פרק 9 - אך ורק בן זונה

4.2K 318 87
                                    

סיגריות ודיאט קולה. פרק 9.

התנועות של טום הפכו ליותר ויותר מהירות אבל נדמה שלא משנה כמה חזקות הן היו, פשוט לא הייתי קרובה.

לפי המלמולים חסרי החשיבות שלו ועיניו העצומות בחוזקה ידעתי שזה עניין של שניות עד שהוא גומר אז עשיתי כל מה שמישהי נורמלית במצבי הייתה עושה, זייפתי.

כשהוא חשב שהגעתי, הוא הרשה לעצמו לשחרר ולהנות מהפורקן. הנשימות של שנינו היו מהירות, כבדות אך חסרות קצב. גופו של טום קרס מעלי והוא מיד התגלגל אל הצד השני של המיטה, בית החזה שלו עולה ויורד כשהוא מנסה לתפוס את נשימתו.

חיוך עצל היה על שפתיו כשהוא הביט בי, ידו הימנית משולבת מאחורי ראשו והשמאלית מונחת על בטנו החשופה. הסדינים היו מונחים ברישול סביב פלג גופו התחתון בעוד שאני הידקתי אותם היטב סביבי, מנסה שלא יחשוד.

זו הייתה הפעם השניה בחיי שזייפתי. הפעם הראשונה הייתה רק בהתחלה, כשרק הכרתי מישהו אקראי באיזה בר וזרמנו אל הבית שלו. כל הסיטואציה לפתע נראתה לי מוזרה ורציתי לסיים עם זה כמה שיותר מהר, אז שיקרתי. 10 דקות אחר כך כבר הייתי בדרך להיפגש עם ליה המודאגת.

עם טום זה היה קצת שונה. הסיטואציה לא הייתה מוזרה, לא הרגשתי בושה ולא הרגשתי איום, אבל כן רציתי לסיים עם זה וללכת. למרות כל המשחק המקדים, ולמרות שזו הייתי אני שפתאום הופיעה על מפתן ביתו, לא הצלחתי להנות מזה. לא הצלחתי לשחרר את הראש שלי מהמחשבות על השעות האחרונות.

רוי. רוי. רוי.

לעזאזל.

״סיגריה..״ טום מלמל, הוא העלה את גופו להישען על מסגרת המיטה ושלח את ידו אל השידה החומה, אל קופסת סיגריות אדומה ומצית שחורה. הוא תפס עם שפתיו את הסיגריה הלבנה והדליק אותה בתנועה קלה, משחרר עשן אל החדר. ״רוצה?״ הוא הציע.

״לא, תודה.״ אמרתי בשקט, בוהה בעננים האפורים שהוא יוצר. טום תמיד היה מעשן אחרי סיבוב בין הסדינים. הייתה לו קופסא מסויימת במיוחד לרגע שאחרי וכל פעם מחדש הוא היה מציע לי. כל פעם הייתי מסרבת.

סיגריות לא ממש היו הקטע שלי. ניסיתי את זה פעם, כשהייתי בת 18. כמה חברים של דניאל מהצבא התעקשו להיפגש ולמרות שלא הכרתי אותם, בשביל דניאל הסכמתי להצטרף. זה היה חשוב לו שאני אפגוש את אלו שנמצאים איתו 24/7 אז למרות חוסר הנוחות שלי, הגעתי. רובם גלגלו סיגריות ואחד מהם היה מספיק אמיץ בשביל להציע לי אחת. דניאל לא התלהב מהרעיון אך בכל זאת נתן לי לנסות כשהוא אומר ״אני מעדיף שתנסי את זה לידי ולא בלעדי.״. לא נחנקתי כמו שחשבתי שיקרה אבל זה היה הדבר הכי מגעיל שאי פעם טעמתי ולא הצלחתי להבין איך אנשים מתמכרים לזה.

מאז, סיגריות לא ממש קרצו לי.

״אז מה הסיפור?״ הוא שאל. הבטתי בו במהירות, מופתעת.

Cigarettes & Diet CokeWhere stories live. Discover now