Cheat meal- tak czy nie?

530 47 8
                                    


Czym jest cheat meal?

Jest to tzw. oszukany posiłek w diecie. To oznacza, że np. co tydzień ustalamy sobie że któregoś dnia nasz jeden posiłek będzie niezdrowy.Dzięki takiemu odstępstwu od naszej diety możemy podkręcić nasz metabolizm.


Co do mnie, ja swoich cheat meal'i nigdy nie planuję. Jeśli zdarzy się, że wychodzę gdzieś z przyjaciółką, klasą, rodziną po prostu sobie odpuszczam. 

Czemu mam ustalać jakiś wybrany dzień, w którym zjem coś niezdrowego, a na następy odmówić wyjścia ze znajomymi, gdyż uznaję, że nie mogę jeść tak często niezdrowych rzeczy.

Pamiętajcie- najważniejszy jest zdrowy umysł!

Wyrzuty sumienia to najgorsze co może być. 

Trzymacie się tzw. ,czystej michy' i nie czujecie potrzeby zjedzenia czegoś niezdrowego? To świetnie, trzymaj tak dalej.Mimo waszych starań co do utrzymania diety, czujecie, że macie straszną ochotę na coś słodkiego/fast fooda? To również nic się nie dzieje! Jeden posiłek nie sprawi, że przytyjesz, uwierz mi (no chyba że zrobisz jakieś 10k kcal challenge, to w wtedy tak :v). 

Słuchaj swojego organizmu. Lepiej jest zjeść jednego batonika i zaspokoić swoją potrzebę na słodkie niż potem rzucić się na całą kuchnie. To umiar jest rozwiązaniem.


Hejka!

Jak mija wam maj? Dopiero co niedawno się zaczynał, a już jest więcej niż połowa :o. Według mnie to dobrze, bo szybciej nadejdą wakacje ^^ A za dokładnie dwa miesiące są moje urodziny, wow. Ogólnie to przepraszam, że dość dawno był ostatni post, lecz jakoś zabrakło mi pomysłu jak i czasu, ale postaram się dodawać więcej.

Ps. jeśli chcecie zobaczyć moje posiłki w ciągu dnia to zapraszam na mój -> instagram @ veganetka 



Hello, my body goalOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz