---32---

261 27 10
                                    

Eylül;

Sabah uyandığımda Serkan'ın evinde buldum kendimi..Salonda..Her yerim tutulmuştu..Etrafa baktım cam kırıkları..Her yer dağınık..Sonra akşam olanlar geldi aklıma..Biz bu gece sabaha kadar Serkanla tartışmıştık..Saat 5 gibi uykuya daldığımı hatırlıyorum..Sonuç mu? Orası karışık..Onu affedip affetmemekte kararsızım..Ya bir daha giderse?

Üstümde Serkan'ın gömleği vardı..Dün gece o kıyafetlerden kurtulmak için onun dolabından alıp giymistim..O kavgada farketmedim..Şuan tüm kokusu üstüme sinmişti..Serkan'ın odasına baktım..diğer odalara baktım..Hiçbir yerde yoktu serkan..Sonra salondaki masanın üzerinde bir mektup gördüm üstünde senden önce yazıyordu..Salondaki koltuğun üzerine oturdum..Okumaya başladım..

SENDEN ÖNCE

Eylül..Dün gece isteyerek olmasada senden önceki hayatıma şahit oldun..Bunu görmeni istemezdim..Ama olan oldu artık..Madem şahit oldun..Anlatmanın vakti de geldi aşkım..

Ben senden önce nasıl biriydim?

Karanlığa hapsolan bir insan olduğumu sende biliyorsun..Neden olduğunu da..Ben bu 2 yılda hayatımda çok şey kaybettim Eylül..İnsanın bir anda sevdiği bir insanı kaybetmesi ne demek bunu ikimizde çok iyi biliyoruz..Bu sevgililerimiz değil de bir başkası da olabilirdi..Ben Melekten sonra yalnız yaşadım.Hiçkimseyi istemedim yanımda..Hiçbir arkadaşımla görüşmedim..Okula gidiyordum.Ama zorla..Sonra üniversiteye geçtim..Sadece derse girip çıkıyordum..Okuldan sonrası mı? İşte ona dün gece şahit oldun..Her gece barda olan biriydim..Çünkü Melekten kaçtığım tek yer orasıydı..Sadece orada nefes alabiliyordum..Belki de bana öyle geliyordu bilmiyorum..Bazen barmenler taksi çağırıyordu..artık evimi öğrenmişlerdi..Öyle gidiyordum eve..Bazen babam geliyordu..Her defasında kavga ediyorduk..O bana içme dedikce daha çok içiyordum..Her akşam böyleydi bu..Gündüz ise bizimkilerle tanışıncaya kadar hiçbir şey yapmıyordum..okuldan eve gidiyordum..Bu ev aynı böyleydi her gün..Cam kırıklarıyla doluydu..Annem ben evde olmadığım zaman gelip temizliyordu..Her defasında temizleme diye kavga ediyordum onunla..Bizimkilerle tanıştım..Zamanla onlar beni aralarına aldı..yanlarında otururdum..ama hiç konuşmazdım..Konuşamazdım..

Peki senden sonra?

Okula ilk geldiğin gün..Kızlar sana sarılmak istedi..Geri cekildin..Sonra güney seni benimle tanıştırmak istedi..Seni Serkanla tanıştırayım dedi..Sende gerek yok adı serkanmış işte dedin sonra da gittin yanımızdan..Sesin buz gibiydi..Senin ardından meral ikiniz birbirinize benziyorsunuz dedi bana..Ne demek istemişti..Sonradan anladım..Ikimizde acı çekiyorduk..Belki de beni sana yakınlaştıran sebep buydu.Hani sen demiştin ya melek'in kalbini taşıyorum diye mi yakın davrandın bana diye..Öyle bir şey değildi bu..Bizi yakınlaştıran acılarımızdı..Yanımıza oturmaya başladın..Hiç konuşmuyordun..Her şeyin başladığı yer neresi biliyor musun eylül? Her şeyin başladığı yer bizim yerimiz..Ikimizin yeri..Şiir okurken yanına geldiğim gün..İşte o yerde ben nefes almaya başladım orada aşık oldum sana..Gözlerine..Yüreğine..Bundan sonra sadece sana ait olan kalbine..Seninle yaptığım her şey o kadar özel ki..Senin ağzından çıkan her şey benim için o kadar değerli ki..Elinden içtiğim seftali suyu..Bana yaptığın omlet..Birlikte gezilerimiz..Londraya gidip her şeyin asıl başladığı yerde yaşadıklarımız..O evi renklendirmemiz..Benim bundan sonra bir hayatım olacaksa o da seninle eylül..Başka yolu yok bunun..Sen benim için çok önemlisin..Evet ben bir hata yaptım..Ama korktum Eylül..Çok korktum..Senden önceki hayatıma dönmekten..Seni kaybetmekten çok korktum..Özür dilerim..

Eğer beni affedersen ben bugün her şeyin başladığı yerdeyim..tüm gün orada olacağım..gelmezsen eğer anlarım seni..Söz bir daha karşına çıkmayacağım..

Serkan

SENDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin