyorum
Songülle birlikte sınıfa doğru gittik..Eylül sınıftaydı..Pencere kenarına oturmustu..Hemen yanına gittim..
Güney:eylül
Eylül:...
Güney:Eylül!!
Kulağında kulaklık vardı çıkardım..
Eylül:ne yapıyorsun güney!
Güney:konussana yanına geldiğimizi gördün!
Eylül:söyle ne istiyorsun
Güney:ne oluyor size
Eylül:yok bir şey!
Songül:neden ayrı ayrı geldiniz o zaman
Eylül:gidin başımdan ya
Güney:anlat!
Eylül:bu serkanla benim aramda Güney ! Karışma!
Eylülden bir şeyler öğrenmeye çalışırken serkanda sınıfa geldi.En öne geçip oturdu..Eylül'e döndüm kulaklığını tekrar takmıştı..Meseleleri neydi..Birbirlerinden ayrı gelecek kadar ne olmuştu..Serkan'ın yanına gittim..Songülde Eylül'ün yanında kaldı..
Güney:sen anlat ne oldu
Serkan:Güney git başımdan
Güney:anlatın o zaman!
Serkan:Eylülle benim meselem bu.
O da anlatmayınca daha çok merak ettim..Ders hiç geçmedi sanki..Ders biter bitmez eylül sınıftan çıktı..Serkanda onun peşinden gitti..Songülle arkalarından gittik..Bahceye çıkmıştı eylül..Serkanda peşinden gidiyordu..Kolundan tutup kendine cevirdi Eylül'ü..
Serkan:böyle mi olacak Eylül konusmayacak mısın benimle
Eylül:bırak serkan! Okuldayız
Serkan:umrumda değil! Sen benim karımsın!
Eylül:ya bırak
Eylül Serkan'ı öylece bırakıp gitti..Serkan'ın yanına gittik..
Güney:ne oluyor oğlum bu haliniz ne sizin
Serkan:bir dur güney ya!
Güney:yeter artık söyle ne oluyor dedim !!
Songül:sakin olun biraz okuldayız
Serkan cevap vermeden gitti..Gercekten sinirlerim bozulmustu bu hallerine..Bizimkiler cafeden yanımıza geldiler..
Cemre:ne oluyor?
Songül:fena tartışmışlar ama ne olduğunu bilmiyoruz
Meral:eylül ve serkan mı?
Kader:aynen ya daha geçen hafta eylül Serkan'ın doğum günü için organizasyon yapıyordu
Gökhan:anlarız yakında
Serkan;
Eylülden sonra bende eve geçtim..Mutfaktaydı..Bu durum daha ne kadar sürecekti bilmiyorum..Ama artık dayanamıyorum..Yanına gittim..
Serkan:eylül yeter artık bu saçmalığa son verelim
Eylül:sen bana güvenmedin serkan! Sen bana yalan söyledin!!
Serkan:çok pişmanım gerçekten hata yaptım..
Eylül:Ben senin karınım serkan! Bir evlilikte güven yoksa nasıl olacak söyle bana! Her defasında bu sorunu mu yaşayacağız! Güven meselesi!
Serkan:ne yani ayrılalım mı bunu mu istiyorsun !