Serkan;
Dayanamadım bir anda sordum güneye.
Serkan:güney eylül nerede?
Güney:bilmiyorum serkan
Serkan:nasıl yani?
Güney:evde değildi.Kim bilir nerede
Serkan:aramadın mı?
Güney:kapalı telefonu.Neden soruyorsun Eylül'ü?
Serkan:şey dün kötü görünüyordu da
Güney:anladım.Sağol dün onunla ilgilendin..
Serkan:önemli değil..
Merak etmiştim daha fazla bir şey anlamasınlar diye yanlarından kalktım..
Güney;
Serkan sabah sabah Eylül'ü sorunca bir garip hissettim.Daha önce bizimle konuşmayan serkan şimdi bana kardeşimi soruyordu.Düşüncelerimi her zamanki gibi meral bozdu..
Meral:o da eylül gibi..
Güney:efendim?
Meral:iki sene önce sevgilisini kaybetmiş..
Songül:nasıl yani?
Cemre:dün siz gittikten sonra Eylül'ün kalp naklini sordu..Bizde bahsettik biraz.O da sevgilisini kaybetmiş dün söyledi..
Güney:demekki onun için o gün mezardaydı.
Songül:ne mezarı Güney?
Güney:Eylül'ü Can'a götürdüğümüz gün arabadan indim ya..Serkan'ın arabasını gördüm.arabanın orada bekledim..geldiğinde ağlamıştı..Bir yakınım dedi..Üstüne gitmedim..Demekki sevgilisinin mezarina gitmiş eylül gibi..
Songül:bak meral..Onunda bir derdi varmış..
Meral:evet..Nasıl bir tesadüf bu?
Kader:hayat işte meral..
Gökhan:gerçekten eylül nerede güney ya
Güney:bilmiyorum abi dünden sonra biraz rahat bırakmak istedim..
Songül:bencede öyle yapalım..bu kız 2 sene boyunca yalnızdı..şimdi buraya gelince..Kolay değil tabi..
Cemre:aynen..Sende endiselenme Güney..Bak böyle yaptıkça daha çok uzaklaştırıyorsun onu
Güney:biliyorum ama..Eylül'ün yorulmaması gerekiyor cemre.biliyorsun kazanın ardından neler yaşadık..Onu kaybetmekten çok korkuyorum..Ya kalbi dayanmazsa?
Can'ın cenazesinin ardından hastanede zorlu bekleyiş
Eylül'ün durumu çok ağırdı..Zaten öyle bir kazadan sağ çıkması da mucizeydi..Eylül hastanede..Can'ın cenazesi var..Herkes perişan..Can son yolculuğuna feryatlarla ugurlanıyor..Ertürk ailesi ve arkadasları için hastane günleri devam ediyor..Eylül'ün kalbi defalarca duruyor..Sonra kalp nakli yapılması gerektiği söyleniyor..İşte bu en zoru..Kim kalbini biri yaşasın diye verir ki? Bu imkansız..Herkes için umutlar tükeniyor derken..Hastane koridorlarında bir annenin feryadı yükseliyor..
"benim kızım ölmedi! Bırakın beni! Kızımın yanına gideceğim! Ve daha fazlası"
Melek'in annesinden başka biri değil bu..Aradan birkaç saat geçiyor..Melek"in ailesi orada..Kızlarının ölümüne inanmıyorlar..Bir tarafta da ertürk ailesi var tabi..Doktor yanlarına gidiyor..başlıyor konusmaya..Güneyin gözleri Melek'in ailesinde..Ya ben de kardeşimi kaybedersem diyor kendi kendine..bir yandan da doktoru dinliyor..
" birkaç saat önce bir hastayı kaybettik..aslında Eylül'ü bu hasta sayesinde kurtarabiliriz..Ama aile organ naklini kabul etmiyor"
Güney beyninden vurulmuşa dönüyor..Kardeşi kurtulabilir ama kurtulamıyor..Melek'in ailesinin yanına gidiyor..Önce başsağlığı diliyor..Sonra Melek'in annesinin karşısına geçip oturuyor..konuşmaya başlıyor..
"Teyze..biliyorum..acınız taze..Ama beni dinlersiniz değil mi..Ben karşıdaki yoğun bakımda yatan genç kızın kardeşiyim..Ikizim benim o kız..Biz onunla aynı gün aynı saatte doğduk..ben annemle babama kavusmadan önce ona kavuştum..anne karnında ona sarıldım..Sonra doğduk..Aynı anda büyüdük..Beraber yürüdük..Beraber koştuk..Aynı anda okumayı öğrendik..Oyunlar oynadık..Öyle böyle bu yaşa geldik..Ben onu çok sevdim..Onun canı yansa benim canım ondan daha çok yandı..aynı şimdi olduğu gibi..Benim kardesim o odada can cekisiyor teyze..O can cekistikce benim yüreğim kan ağlıyor..Biliyorum kızınızı kaybettiniz..Kızınız kurtulamadı..Ama benim kardeşimin kurtulma şansı var..Siz izin verirseeğereğer benim kardeşimin kurtulma şansı var..Eğer siz kızınızın organlarını bağışlarsanız benim kardeşim kurtulacak..Ben onu yine koruyacağım onunla sohbet edeceğim..Onu kıskanacağım..Sadece biz değil kurtulma şansı olan insanlar var burada..Onlar da sizin kızınız sayesinde hayata tutanacak..Sevdiklerine sarılacak..siz kızınızı kaybettiniz ama kızınız onca insana umut olacak..izin verin ben kardeşime bir kez daha sarılayım..Kokusunu içime cekip onu hayatım boyunca onun yanında olayım..Söz veriyorum kızınızın kalbi bana emanet olacak.."
Melek'in annesi güneyin söylediklerine dayanamaz..Sarılır güneye..Güneyde ona..ve annesi konuşmaya başlar ağlayarak..
"Emanetime iyi bak oğlum.."